FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Omszona Skóra (ang. Mosspelt) starsza, dawniej wojowniczka i karmicielka w Klanie Rzeki. Partnerka Żabiego Skoku i matka ich kociąt, Wierzbowego Połysku i Zarannego Kwiatu, oraz przybrana matka Burzowego Futra i Pierzastego Ogona.

Wygląd

Omszona Skóra jest szylkretowo-białą kotką z niebieskimi oczami i białą piersią.

Fabuła

Super edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

W mandze Omszona Łapa łowi ryby wraz z Cienistą Łapą pod czujnym okiem Krzywej Gwiazdy i wpada do wody. Każe towarzyszce przestać się śmiać gdy ta dowcipnie mówi, że uczennica powinna złapać rybę pazurami, nie zębami.

Misja Ognistej Gwiazdy

Omszona Skóra nie pojawia się oficjalnie w książce, lecz jest wymieniona w spisie Klanów.

Próba Wroniego Pióra

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Cień Tygrysiego Serca

Początek proroctwa

Cisza przed burzą

Omszona Skóra jest karmicielką, która troszczy się o kocięta Szarej Pręgi i Srebrnego Strumienia. Jest jednym z niewielu kotów, które zachowują się przyjaźnie wobec byłego wojownika Klanu Pioruna. Widać, że jest dumna z Piórka i Burzy, traktuje je jakby były jej kociętami.

Niebezpieczna ścieżka

Na zgromadzeniu podchodzi do niej Szara Pręga. Kotka oznajmia mu, że jego kocięta zostały uczniami Burzową Łapą i Pierzastą Łapą — ale nie przyszły wraz z resztą Klanu bo od ceremonii mianowania minęło zaledwie parę dni. Oznajmia mu, że radzą sobie dobrze oraz ujawnia, iż cały Klan Rzeki wiedział, że wkrótce Szara Pręga wróci do swojego rodzimego Klanu. Przeproszona zapewnia go o braku potrzeby i zdradza mu imiona mentorów rodzeństwa. Składa kocurowi obietnicę pochwalenia młodych kotów i informowania go o ich dalszych losach wraz z Mglistą Stopą.

Czarna godzina

Nowa przepowiednia

Północ

Wschód księżyca

Świt

Omszona Skóra nie pojawia się oficjalnie w książce, lecz jest wymieniona w spisie Klanów. Od tej pory jest karmicielką.

Blask gwiazd

Zmierzch

Zachód słońca

Siła trójcy

Wzrok

Omszona Skóra nie pojawia się oficjalnie w książce, lecz jest wymieniona w spisie Klanów. Zostaje mentorką Kamiennej Łapy.

Ciemna rzeka

Omszona Skóra jako pierwsza zauważa intruza na terytorium Klanu Rzeki i ostrzega innych. Później eskortuje Ostrokrzewiową Łapę i Wiewiórczy Lot do granicy wraz z Bukowym Futrem.

Wyrzutek

Długie cienie

Wschód słońca

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Omszona Skóra nie pojawia się oficjalnie w książce, lecz jest wymieniona w spisie Klanów. Jej uczeń, Kamienna Łapa, staje się wojownikiem, Kamienną Stopą. Omszona Skóra przyjmuje rolę karmicielki.

Zanikające echa

Nocne szepty

Znak księżyca

Zapomniany wojownik

Ostatnia nadzieja

Wizja cieni

Misja ucznia

Omszona Skóra nie pojawia się w książce, lecz jest wymieniona w spisie Klanów. Jej uczeń, Okoniowa Łapa, stał się wojownikiem, Okoniowym Skrzydłem. Omszona Skóra przyjmuje rolę starszej.

Piorun i cień

Rozbite niebo

Najciemniejsza noc
Rzeka ognia

Wściekła burza

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Krótkie historie i sztuki

Decyzja Klanów

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewowego Liścia

Omen Mglistej Gwiazdy

Cisza Gołębiego Skrzydła

Galeria

Bazy postaci

Koty Klanu Rzeki
Przywódczyni Mglista Gwiazda
Zastępca Trzcinowy Wąs
Medyczki Ćmie SkrzydłoWierzbowy Połysk
Wojownicy Zmierzchowe FutroPłoci OgonLodowe SkrzydłoMalwowy NosCieknąca ChmuraStrąkowe ŚwiatłoMigocząca SkóraJaszczurzy OgonJeziorne SerceCiężka SkóraOrlicowa SkóraSójczy PazurSowi NosMiękka SkóraZajęcze ŚwiatłoPstrokata KitaJanowcowy PazurNocne NieboBryzowe Serce
Uczniowie Zamglona ŁapaPluskająca Łapa
Karmicielki Kręcone Pióro
Kociaki SzronikMgiełkaSzary
Starszyzna Omszona Skóra