FANDOM

Disambig Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia słowa – Północ

Ale najpierw opowiedzcie mi o swojej podróży. Jak to możliwe, że pochodzicie z różnych plemion?

—Północ do sześciu kotów w Północ, strona 353

Północ (ang. Midnight)borsuczyca pojawiająca się po raz pierwszy w Nowej Przepowiedni w książce Północ. Jest ona przyjaźnie nastawiona do kotów.

Fabuła

Nowa Przepowiednia

Północ

Północ znajduje się w jaskini w miejscu, w którym tonie słońce po tym, jak sześcioosobowa grupa kotów podróżuje do środka jaskini. Początkowo koty są przerażone i przygotowują się do śmierci, ale mówi im, że ich nie zabije. Przedstawia się i zaprasza ich do środka, gdzie mówi, że Klan Gwiazdy przekazał jej wiadomość. Chociaż koty są ciekawe borsuka i jej przesłania, wciąż są ostrożni wobec niej i niechętnie się do niej odnoszą. Borsuczyca mówi im, że muszą oni wracać do swoich Klanów i przekonać je do opuszczenia lasu i podróży do nowego miejsca zamieszkania. Mówi również, że Dwunożni planują zniszczyć lasy, aby stworzyć nową i większą Drogę Grzmotu. Mówi, że poprowadzi koty. O północy zaprasza koty do pozostania w jej domu, dzięki czemu będą mogli odzyskać siły. Następnego ranka towarzyszy kotom w podróży do Domu Dwunożnych.

Wschód księżyca

Północ towarzyszy podróżującym kotom do najbliższego siedliska Dwunożnych. Podczas podróży kończy spotkanie z Pięknisiem. Samotnik próbuje protestować przeciwko sugestii Północy, aby koty szły przez góry w drodze do domu. Podczas podróży są atakowani przez Lisy, ale dzięki znajomości Lisiej mowy, Północ ratuje kompanów. Potem żegna się z kotami i wraca do domu. Jeżynowy Pazur i inne koty za radą Północy idą przez góry, gdzie spotykają Plemię Płynącej Wody.

Zmierzch

Galeria

Oficjalne rysunki