FANDOM

Pierzasta Gwiazda (ang. Featherstar) - dawna przywódczyni Klanu Wiatru. Prawdopodobnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Pierzasta Gwiazda jest kotką o błękitnych oczach i nieznanym kolorze futra.

Fabuła

Pierzasta Gwiazda jest starożytną przywódczynią Klanu Wiatru.

W Kodeksie Klanów, jej zastępca, Kamienne Futro, umiera z powodu bolesnej bryły w jego brzuchu. Pierzasta Gwiazda zastępuje go Żołędziowym Ogonem, jego dawnym uczniem. Młody zastępca jest lękliwy, a przywódczyni ciągle musi mu przypominać o jego obowiązkach. Po tym, jak Żołędziowy Ogon organizuje patrole, Pierzasta Gwiazda rozmawia z nim w jej legowisku. Zastępca domyśla się, że przywódczyni nadal żałuje swego dawnego zastępcy, Kamiennego Futra. Pierzasta Gwiazda mówi swemu zastępcy, że na pewno sobie poradzi, i złapie dużo zwierzyny.

Cytaty

Żołędziowy Ogon: Będę najlepszym zastępcą, jakim kiedykolwiek mógłbym być. Kamienne Futro chciałby, żebym to zrobił.

Pierzasta Gwiazda: I pewnie będziesz bardzo dobrym mentorem dla swojego ucznia. Myślę, że zasugeruję na następnym Zgromadzeniu, że wojownik nie może zostać zastępcą, póki nie wyszkoli chociażby jednego ucznia. Nie dlatego, że żałuję, że cię wybrałam, Żołędziowy Ogonie, tylko dlatego, iż masz rację. Trening ucznia uczy kota, jak wydawać rozkazy, jak chronić mniej doświadczonych wojowników, oraz ustanawia więzi lojalności, które mogą przetrwać najgorsze bitwy.

—- Pierzasta Gwiazda i Żołędziowy Ogon omawiają nową zasadę Kodeksu Wojownika, Kodeks Klanów, strona 75