FANDOM

Trójkąt ostrzegawczy W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Srebrna Pełnia. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego.

Plemię Płynącej Wody (ang. Tribe of Rushing Water) – jest czymś na kształt Klanu, który żyje na terenach górskich w szczególności w Jaskini Płynącej Wody, miejscu ukrytym za wodospadem. Ich przekonania są podobne do przekonań Klanów w Lesie i nad jeziorem, ale nie są identyczne. Wierzą w życie po śmierci, podobnie jak Koty Klanów, jednak trafiają do innego obszaru nieba, niż Klan Gwiazdy, który jest nazywany Plemieniem Wiecznych Łowów. Koty z tego plemienia jedzą tylko jeden posiłek dziennie.

Opis

Plemię Płynącej Wody to grupa kotów Górskich. Koty Plemienia są przeważnie mniejsze i szczuplejsze niż koty z Klanów i smarują futro błotem, aby zamaskować się, wtapiając się w skały. Pomaga im również utrzymywać ciepło na dużych wysokościach i może być ich warstwą ochronną.

Terytorium

Należy zauważyć, że plemię nie miało żadnego zapachu granicznego, bo żaden innych kot nie chce mieszkać w górach i mieć tam terytorium. Jednak, w Wyrzutku' intruzi zaczęli naruszać ich tereny i ta zasada została zmieniona.

Drzewo Skały

Drzewo Skały rośnie pod wielkimi Skałami. Korzenie drzewa są jak olbrzymie pazury. W Świcie, Szpon odkrywa, że koty Klanów pod drzewem Skały mają tam schronienie. Jest to również miejsce, gdzie karmicielki rodziły.

Rangi

W Plemieniu Płynącej Wody obowiązują inne rangi niż w klanach. Przede wszystkim nie ma wojowników i ich funkcje pełnią Strażnicy Jaskini i Łowcy.

Uzdrowiciel

Strażnicy Jaskini

To kot, który nie poluje, tylko walczy, żeby bronić Plemienia. Kiedy Łowcy idą na polowanie zabierają Strażnika Jaskini żeby bronił ich przed drapieżnymi ptakami.

Łowcy

Są to koty, które nie walczą, tylko polują dla Plemienia. Kiedy idą na polowanie zabierają ze sobą Strażnika Jaskini żeby ich bronił.

Przyszli

To ktoś w rodzaju ucznia. Koty już od kociaka są przydzielone. Mogą się uczyć na Strażnika Jaskini lub na Łowcę.

Historia

Pozycja Uzdrowiciela

Imię Zdobył rangę .. Stracił rangę ...
Barda ze Strzelistych Gór przed Szlakiem słonecznych Płonąca gwiazda
Bard ze Strzelistych Gór przed Wschodem księżyca Znak księżyca
Bard ze Strzelistych Gór Znak księżyca Obecny