FANDOM

Nie obchodzi mnie to. Postanowiłem. Bycie kotem domowym jest łatwiejsze. I bezpieczne.

—Pietruszkowe Nasienie do Klanu Nieba o byciu kotem domowym w Podróż Jastrzębiego Skrzydła, strona 352

Pietruszkowe Nasionko (ang. Parsleyseed) – dawny wojownik Klanu Nieba, obecnie jest kotem domowym. Brat Kamiennego Połysku, Słonecznej Skóry, Gołębiej Stopy i Przepiórczego Pióra, oraz także syn Malutkiej Chmury i Wróblej Skóry.

Wygląd

Pietruszkowe Nasionko to ciemnobrązowy, pręgowany kocur.

Historia

Super Edycja

Podróż Jastrzębiego Skrzydła

Pietruszkowa Łapa po raz pierwszy pojawia się w obozie Klanu Nieba po pożarze, który zabija Zmierzchową Łapę. Kiedy jego siostra, Kamienna Łapa, zostaje uwięziona w ogniu z Zmierzchową Łapą i Obłoczną Łapą, próbując zjeść jedzenie Dwunożnych, zostaje uratowana przez Hebanowego Pazura i Jastrzębią Łapę, a następnie sprowadzona z powrotem do obozu, aby uleczyć się przez medyków. Kiedy Śpiewające Echo zmierza do Kamiennej Łapy, Pietruszkowa Łapa i jego rodzice, Wróbla Skóra i Malutka Chmura usadawiają się obok niej, próbując ją pocieszyć.

Nowele

Pożegnanie Kruczej Łapy

Pietruszkowa Łapa formalnie nie pojawia się w Pożegnaniu Kruczej Łapy, ale jest wymieniony w spisie Klanów. Jest uczniem Klanu Nieba, a jego mentorem jest Króliczy Skok.

Błędy

  • Pomimo tego, że Vicky mówi, że spis Klanów w Pożegnaniu Kruczej Łapy zawiera tylko koty Klanu Nieba, które pojawiają się w opowiadaniu, Pietruszkowa Łapa pojawia się tylko w nim.