FANDOM

Ci barbarzyńcy kręcą bicz na dobre imię porządnych kotów.

—Pigwa do Małego, Bicz: Początek Legendy, strona 12

Pigwa (ang. Quince) – dawna partnerka Kuby matka Bicza, Rubinki i Skarpetka.

Wygląd

Pigwa to szara kotka z bursztynowymi oczami. Prawdopodobnie nosi obrożę, nie jest wiadome w jakim kolorze.

Fabuła

Super Edycje

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Gdy Wysoki Ogon podąża za Kubą do jego płotu, słyszy miękkie pozdrowienie, które sprawia, że usztywniał. Okazuje się, że Pigwa patrzy na niego z trawiastego placu poniżej, Wysoki Ogon mówi jej, że nie ma powodować kłopotów. Kuba podskakuje obok niej i wita ją. Pigwa pyta, kim jest Wysoki Ogon, podchodzi do niego i wącha jego futro. Uważa, że jego imię zabrzmiało jak imię kogoś dzikiego, i zmarszczył się jej nos, twierdząc z niesmakiem, że pachniał nożem.

Wysoki Ogon mówi, że ​​jest wojownikiem z Klanu Wiatru, to sprawiło, że ​​Pigwa patrzy na niego podejrzliwie. Pyta z niedowierzaniem, czy jesteś tutaj tylko ty? Dlaczego chodzisz wokół ogrodzenia Kuby I odwiedzasz go? Gdy Pigwa miała kontynuować zadawanie pytań, Kuba przerywa jej, stwierdzając, że jest na misji, oczy Pigwy zrobiły się duże komentując, że to interesujące. Wysoki Ogon siada obok Kuby i się pyta, czy już idziemy, a rudy kocur kiwnął głową do niego i potem kiwnął do Pigwy, mówiąc jej, że zobaczą się później. Pigwa widzi, jak Kuba przechodzi obok niej, ona się pyta Wysokiego Ogona czy chce wrócić tam skąd przyszedł. Wysoki Ogon odpowiada, że ​​chce i przeskakuje nad drewnianą łopatką pod koniec ogrodzenia.

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Kuba odwiedza Pigwę, Sosnowa Gwiazda szuka swojego przyjaciela, jednak dowiaduje się że rudy kocur nie jest w domu. Shanty mówi mu, gdzie jest Kuba potem i zapytała go, czy spotkał już Pigwę, Kiedy kocur odpowiada, że nie, kot domowy wyjaśnia, że Pigwa mieszka na głównej drodze, i że wszyscy przypuszczają, że on ją lubi. Shanty później komentuje, że szara kotka nie ma z nim kociąt. Innym razem, kiedy Sosnowa Gwiazda chce odwiedzić Kubę, Tyr mówi, że on znowu jest z Pigwą.

Kiedy Sosnowa Gwiazda staje się kotem domowym, Kuba chce go zapoznać z sąsiadami, wspomina o tym że Pigwa jest jego ukochaną, i że kocur powinien ją poznać.

Przewodnik po Terenie

Ostateczny Przewodnik

Pigwa była krótko wspomniana na stronie o Biczu, że jest jego matką.

Manga

Bicz: Początek Legendy

Jest matką Małego, Rubinki i Skarpetka. Stale sprawdza, czy ​​Skarpetek i Rubinka są mili dla Małego, ponieważ często szydzą z jego wzrostu.

Pigwa zabiera swoje kociaki po raz pierwszy na zewnątrz i woła Małego, żeby zbadał dziurę w ogrodzeniu. Kiedy wraca do środka, Mały pyta matkę czy wie coś o lesie, a ona wyjaśnia, że ​​wie trochę, mówiąc, że ich ojciec był tam parę razy. Mówi Małemu, że nie pójdą do lasu, ponieważ koty tam mają pchły. Potem Pigwa ostrzega Małego, aby trzymał się z dala od lasu, wyjaśniając, że koty, które tam mieszkają, są dzikusami i kręcą bicz na dobre imię innych kotów. Kiedy jej kociaki idą spać, patrzy na zdjęcie Kuby, mówiąc, że byłby z nich dumny, i że to dziwne, że żaden z nich nie ma jego futra.

Mały myśli, że jego matka lubi Rubinkę i Skarpetka bardziej niż jego, kiedy patrzy na matkę, jak ona ogląda Rubinkę i Skarpetka bawiących się w ogrodzie. Mały podchodzi i pyta się swojego brata i siostrę, czy będzie mógł się z nimi pobawić, oni odpowiadają nie i pobiegli bawić się w krzakach, Pigwa im powiedziała, żeby natychmiast wyszli z nich. Potem mówi żeby byli milsi dla Małego.

Po przygodzie Małego w lesie Pigwa usłyszała jak Mały woła ją, idzie tam i widzi że on siedzi na werandzie z Rubinką i Skarpetkiem. Mały wyjaśnia co zrobił, i że oni mu nie wierzą, ale Pigwę to tylko rozbawiło. Bierze go do domu i mówi mu że uważa, że ​​jest bardzo dzielnym kociakiem, potem kładzie go do koszyka.

Pigwa rozdziela Skarpetka i Rubinkę, którzy szydzą z Małego, mówiąc że musi z nimi porozmawiać. Objaśnia im, że kiedyś ​​ludzie przyjdą i zabiorą ich do nowych domów, i że muszą nauczyć jak powinno się zachowywać. Rubinka wtedy protestuje, mówiąc czy na serio muszą iść do innych ludzi. Pigwa wtedy mówi że na pewno w nowym domu będą mieć nowy ogródek do zabawy, i Dwunożni będą się nimi bardzo dobrze zajmować. Potem patrzy jak Rubinka i Skarpetek bawią się pod okiem Dwunożnych.

Później, Mały ucieka z rodzinnego domu. Pigwa dowiaduje się że Mały uciekł i nazwał siebie Bicz, przypomniała sobie że właśnie tak określiła koty z lasu.

Ciekawostki

  • Vicky potwierdza to że Pigwa nadal żyje, ale jest bardzo stara.
  • Później jest potwierdzone że ona nie żyje.

Galeria