FANDOM

Pierwsi Osadnicy (ang. The Early Settlers) – byli grupą kotów składającą się z paczki kierowanej przez Zacieniony Mech, która oddzieliła się od Plemienia oraz tych, którzy dołączyli do nich po osiedleniu się na Leśnych Terytoriach. Przez czas trwania Świtu Klanów grupa kilkakrotnie się rozdzieliła i walczyła między sobą, co doprowadziło do powstania pięciu klanów kierowanych przez: Niebiańską Gwiazdę (Klan Nieba), Cienistą Gwiazdę (Klan Cienia), Wietrzną Gwiazdę (Klan Wiatru), Rzeczną Gwiazdę (Klan Rzeki) i Piorunową Gwiazdę (Klan Pioruna).

Opis

Pierwsi Osadnicy pochodzą z gór, które w tamtym czasie były przepełnione i wiele kotów głodowało. Duża grupa kotów zdecydowała się podążać za Zacienionym Mechem, który został mianowany przywódcą grupy, z gór po tym, jak Barda otrzymuje znak, że powinni podążać szlakiem wyznaczonym przez wschodzące słońce. Wśród tych kotów są Szare Skrzydło, Czyste Niebo i Wysoki Cień. Zacieniony Mech wyprowadza koty z gór, aczkolwiek z kilkoma ofiarami, a zanim docierają na tereny leśne, zostaje zabity na Drodze Grzmotu i Wysoki Cień przejmuje władzę po jego śmierci.

Koty trafiają na tereny leśne i osiedlają się na wrzosowiskach. Pół księżyca po ich przybyciu, grupa podzieliła się na dwa obozy, z których jeden prowadził Czyste Niebo w lesie, a drugi pozostał na wrzosowisku pod przywództwem Wysokiego Cienia i Szarego Skrzydła. Jakiś czas później, kocur o imieniu Rzeczna Fala stworzył obóz przy rzece, a Wietrzny Biegacz oddzieliła się od grupy Wysokiego Cienia, ale pozostała na wrzosowisku. Wysoki Cień ostatecznie przenosi się na bagna, a Piorun organizuje obóz w innym miejscu w lesie i koty wybierają, w którym z pięciu obozów wolą mieszkać. Na łożu śmierci, Szare Skrzydło wpada na pomysł nazwania pięciu obozów "Klanami" i nazywa je ze swoimi dziećmi, a pomysł szybko zostaje przyjęty przez inne koty.

Obóz Czystego Nieba

Obóz kotów leśnych, kierowany przez Czyste Niebo, znany jest z niezwykle agresywnego podejścia do intruzów, którzy natychmiast są przeganiani, jeśli tylko przekroczą granicę. Koty otrzymują rangi według ich wartości, miejsca i reputacji dla Czystego Nieba, zamiast więzi rodzinnych i relacji osobistych. Po pierwszej bitwie Czyste Niebo uczy się z tego błędu i znajduje znacznie łagodniejszy i troskliwy styl przywództwa, choć nie jest wystarczająco łagodny, aby utrzymać Pioruna w swojej grupie. Kiedy Szare Skrzydło postanawia nazwać grupy Klanami, nazywa grupę Czystego Nieba Klanem Nieba. Po tym, jak Czyste Niebo otrzymuje dziewięć żyć, przyjmuje imię Niebiańska Gwiazda.

Obóz Wysokiego Cienia

Obóz kotów z wrzosowiska, prowadzony przez Wysoki Cień, Szare Skrzydło i Wietrznego Biegacza był w tym samym miejscu, co obóz przyszłego Klanu Wiatru. Obóz kotów z wrzosowisk miał mniej kotów niż Obozy kotów leśnych, ale miał więcej kociąt niż koty leśne oraz więcej (znanych) kotów. Później niektóre z kotów osiedliły się w lesie sosnowym gdzie rezyduje przyszły Klan Cienia. Kiedy Szare Skrzydło zdecydował się na nadanie nazwy Grupom Klany, Biały Ogon nazywa grupę Wysokiego Cienia, Klanem Cienia. Po tym, jak Wysoki Cień otrzymuje swoje dziewięć żyć, przyjmuje ona imię Cienista Gwiazda.

Obóz Wietrznego Biegacza

Wietrzny Biegacz opuszcza Obóz Wysokiego Cienia po śmierci jej kociąt i rozbija własny Obóz w pobliżu Czterech Drzew. Kiedy Szare Skrzydło decyduje się nazwać grupy Klanami, nazywa swój Obóz Klanem Wiatru. Wietrzny Biegacz otrzymuje dziewięć żyć i przyjmuje imię Wietrzna Gwiazda.

Obóz Rzecznej Fali

Grupa kotów prowadzona przez Rzeczną Falę, żyła w miejscu przyszłego Klanu Rzeki. Kiedy Szare Skrzydło postanawia nazwać grupy Klanami, Czarne Ucho nazywa Obóz Klanem Rzeki. Po tym, jak Rzeczna Fala otrzymuje swoje dziewięć żyć, otrzymuje imię Rzeczna Gwiazda.

Obóz Pioruna

Piorun należy do obozu Czystego Nieba, ale buntuje się wobec ojca, zabierając ze sobą Liścia, Piorunowy Ogon, Obłoczną Plamę, Różowe Oczy i Sowie Oczy. Mleczny Chwast i jej kociaki później spotykają się z nimi i dołączają do Obozu. Piorun następnie prowadzi ich tam, gdzie znajduje się przyszły Klan Pioruna. Kiedy Szare Skrzydło decyduje się nadać grupom nazwę Klanów, Srebrna Pręga nazywa Obóz Pioruna, Klanem Pioruna. Po tym jak Piorun otrzymuje swoje dziewięć żyć, przyjmuje imię Piorunowej Gwiazdy.

Terytorium

Emoji AshfurThinking

Historia

Emoji AshfurThinking

Historia Rangi Przywódcy

Imię Zyskał rangę Przywódcy w... Stracił rangę Przywódcy w...
Zacieniony Mech Szlak Słoneczny Szlak Słoneczny
Wysoki Cień Szlak Słoneczny Przed Zemstą Klonowego Cienia
Czyste Niebo Szlak Słoneczny Przed Zemstą Klonowego Cienia
Szare Skrzydło Wzrostający Grzmot Płonąca Gwiazda
Piorun Płonąca Gwiazda Przed Zemstą Klonowego Cienia
Rzeczna Fala Płonąca Gwiazda Przed Zemstą Klonowego Cienia
Wietrzny Biegacz Płonąca Gwiazda Przed Zemstą Klonowego Cienia