FANDOM

Warning
Zawsze byłeś odważny, mądry i lojalny, ty zawsze pomagałeś każdemu kotu, który cię potrzebował. Zmarłeś, ratując mnie, i nie mam sposobu, abym mógł ci odpowiednio podziękować.

Piorunowa Gwiazda opłakuje Piorunowego Ogona, "Echo Piorunowej Gwiazdy", rozdział 7

Piorunowy Ogon (ang. Lightning Tail) – Pierwszy Osadnik, syn Krzyku Kawki i Pikującego Jastrzębia, brat Żołędziowego Futra. Dawniej żył w Klanie Pioruna, aktualnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Piorunowy Ogon to żylasty, czarny kocur z szerokim czołem i barkami, rozdartym uchem i jasnymi, zielonymi oczami.

Historia

Super Edycja

Wizja Ćmiego Lotu

Piorunowy Ogon jest na polowaniu z Piorunem po przybyciu Ćmi Lot i Micah'a, więc dwoje medyków czekają na ich powrót. Kiedy przywódca Klanu Pioruna i jego przyjaciel powracają po udanym polowaniu, witają Micah i Ćmi Lot, i witają ich w swoim obozie. Piorunowy Ogon pyta Micah'a, czy Czyste Niebo wciąż uważa się za najlepszego kota w lesie, a żółty pręgowany odpowiada, że ​​zna swoje mocne strony.

Kiedy Nakrapiane Futro, członek Klanu Wiatru, przybywa do obozu Klanu Pioruna, Piorunowy Ogon jest jednym z kotów zaniepokojonych jego wejściem do obozu. Wchodzi na polanę z Liściem . Zwężając oczy, wpatruje się w Nakrapiane Futro, chcąc dowiedzieć się, jak kot Klanu Wiatru znalazł drogę do (ich) obozu. Nakrapiane Futro odpowiada, że ​​podążył za nosem, mówiąc, że odciski łap Klanu Pioruna pachną.

Świt Klanów

Wzrastający Grzmot

Piorunowy Ogon wraz z Żołędziowym Futrem, to dwa z najmłodszych członków grupy kotów Wysokiego Cienia mieszkających na wrzosowisku. On i jego siostra są kociętami Pikującego Jastrzębia i Krzyku Kawki. On, Żołędziowe Futro i Piorun rzadko są postrzegani osobno, a Szare Skrzydło często ogląda trzy bawiące się kocięta razem. Za pozwoleniem Pikującego Jastrzębia zabiera trzy młode koty na lekcję polowania, a ich matka się zgadza, pod warunkiem, że nie zabierze (ich) zbyt daleko poza obóz. Podczas lekcji zmieniają ją w grę, a Piorunowy Ogon gra rolę zająca.Zawsze próbując nadążyć za Piorunem, Piorunowy Ogon chwali się, że może prześladować, tak jak jego przybrany brat z miotu, i kopiuje go przy każdej okazji, którą dostanie.

Emoji AshfurThinking

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Piorunowy Ogon to jeden z najstarszych starożytnych kotów Klanu Pioruna. Jest on pierwszym zastępcą Klanu Pioruna, służącym pod przywództwem Piorunowej Gwiazdy. Nie wiadomo, co stało się z Piorunowy Ogonem, ale ostatecznie został zastąpiony przez Sowie Oczy, który później staje się Sowią Gwiazdą, drugim przywódcą Klanu Pioruna.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci