FANDOM

Mam odwagę wiedzieć, kim naprawdę jestem. Jestem kotem domowym. Dwunożni nie są moimi wrogami i już nigdy nie chcę zobaczyć tego spojrzenia w ich oczach. "

—Okoniowy Cierń, zanim opuścił Klan Nieba, Przeznaczeniu Klanu Nieba

Okoniowy Cierń (ang. Snookthorn) - kot domowy, wcześniej wojownik, należący do Klanu Nieba.

Wygląd

Okoniowy Cierń to czarno-biały kocur. Jego głowa jest bardzo mała.

Fabuła

Super Edycja

Przeznaczenie Klanu Nieba

Okoniowa Łapa jest uczniem Klanu Nieba, szkolonym, by w przyszłości zostać wojownikiem. Jego mentorem jest Kozia Burza, wojownik światła dziennego, co oznacza, że wraz ze swoim uczniem są członkami Klanu Nieba w dzień, zaś noce spędzają ze swoimi dwunożnymi, jako koty domowe. Wraz ze swoim nauczycielem i innym wojownikiem, Hebanowym Pazurem, wchodzi do obozu Klanu Nieba, a ich obecność ogłasza Ryjówczy Ząb, który przypadkowo pomylił ich z włóczęgami. Wiśniowy Ogon mówi, że to tylko Okoniowa Łapa i inni, zastanawiają się, dlaczego Ryjówczy Ząb robi takie zamieszanie.

Wojownicy światła dziennego są zniesmaczani faktem, że przegapili ceremonie nadania imienia Żwawej Łapy, Kamiennej Łapy i Drobnej Łapy. Okoniowa Łapa jest zdenerwowany, mówiąc, że chciał być pierwszym, który wypowiedział wojownicze imię Żwawej Łapy: "Żwawy Ogień". Uczeń podziwia bardzo podziwia Żwawego Ognia, marzy, aby był on jego mentorem. Burzowy Pysk, dokucza mu pytaniem, co jest nie tak z jego obecnym mentorem. Zawstydzony Okoniowa Łapa przeprasza Kozią Burzę.

Ceremonie

Ceremonia mianowania na wojownika

Liściasta Gwiazda: Ja, Liściasta Gwiazda, wzywam moich wojowniczych przodków, by spojrzeli w dół, na tego ucznia. Ciężko trenował, by zrozumieć wasz mądry kodeks, a ja polecam wam go jako wojownika.

Liściasta Gwiazda: Okoniowa Łapo, czy obiecasz wyznawać Kodeks Wojownika i bronić oraz chronić ten klan, nawet za cenę własnego życia?

Okoniowa Łapa: Obiecuję.

Liściasta Gwiazda: A więc, dzięki mocy Klanu Gwiazdy, nadaję ci imię wojownika. Okoniowa Łapo, od tego momentu będziesz znany jako Okoniowy Cierń. Klan Gwiazdy honoruje twoją odwagę oraz inteligencję, a my witamy cię jako pełnoprawnego członka Klanu Nieba.

Koty: Okoniowy Cierń! Okoniowy Cierń!

Przeznaczenie Klanu Nieba, strona 369

Cytaty

Lisy i włóczędzy powinni lepiej mieć się na baczności! Wypędzimy każdego, kto próbuje postawić łapę na terytorium Klanu Nieba.

—Okoniowa Łapa z entuzjazm komentuje zadania patrolu granicznego, Przeznaczenie Klanu Nieba, strona 114

Dziękuję, Liściasta Gwiazdo. Uratowałaś mi życie.

—Okoniowa Łapa dziękuje Liściastej Gwieździe, Przeznaczenie Klanu Nieba, strona 186

Galeria

Bazy postaci