Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Okopcone Futro był mężnym wojownikiem, teraz jest bezpieczny w Klanie Gwiazdy.

Jeżynowy Pazur o Okopconym Futrze, "Zachód słońca" strona 47

Okopcone Futro (ang. Sootfur) – dawniej wojownik Klanu Pioruna, obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Opis

Okopcone Futro to jasnoszary kocur z bursztynowymi oczami[3].

Historia

Kopeć rodzi się Wierzbowej Skórze i Białej Burzy, w żłobku Klanu Pioruna. Wkrótce w bitwie z Klanem Krwi, ginie jego ojciec. Zostaje uczniem, Okopconą Łapą. Jego mentorem jest Długi Ogon. Ale kocur wkrótce traci wzrok, więc Okopcona Łapa dostaje nowego mentora- Ciernistego Pazura. Ale zaraz po tym, ginie jego matka. Kocurek jest zrozpaczony. Kilka księżyców później zostaje wojownikiem, Okopconym Futrem. Kiedy obóz Klanu Pioruna atakują borsuki, kocur ginie, walcząc dzielnie w obronie klanu. Po tym zajściu trafia do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Wojownicy

Cisza przed burzą

Kopeć i jego rodzeństwo; Szczawik i Deszczyk, rodzą się Wierzbowej Skórze i Białej Burzy. Ogniste Serce i Piaskowa Burza przyszli odwiedzić ich w żłobku. Wspomniane jest że kociaki są zwinięte w kulkę obok swojej matki, nadal są wilgotne i ślepe.

Później w żłobku, trzy kocięta spotykają matkę, gdy rozmawiała z Ognistym Sercem, mówiąc, że chociaż cieszy się jej kociętami, chce zostać znowu wojowniczką i znowu być szczęśliwa. Kopeć, Szczawik i Deszczyk bawią się na zewnątrz z Paprociowym Futrem.

Podczas pożaru, trzy kociaki starają się podążać za Wierzbową Skórą gdy klan podróżuje dla bezpieczeństwa.

W obozie Klanu Rzeki, odmawiają karmienia, i otrzymują miód aby uspokoić gardło, jak sugerował Muliste Futro, medyk Klanu Rzeki.

Niebezpieczna ścieżka

Kopeć jest starannie strzeżony w żłobku przez Nakrapiany Ogon i Złoty Kwiat ,kociaki bawią się. On i jego rodzeństwo są ponownie w żłobku gdy jastrząb lata wokół obozu.

Czarna godzina

Kopeć jest z swoim rodzeństwem i Wierzbową Skórą gdy wracali do swojego obozu po tym jak byli przy Słonecznych Skałach aby uciec od Sfory Psów która kierowała się do Klanu Pioruna.

Nowa przepowiednia

Północ

Jest wymieniony w spisie klanów jako wojownik Klanu Pioruna. Potem widziany jest jak razem ze swoim bratem, Deszczowym Wąsem gratulują Szczawiowemu Ogonowi, zostania wojowniczką.

Jeżynowy Pazur pamięta, jak Wierzbowa Skóra, matka Okopconego Futra została zabita przez borsuka. Nie mogła dożyć, by zobaczyć, jak jej kociaki stają się wojownikami. Szary kocur jest widziany potem z Jesionowym Futrem, gdy obaj wracają z polowania i podchodzą do stosu zwierzyny.

Wschód księżyca

Kiedy Ognista Gwiazda ogłasza, że potwór Dwunożnych opuścił Drogę Grzmotu i zniszczył drzewo, Okopcone Futro twierdzi, że potwory nigdy tak nie robią. Po tym, jak przywódca przekonuje klan, że działalność Dwunożnych jest niebezpieczna, kocur szepcze do swojego brata, że Jeżynowy Pazur i Wiewiórcza Łapa dobrze zrobili, zostawiając ich w takim momencie.

Świt

Kiedy Wiewiórcza Łapa i Jeżynowy Pazur wracają do Klanu Pioruna, Okopcone Futro wyczołguje się z zagłębienia z Zakurzoną Skórą i Mysim Futrem, aby zobaczyć dwa powracające koty. Podróżuje ze wszystkimi czterema klanami przez góry, aby znaleźć nowe terytorium po zniszczeniu lasu przez Dwunożnych.

Blask gwiazd

Kiedy na nowym terytorium klan Okopconego Futra spędza pierwszą noc w kamiennej dziurze, kocur wącha powietrze z poirytowanym wyrazem twarzy. Podczas ceremonii wojownika Pajęczej Łapy siedzi z Jesionowym Futrem i Deszczowym Wąsem.

Rozżarzona Skóra mówi Liściastej Łapie, żeby kazała Okopconemu Futru i Deszczowemu Wąsowi przesunąć kilka jeżyn, odsłaniając za nimi małą kamienną jaskinię.

Zmierzch

Podczas spotkania klanu, kiedy Piaskowa Burza wspomina, że Biała Łapa jest jedynym uczniem, Okopcone Futro narzeka, że musi przynosić mech na posłanie. Ognista Gwiazda mówi im, że nie mogą oczekiwać, że uczennica wykona całą pracę i że muszą przestać narzekać. Następnie szary kocur zgadza się z Pajęczą Nogą, że nie powinni robić na razie szkoleń do walki, ponieważ mają już wystarczająco dużo do zrobienia.

Okopcone Futro jest na patrolu z Paprociowym Futrem i Białą Łapą, gdy sprawdzają granicę Klanu Wiatru. W nocy jest na straży z Jasnym Sercem. Liściasta Sadzawka widzi ich we śnie z Pierzastym Ogonem. Okopcone Futro patroluje wraz z Jeżynowym Pazurem, Ciernistym Pazurem i Jesionowym Futrem, gdy znajdują Wiewiórczy Lot przypadkowo polująca na terytorium Klanu Cienia. Mówi, że jest ona mysim móżdżkiem, zanim Jeżynowy Pazur ja zauważa.

Gdy klan spiera się o możliwość, żeby Stokrotka została wojowniczką, Okopcone Futro stwierdza, że byłaby zbyt gruba i leniwa, by biegać wystarczająco szybko. Mysie Futro syczy na niego i uderza łapą w jego ucho.

Okopcone Futro jest wrogi wobec Omszonej Skóry, kiedy kotka z Klanu Rzeki, przychodzi do Klanu Pioruna i prosi Liściastą Sadzawkę o pomoc. Kocur pyta, dlaczego powinni wysłać swojego medyka na około całego jeziora do innego klanu.

Rozżarzona Skóra wspomina Okopcone Futro, gdy karci Liściastą Sadzawkę, mówiąc, że próbowała dać kocurowi ogórecznik zamiast mięty wodnej na ból brzucha.

Kiedy borsuki napadają na obóz Okopcone Futro walczy u boku Pajęczej Nogi. Wiewiórczy Lot później słyszy zawodzącego kota i dostrzega kocura wołając go, ale wojownik jest zbyt zdezorientowany bólem, by w ogóle rozpoznać, skąd pochodzi wezwanie. Gdy kotka próbuje go zabrać w bezpieczne miejsce jest ciężko ranny, a jego obie tylne nogi są złamane i nie może się wspiąć. Następnie borsuk atakuje Okopcone Futro. Potem Wiewiórczy Lot widzi go z nową raną w gardle i oczami wpatrującymi się w niebo zdając sobie sprawę, że kocur nie żyje.

Zachód słońca

Pajęcza Noga i Biała Łapa prowadzą Jeżynowego Pazura do ciała Okopconego Futra, gdzie potwierdza, że młodszy wojownik nie żyje. Zostaje następnie przeniesiony do centrum obozu i tej nocy kilku jego członków klanu czuwa nad nim i Rozżarzoną Skórą. Jego brat, Deszczowy Wąs, jest tym, który mówi swojej siostrze, Szczawiowemu Ogonowi, o śmierci ich brata. Pogrąża się w żalu i jęczy, aż jej partner, Paprociowe Futro, uspokaja ją.

Superedycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Okopcona Łapa i jego rodzeństwo, Szczawiowa Łapa i Deszczowa Łapa są uczniami Klanu Pioruna.

Jego mentorem jest Długi Ogon. Pojawia się dopiero na porannym patrolu, razem z Ciernistym Pazurem, Wierzbową Skórą i Jesionowym Futrem. Potem Ciernisty Pazur mówi Ognistej Gwieździe, o trenowaniu Okopconej Łapy. Po namyśle, Ognista Gwiazda zgadza się na trenowanie go, do póki Długi Ogon nie odzyska wzroku. Przywódca Klanu Pioruna mówi także że ogłosi swoją decyzje klanowi, jeśli Długi Ogon się zgodzi. Wtedy Okopcona Łapa zapewnia go że na pewno jego mentor wyrazi na to zgodę. Ognista Gwiazda proponuje mu, żeby pokazał swoje umiejętności tropienia. Idąc wzdłuż Drogi Grzmotu, zapytany co czuje, natychmiastowo odpowiada że wyczuwa Drogę Grzmotu. Chwile później dodaje, że czuje jeszcze dwa różne zapachy. Następnie przepytywany jest przez swoją matkę, a zaraz potem wyczuwa borsuka. Później jest widziany razem z patrolem śledzącym ślad stworzenia. Za nakazem swojego mentora chowa się za paprocie, a potem jest na wołany przez swojego przywódcę do ucieczki przed borsukiem. Gdyby nie Wierzbowa Skóra, która sama nie zdążyła uciec przed borsukiem ratując swojego syna, zginąłby spod łap groźnego stworzenia. Gdy razem z patrolem wracają do obozu, Ognista Gwiazda zauważył jak on i jego rodzeństwo są wstrząśnięci nagłą stratą swojej matki, więc popołudnie Okopcona Łapa razem z Deszczową Łapą i Szczawiową Łapą spędzili w legowisku medyka. Później podczas rozmowy Ognistej Gwiazdy z Rozżarzoną Skórą zadecydowano, że nie zaszkodzi trojgu uczniom bycie traktowanym jak kociaków przez kilka dni.

Trzy księżyce po powrocie Ognistej Gwiazdy, Okopcona Łapa jest widziany razem ze swoim rodzeństwem, jak siłuje się przed legowiskiem uczniów. Chwilę później woła go jego mentor, Ciernisty Pazur i razem wychodzą z obozu.

Mangi

Wiatry zmian

Okopcone Futro uczestniczy w bitwie z rebelią Błotnistego Pazura po stronie Pojedynczego Wąsa, walcząc z Jastrzębim Mrozem.

Przewodnik po terenie

Bitwy Klanów

Kiedy Białe Skrzydło wspomina historię o ataku borsuka, wspomina, że widziała Pajęczą Nogę i Okopcone Futro atakujących samicę borsuka.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione przez Vicky na jej facebooku
  2. Wyjawione w "Północy", spis klanów
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", spis klanów
  4. Wyjawione w "Czarnej godzinie", strona 111 (angielskie wydanie)
  5. Wyjawione w "Czarnej godzinie", strona 276
  6. Wyjawione w "Zmierzchu", strona 370
  7. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 118
  8. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 99 (angielskie wydanie)
  9. Wyjawione w "Lesie tajemnic", strona 247 (angielskie wydanie)
  10. Wyjawione w "Zachodzie słońca", strona 41
  12. Wyjawione w "Przysiędze Szarej Pręgi", 44 (angielskie wydanie)
  13. 13,0 13,1 13,2 13,3 13,4 Wyjawione na Oficjalnym Drzewie Genaologicznym wojowników
  15. Wyjawione w "Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy", strona 487
Advertisement