FANDOM

Orlicowa Stopa (ang. Brackenfoot) – ojciec Żółtego Kła i jej rodzeństwa, partner Jasnego Kwiatu. Wcześniej w Klanie Cienia.

Wygląd

Orlicowa Stopa jest jasnorudym kocurem o ciemniejszych, rudych łapach.

Fabuła

Super Edycje

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Orlicowa Stopa nie pojawia się formalnie w Zemście Wysokiej Gwiazdy, ale jest w spisie klanów.

Tajemnica Żółtego Kła

Orlicowa Stopa jest wojownikiem Klanu Cienia. Jest ojcem Jarzębinki, Orzeszka i Żółtki, i partnerem Jasnego Kwiatu. Żółtka myśli o nim, gdy myśli o braku ojca Strzępka i Smolika, zastanawiając się jak to jest nie wiedzieć, kim jest ich ojciec i czy może być on kotem domowym.

Strzępek później wskazuje na Orlicową Stopę jedzącego z Jasnym Kwiatem, który ma oko na swoje kocięta. Siedzi on ze swoimi kociakami podczas ceremonii Smolika i Strzępka kiedy zostają uczniami, kocur zostaje mentorem Postrzępionej Łapy, sprawiając że Żółtka jest zazdrosna.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Orlicowa Stopa nie pojawia się formalnie w Obietnicy Krzywej Gwiazdy, ale jest w spisie klanów.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Orlicowa Stopa nie pojawia się formalnie w Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy, ale jest w spisie klanów.

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Orlicowa Stopa idzie na patrol z Ostrokrzewiastym Kwiatem, Wronim Ogonem, i Chytrym Okiem wzdłuż granicy. Kiedy dotarli do Drogi Grzmotu, znaleźli zdechłego gołębia leżącego tam. Orlicowa Stopa jest z tego powodu oburzony, i nie pokazywał tego swoim towarzyszom, zainteresowany doprowadzeniem tego do obozu jako zdobyczy.

Galeria

Bazy postaci