FANDOM

Warning

Płatkowy Nos (ang. Petalnose) – starsza Klanu Nieba, dawniej karmicielka. Partnerka Deszczowego Futra oraz matka Szałwiowego Nosa i Miętowego Futra.

Wygląd

Płatkowy Nos to bardzo jasnoszara, prawie biała kocica o krótkiej, gęstej i miękkiej sierści, oraz błękitnych oczach.

Historia

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Płatek jest kotką domową, ma dwa kocięta: Szałwię i Miętę. Dwunożni nie dają jej jedzenia i zamykają ją w swoim gnieździe. Deszczowe Futro chciał jej pomóc, jednakże ilekroć zbliżał się do domy Dwunożnych, został przezeń odpędzany. Kocur został zmuszony, by poprosić o pomoc Klan Nieba i Ognistą Gwiazdę.

Gdy Deszczowe Futro i Klan Nieba ratują Płatek oraz jej kociaki, ona z początku jest nerwowa i zaniepokojona. Od czasu do czasu ze swoim partnerem wracają do gniazda Dwunożnych po zioła. Zaraz po tym jak koty zostają uratowane, Koniczynowy Ogon tymczasowo opiekuje się Miętą i Szałwią.

Gdy Deszczowe Futro przegonił szczury razem z resztą wojowników Klanu Nieba, koty decydują się do dołączenia do klanu. Deszczowe Futro zachowuje swoje stare imię, zaś Płatek nazywa się teraz Płatkowy Nos. Niedługo później Deszczowe Futro ginie zabity przez szczury.

Płatkowy Nos jest później widziana, gdy siedzi obok jamy uczniów i obserwuje jak kocięta Koniczynowego Ogona, Kamyk, Żwawik i Drobinka zostają mianowani uczniami.