FANDOM

Warning

Płomienna Łapa (ang. Flamepaw) - uczeń, należący do Klanu Pioruna. Jego mentorką jest Liliowe Serce.

Jedyny, żywy syn Roziskrzonej Skóry i Skowrończej Pieśni, brat Ziębiej Łapy i Migotka, przybrany syn Szczawiowej Pręgi oraz przybrany brat Zatokowej Łapy i Mirtowej Łapy.

Pojawił się po raz pierwszy w Zaginionych gwiazdach.

Wygląd

Płomienna Łapa to czarny kocur.[1]

Historia

Płomyk urodził się jako jedno z trójki kociąt Roziskrzonej Skóry i Skowrończej Pieśni. Jego jedyny brat urodził się już martwy oraz krótko po porodzie umiera mu ojciec. To bardzo zdruzgotało matkę, która po śmierci swojego partnera i kociaka popada w depresje. Gdy kotka nie była zdolna do opieki nad nim i jego siostrą, Ziebą, opiekowała się nimi wtedy Szczawiowa Pręga. Sześć księżyców później młody kocurek dostaje swoje imię ucznia, Płomienna Łapa oraz nad jego szkoleniem sprawuje Liliowe Serce.

Fabuła

Złamany Kodeks

Zaginione Gwiazdy

Pojawia się na krótką chwile razem z jego siostrą, Ziębą, gdy ich matka, Roziskrzona Skóra razem z Szczawiową Pręgą wychodzą z żłobka na spotkanie Klanu.

Później, gdy Roziskrzona Skóra rozmawia z Wiewiórczym Lotem, Ziębą i Płomykiem, skaczą dookoła obserwowane przez Szczawiową Pręgę. Kiedy ciało Jeżynowej Gwiazdy zostaje przyniesione do obozu, on i Zięba patrzą na niego ze smutkiem, wraz z Zatoczkiem i Mirtką.

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Wyjawione w "Zaginionych gwiazdach", spis Klanów
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Wyjawione w "Nadziei Wiewiórczego Lotu", strona 259
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Cichej odwilży", nieokreślone
  4. Wyjawione w "Nadziei Wiewiórczego Lotu", strona 107