FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
To był mój pomysł, by wyszkolić twoje koty do walki w Miejscu Dwunożnych. Nie przybyliśmy tu, by dołączyć do waszego Klanu. Przyszliśmy, bo potrzebujemy twojej pomocy.

—Patyk do Liściastej Gwiazdy, Przeznaczenie Klanu Nieba

Patyk (ang. Stick) – dawny przywódca Klanu Nieba.

Wygląd

Patyk to wysoki, chudy, długo nogi, brązowy kocur z postrzępionym uchem, postrzępiony, posklejanym futrem i żółtymi oczyma.

Historia

Po raz pierwszy jest widziany jako włóczęga, wraz z Korą, Krótkim, Śnieżynką i Węglem. Grupa włóczęgów pomaga Ognistej Gwieździe znaleźć jego partnera, Piaskową Burze. Kilka księżycy potem, Patyk staje się partnerem Aksamitu i ma córkę o imieniu Czerwona. Unik tworzy własną grupę i zaczyna sprawiać kłopoty Patykowi i jego kotom, kradnąc ich zdobycz i próbując wypędzić grupę kocura. Kiedy Czerwona staje się partnerem Harleya, kocurem z grupy Unika, ojciec Czerwonej nie popiera tego, wierząc, że Harley manipuluje jego córką dla własnych celów, co powoduje konflikt między ojcem a córką. Patyk i jego grupa włóczęgów odchodzą, aby uzyskać pomoc od Klanu Nieba i ostatecznie przekonują klan, by im pomógł. Podczas bitwy z włóczęgami Unika, Patyk atakuje Harleya, ale przypadkowo zabija Czerwoną, gdy zagradza mu drogę, pozostawiając brązowego kocura dotkniętego smutkiem.

Mimo że Unik początkowo zgadza się pozostać po swojej stronie granicy, Patyk nadal ma kłopoty z włóczęgami kocura, aż do późnych sezonów, Jastrzębie Skrzydło przychodzi i wyzywa Unika do walki, która kończy się śmiercią przywódcy i Miejsce Dwunożnych staje się spokojniejsze.

Fabuła

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Patyk i Kora znajdują Ognistą Gwiazdę, gdy zgubił się w Miejscu Dwunożnych. Kiedy rudy kot mówi im, że pójdzie, jeśli chce, brązowy kocur odpowiada, że poprowadzą go przez miasto. Kiedy docierają do miejsca, w którym znajduje się wiele zapachów innych kotów Ognista Gwiazda wpada w kałużę. Patyk  mówi mu, aby nie trzymał swoich łap w wodzie, i że nie chce pić płynu, w którą pływał inny kot. Podczas gdy Ognista Gwiazda zjada wróbla, którego przyniosła mu Kora brązowy kocur pyta się jak długo nie jadł oraz czy przeszedł długą drogę. Koty przedstawiają się sobie.

Kiedy Ognista Gwiazda prosi o odnalezienie Piaskowej Burzy, a Kora mówi, że jej nie widzieli, Patyk mówi mu, że inne koty czasami przychodzą na polanę, i że mogły ją zobaczyć. Rudy kot pyta, czy przedstawią go innym kotom, a Kora odpowiada, że nic się nie stanie. Patyk dodaje, że zwykle nie kręci się z innymi kotami. On i Kora postanawiają poczekać z Ognistą Gwiazdą, aby przedstawić go innym kotom. Patyk idzie z Kora do zacienionego miejsca pod drzewem, dzieli się językami na chwilę, a potem zwija się z nim na drzemkę. Ognista Gwiazda, choć miał ochotę spać, nie zrobił tego, ponieważ nie jest pewien, czy może zaufać Patykowi i Corze, myśląc, że prawdopodobnie nie zdawali sobie sprawy z tego, jak wiele dla niego znaczyła Piaskowa Burza.

Kiedy koty przybywają, Patyk mówi Ognistej Gwieździe o niektórych z nich, w tym o dwóch kotach o imieniu Śnieżna i Krótki. Patyk przedstawia Ognistej Gwieździe Krótkiego, który widział Piaskową Burzę i pomógł jej odeprzeć kilka kociaków dwunożnych.

Rano Patyk przynosi mysz Ognistej Gwieździe. Kiedy rudy kot pyta, gdzie jest Krótki, Patyk odpowiada, że nie wie ale jeśli obiecał pomóc w odnalezieniu Piaskowej Burzy.

Podróż Jastrzębiego Skrzydła

Zostaje wywołany przez Krótkiego i pyta, co ich sprowadza do tej części Miejsca Dwunożnych. Zanim Liściasta Gwiazda zdążyła odpowiedzieć, Krótki mówi, że jest to cały Klan Nieba i że włóczędzy wypędzili ich ze swojego terytorium. Patyk jest zaskoczony, a inny głos mówi, że to straszne. Pojawiają się dwa koty, Śnieżynka i Percy, a głos przywódczyni jest teraz cieplejszy. Mówi, że planują zostać na noc i że pomogą kotom polować. Patyk zgadza się, a on przywołuje kolejne koty do przodu, koty w wieku Jastrzębiego Skrzydła i Kamiennego Połysku.

Kiedy kilka kotów wychodzi na polowanie, Liściasta Gwiazda pyta o sprawy. Mówi, że Unik zgodził się stanąć po jego stronie, ale wkrótce doszło do kolejnych potyczek i obawia się, że kocur przestał go słuchać.

Emoji AshfurThinking Ta sekcja najprawdopodobniej wkrótce się pojawi, ale nie jest gotowa do opublikowania w tym momencie. Pieczę nad sekcją sprawuje Srebrna Pełnia.

Przeznaczenie Klanu Nieba

Galeria

Bazy postaci