FANDOM

Patrol to grupa zorganizowana, zwykle składające się z trzech lub więcej wojowników, a często także ich uczniów (jeśli którykolwiek z wojowników jest mentorem takowego ucznia), monitorująca konkretny obszar lub wykonująca określone zadanie, takie jak polowanie lub harcerstwo.

Rodzaje patroli

Patrol graniczny

Od wszystkich klanów oczekuje się codzienne sprawdzanie i wyznaczanie granic, rzucanie wyzwań wszystkim intruzom i przeganiane ich, jak to jest w Kodeksie wojownika. Tymi sprawami zajmuje się patrol graniczny. Zazwyczaj klany patrolują swoje granice dwa razy dziennie: o świcie i o zachodzie słońca, chyba że potrzeba więcej, z powodu niebezpieczeństw lub zagrożeń, takich jak włóczędzy, lisy czy borsuki.

Zastępca klanu przydziela wojownika do prowadzenia patroli granicznych, wtedy dany przywódca patrolu wybiera koty, które chce ze sobą zabrać. Po powrocie do obozu przywódcy patrolu zgłaszają swój raport do zastępcy klanu, który z kolei informuje o tym przywódcę klanu.

Patrol myśliwski

Patrol myśliwski to grupa kotów, które polują na zdobycz, przynoszą ją do obozu, aby ich klan mógł się pożywić, starszyzna ma zapewnione pożywienie z powodu swojego wieku. Patrole myśliwskie organizowane są każdego dnia przez przywódce i zastępce ale nie zawsze są wyznaczane przez nich, każdy wojownik może wybrać się na patrol myśliwski o każdej porze dnia, a nawet sam pójść. Koty nie mogą jeść na patrolu, mogą dopiero w klanie.

Patrol poszukiwawczy

Wojownikom można przypisać zadanie znalezienia zaginionego kota (naprzykład kociaka lub ucznia).

Patrol z wiadomością

Jeśli wiadomość lub pytanie do innego klanu jest zbyt pilne, aby poczekać do następnego spotkania, można powołać patrol, aby przekazać wiadomość dla przywódcy danego klanu. Zwykle wysyłanych jest tylko kilku wojowników, więc nie będą myleni z najazdem. Czekają na granicy, dopóki nie pojawi się patrol graniczny, aby eskortować ich do swojego obozu, jak się pokażą to mówią im że muszą porozmawiać z ich przywódcą.

Patrol wodny

Patrol wodny składa się z wojowników, którzy niosą wodę kotom przebywającym w obozie (takim jak królowe i starsi) podczas suszy, kiedy woda musi zostać sprowadzona z dużej odległości. Używają wiązek mchu, aby go nosić.