FANDOM

Pajęczynowa Stopa (ang. Webfoot) – dawny wojownik i starszy Klanu Wiatru.

Wygląd

Pajęczynowa Stopa to ciemnoszary, pręgowany kocur z rozdartym uchem oraz bursztynowymi oczami.

Historia

Początek Proroctwa

Ogień i Lód

Pajęczynowa Łapa formalnie nie pojawia się w książce, jest jednak wymieniony w spisie klanów. Jego mentorem jest Błotnisty Pazur.

Las Tajemnic

Pajęczynowa Łapa formalnie nie pojawia się w książce, jest jednak wymieniony w spisie klanów.

Cisza przed Burzą

Pajęczynowa Łapa wraz ze swoim mentorem, Błotnistym Pazurem, i Rozdartym Uchem zatrzymał Błękitną Gwiazdę i Ogniste Serce w drodze do Księżycowego Kamienia.

Jest obecny na patrolu wraz z Błotnistym Pazurem i Martwą Stopą. Koty atakują Piaskową Burzę, Ogniste Serce i Obłoczną Łapę, gdy wojownicy Klanu Pioruna wracali po uratowaniu Obłocznej Łapy z domu dwunogów. Pajęczynowa Łapa został pokonany przez białego ucznia Klanu Pioruna i ucieka.

Niebezpieczna Ścieżka

Pajęczynowa Stopa formalnie nie pojawia się w książce, jest jednak wymieniony w spisie klanów. Kocur zostaje wojownikiem.

Czarna Godzina

Gdy Klan Wiatru zostaje zaatakowany przez Klan Tygrysa Pajęczynowa Stopa odnosi zaledwie kilka niegroźnych ran. Po ich walce, gdy Ognista Gwiazda przychodzi z pomocą, Pajęczynowa Stopa udał się z Piaskową Burzą, Obłocznym Ogonem i Zakurzoną Skórą na polowanie.

Nowa Przepowiednia

Północ

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Wschód księżyca

Świt

Blask gwiazd

Po śmierci Wysokiej Gwiazdy Pajęczynowa Stopa radośnie wita Błotnistego Pazura jako nowego przywódcę Klanu Wiatru. Szary kocur dodaje, że choć będą opłakiwać Wysoką Gwiazdę potrzebują jego, aby mogli urządzić nowy dom. Następnie Ognista Gwiazda ogłasza, że biało-czarny kocur przed śmiercią wyznaczył nowego zastępcę - nie jest nim Błotnisty Pazur tylko Pojedynczy Wąs. Pajęczynowa Stopa z zakłopotaniem wysuwając pazury pyta, czy w takim razie bury kocur nie jest nowym przywódcą Klanu Wiatru.

Wojownicy Klanu Wiatru zaczęli wykłócać się z Pojedynczym Wąsem, który chciał oddać kawałek leśnego terytorium Klanowi Pioruna. Pajęczynowa Stopa popierając Błotnistego Pazura mówi, że nie chodzi tylko o zwierzynę. Kaszlący Pysk potrzebuje ziół, które nie rosną na płaskowyżu, a jedynie wśród drzew.

Zostaje krótko wspomniany podczas walki kotów popierających i przeciwnych przywództwu Pojedynczego Wąsa.

Zmierzch

Emoji AshfurThinking Ta sekcja najprawdopodobniej wkrótce się pojawi, ale nie jest gotowa do opublikowania w tym momencie. Pieczę nad sekcją sprawuje Tostowe Futro.

Zachód słońca

Potęga Trójki

Widzenie

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów. Kocur dołączył do starszyzny.