FANDOM

Pajęczynowa Stopa (ang. Webfoot) – dawny wojownik Klanu Wiatru.

Wygląd

Pajęczynowa Stopa to ciemnoszary, pręgowany kocur z rozdartym uchem oraz bursztynowymi oczami.

Historia

Początek Proroctwa

Ogień i Lód

Pajęczynowa Łapa formalnie nie pojawia się w książce, jest jednak wymieniony w spisie klanów. Jego mentorem jest Błotnisty Pazur.

Las Tajemnic

Pajęczynowa Łapa formalnie nie pojawia się w książce, jest jednak wymieniony w spisie klanów.

Cisza przed Burzą

Pajęczynowa Łapa wraz ze swoim mentorem, Błotnistym Pazurem, i Rozdartym Uchem zatrzymał Błękitną Gwiazdę i Ogniste Serce w drodze do Księżycowego Kamienia.

Jest obecny na patrolu wraz z Błotnistym Pazurem i Martwą Stopą. Koty atakują Piaskową Burzę, Ogniste Serce i Obłoczną Łapę, gdy wojownicy Klanu Pioruna wracali po uratowaniu Obłocznej Łapy z domu dwunogów. Pajęczynowa Łapa został pokonany przez białego ucznia Klanu Pioruna i ucieka.

Niebezpieczna Ścieżka

Pajęczynowa Stopa formalnie nie pojawia się w książce, jest jednak wymieniony w spisie klanów. Kocur zostaje wojownikiem.

Czarna Godzina

Gdy Klan Wiatru zostaje zaatakowany przez Klan Tygrysa Pajęczynowa Stopa odniósł zaledwie kilka niegroźnych ran. Po ich walce, gdy Ognista Gwiazda przychodzi z pomocą, Pajęczynowa Stopa udał się z Piaskową Burzą, Obłocznym Ogonem i Zakurzoną Skórą na polowanie.

Nowa Przepowiednia

Północ

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów.