FANDOM

Warning
Okopcone Futro był mężnym wojownikiem, teraz jest bezpieczny w Klanie Gwiazdy

Jeżynowy Pazur o Okopconym Futrze, "Zachód Słońca" strona 47

Okopcone Futro (ang. Sootfur) – syn Wierzbowej Skóry i Białej Burzy. Brat Deszczowego Wąsa i Szczawiowego Ogona. Zginął w walce z borsukami

Wygląd

Okopcone Futro to jasnoszary kocur[9] z bursztynowymi oczami.

Fabuła

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Okopcona Łapa i jego rodzeństwo, Szczawiowa Łapa i Deszczowa Łapa są wymienieni w spisie klanów jako uczniowie. Jego mentorem jest Długi Ogon. Pojawia się dopiero na porannym patrolu, razem z Ciernistym Pazurem, Wierzbową Skórą i Jesionowym Futrem. Potem Ciernisty Pazur mówi Ognistej Gwieździe, o trenowaniu Okopconej łapy. Po namyśle, Ognista Gwiazda zgadza się na trenowanie go, do póki Długi Ogon nie odzyska wzroku. Przywódca Klanu Pioruna mówi także że ogłosi swoją decyzje klanowi, jeśli Długi Ogon się zgodzi. W tedy Okopcona Łapa zapewnia go że na pewno jego mentor wyrazi na to zgodę. Ognista Gwiazda proponuje mu, żeby pokazał swoje umiejętności tropienia. Idąc wzdłuż Drogi Grzmotu, zapytany co czuje, natychmiastowo odpowiada że wyczuwa Drogę Grzmotu. Chwile później dodaje że czuje jeszcze dwa różne zapachy. Następnie przepytywany jest przez swoją matkę, a zaraz potem wyczuwa borsuka. Potem jest widziany razem z patrolem śledzącym ślad stworzenia. Za nakazem swojego mentora chowa się za paprocie, a potem jest na wołany przez swojego przywódce do ucieczki przed borsukiem. Gdyby nie Wierzbowa Skóra, która sama nie zdążyła uciec przed borsukiem ratując swojego syna, zginął by z pod łap groźnego stworzenia. Gdy razem z patrolem wracają do obozu, Ognista Gwiazda zauważył jak on i jego rodzeństwo są wstrząśnięci nagłą stratą swojej matki, więc przez popołudnie Okopcona Łapa razem z Deszczową Łapą i Szczawiowią Łapą spędzili w legowisku medyka. Później podczas rozmowy Ognistej Gwiazdy z Rozżarzoną Skórą zadecydowano że nie zaszkodzi trojga uczniom traktowanie jak kociaków przez kilka dni.

Trzy księżyce po powrocie Ognistej Gwiazdy, jest widziany razem ze swoim rodzeństwem, jak siłuje się przed legowiskiem uczniów. Chwilę później woła go jego mentor, Ciernisty Pazur i razem wychodzą z obozu.

Wojownicy

Cisza przed burzą

Kopeć i jego rodzeństwo; Szczawik i Deszczyk, rodzą się Wierzbowej Skórze i Białej Burzy. Ogniste Serce i Piaskowa Burza przyszli odwiedzić ich w żłobku. Wspomniane jest że kociaki są zwinięte w kulkę obok swojej matki, nadal są wilgotne i ślepe.

Później w żłobku, trzy kocięta spotykają matkę, gdy rozmawiała z Ognistym Sercem, mówiąc, że chociaż cieszy się jej kociętami, chce zostać znowu wojowniczką i znowu być szczęśliwa. Kopeć, Szczawik i Deszczyk bawią się na zewnątrz z Paprociowym Futrem.

Podczas pożaru, trzy kociaki starają się podążać za Wierzbową Skórą gdy klan podróżuje dla bezpieczeństwa.

W obozie Klanu Rzeki, odmawiają karmienia, i otrzymują miód aby uspokoić gardło, jak sugerował Muliste Futro, medyk Klanu Rzeki.

Niebezpieczna Ścieżka

Kopeć jest starannie strzeżony w żłobku przez Nakrapianego Ogona i Złotego Kwiata kociaki bawią się. On i jego rodzeństwo są ponownie w żłobku gdy jastrząb lata wokół obozu.

Czarna Godzina

Kopeć jest z swoim rodzeństwem i Wierzbową Skórą gdy wracali do swojego obozu po tym jak byli przy Słonecznych Skałach aby uciec od Sfory Psów która kierowała się do Klanu Pioruna.

Nowa Przepowiednia

Północ

Jest wymieniony w spisie klanów jako wojownik Klanu Pioruna. Potem widziany jest jak razem ze swoim bratem, Deszczowym Wąsem gratulują Szczawiowemu Ogonowi, zostania wojowniczką.

Emoji AshfurThinking

Wschód Księżyca

Emoji AshfurThinking

Świt

Emoji AshfurThinking

Blask gwiazd

Emoji AshfurThinking

Zmierzch

Emoji AshfurThinking

Zachód Słońca

Emoji AshfurThinking

Przewodnik po terenie

Bitwy Klanów

Kiedy Białe Skrzydło wspomina historię o ataku borsuka, wspomina, że widziała Pajęczą Nogę i Okopcone Futro atakujących samicę borsuka.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 107
  2. Wyjawione w "Zmierzchu", strona 370
  3. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", spis klanów
  5. Wyjawione w "Północy", spis klanów
  6. Wyjawione w "Zachodzie słońca", strona 41
  8. Wyjawione w "Blasku gwiazd", spis klanów
  9. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", spis klanów.