FANDOM

Warning
Omszona Łapa chyba nieźle oberwał!

Nornicza Łapa po feralnym treningu w Tajemnicy Żółtego Kła, strona 491

Omszona Łapa (ang. Mosspaw) – Były uczeń Klanu Cienia. Jego mentorem był Złamany Ogon. Niestety, został przypadkowo zabity przez Brązika i Mokrutka, zanim mianowano go na wojownika.

Syn Śnieżycowego Skrzydła i Pierzastej Burzy. Brat Porannej Chmury i Norniczej Łapy, oraz przyrodni brat Postrzępionej Gwiazdy i Osmolonego Wiatru.

Wygląd

Omszona Łapa to duży[2], biały kociak w brązowe łatki[1].

Historia

Emoji AshfurThinking

Fabuła

Super Edycje

Tajemnica Żółtego Kła

Meszek rodzi się Pierzastej Burzy i Śnieżycowemu Skrzydłu wraz z rodzeństwem Norniczkiem i Poranką.

Gdy Złamana Gwiazda zwołał zebranie Klanu, pyta Pierzastą Burzę, gdzie znajdują się jej kociaki, mówiąc jej, żeby przyprowadziła je natychmiast. Protestuje, odpowiadając mu, że właśnie poszły spać, i że nie są wystarczająco dorosłe, by polować na zdobycz. Pomimo jej zastrzeżeń przywódca nakazuje jej przynieść kocięta. Kotka robi to, co powiedział, i przyprowadza swoje kocięta. Meszek i jego rodzeństwo zostają wyprowadzeni i widać po nich, że są śpiący.

Żółty Kieł mówi przywódcy, że Meszek nie jest wystarczająco dorosły, by zostać uczniem, ale odprawia ją, mówiąc, że to jego decyzja. Pierzasta Burza niechętnie szturcha kociaka, a on robi krok do przodu, stojąc niepewnie. Złamana Gwiazda mianuje go na ucznia o imieniu Omszona Łapa, mówiąc, że zostanie jego mentorem, a mały kociak wygląda na zaskoczonego, ale dumnego.

Omszona Łapa bierze udział w sesji treningowej z innymi kociakami, podczas gdy Złamana Gwiazda nadzoruje ich, ale Brązik i Mokutek mylą się w podwójnym ataku i zabijają Omszoną Łapę. Kociaki są wysłane z powrotem do obozu, a medyczka przynosi martwego ucznia.

Przewodnik po terenie

Sekrety Klanów

Omszona Łapa jest krótko wspomniany jako jeden z uczniów Złamanej Gwiazdy wraz z Norniczą Łapą. Jest powiedziane, że umarli w niewiadomych okolicznościach przed mianowaniem na wojownika.

Ceremonie

Ceremonia ucznia

Złamana Gwiazda: Potrzebuję też ucznia. Meszku, wystąp [..] Od teraz będziesz znany jako Omszona Łapa. Ja będę twoim mentorem.

—"Tajemnica Żółtego Kła", strona 477

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 477
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 428
  4. Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 429