FANDOM

Warning
Mogą sobie poradzić beze mnie. Nie obchodzi mnie, czy jestem w Klanie Pioruna, Klanie Nieba czy nawet Klanie Cienia. Tak długo jak jestem z tobą.

—Płetwiasta Łapa do Rosochatej Łapy o dołączeniu do Klanu Pioruna w Najciemniejsza Noc, strona 291

Płetwiasty Skok (ang. Finleap) – wojownik Klanu Pioruna, dawniej uczeń w Klanie Nieba. Brat Trzcinowego Pazura i Zroszonego Skoku, syn Śliwkowej Wierzby i Piaszczystego Nosa.

Wygląd

Płetwiasty Skok to elegancki, grubowłosy , jasnobrązowy kocur z szerokimi barkami.Jego nogi są imbirowe, posiada też żółte oczy. Brakuje mu części ogona.

Historia

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Płetwiasta Łapa formalnie nie pojawia się w Cień Tygrysiego Serca, jednak jest wymieniony w spisie Klanów.

Wizja Cieni

Najciemniejsza Noc

Gdy Rosochata Łapa rozgląda się po obozie Klanu Pioruna, dostrzega Płetwiastą Łapę. Kocur ćwiczy ruchy bitewne ze Zroszoną Łapą, podczas gdy Trzcinowa Łapa rzuca w ich stronę uszczypliwe uwagi. Na zgromadzeniu trzyma się blisko swojej mentorki, razem ze Zroszoną Łapą i Trzcinową Łapą. Budząc się, Fiołkowa Łapa widzi Kwieciste Serce uczącą Płetwiastą Łapę jak odpowiednio kucać podczas podchodzenia zwierzyny. Rosochata Łapa, Zroszona Łapa i Płetwiasta Łapa idą razem na patrol myśliwski, a Płetwiasta Łapa mruga do Rosochatej Łapy, mówiąc, by przestała wpatrywać się w drzewa i pomogła w polowaniu.

Ciekawostki