Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Jeśli dojdzie do bitwy, to ja pokonam cię pierwszy.

—Pluskający Pazur do Słonecznego Zmierzchu, "Obietnica Krzywej Gwiazdy" strona 22

Pluskający Pazur (ang. Rippleclaw) - były wojownik Klanu Rzeki pod rządami Gradowej Gwiazdy oraz Krzywej Gwiazdy.

Wygląd

Pluskający Pazur to stary[7], smukły[8], czarno-srebrny pręgowany kocur[3].

Historia

Emoji AshfurThinking.png

Fabuła

Superedycje

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Pluskający Pazur jest na patrolu z Wydrzym Pluskiem oraz Sowim Futrem, kiedy na terytorium Klanu Rzeki znajdują Wysokiego Ogona i Kaszlącego Pyska. Kocur pyta się, czy przysłała ich Wrzosowa Gwiazda. Kiedy kocury z Klanu Wiatru mówią, co ich tu sprowadza, wojownicy Klanu Rzeki wydają się być mniej wrogo nastawieni do kotów Klanu Wiatru.

Potem, Szczupaczy Ząb podchodząc do patrolu, sugeruje żeby przynajmniej pozwolili Wysokiemu Ogonowi i Kaszlącemu Pyskowi zobaczyć Jeżynową Jagodę. Pluskający Pazur protestuje, twierdząc, że zadecyduje o tym Gradowa Gwiazda. Pluskający Pazur mija resztę patrolu i wślizguje się w trzcinę, a Szczupaczy Ząb podąża za nim z kotami Klanu Wiatru. Po chwili Pluskający Pazur idzie do Gradowej Gwiazdy.

Gradowa Gwiazda pozwala kotom Klanu Wiatru zabrać do domu trochę ziół dla Kicka, a następnie wysyła Wydrzy Plusk i Pluskającego Pazura aby eskortowali Wysokiego Ogona i Kaszlącego Pyska.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Kiedy Klan Rzeki wkracza na terytorium Klanu Pioruna, Pluskający Pazur walczy z Błękitnym Futrem. Koty walczą, a kiedy Pluskający Pazur prawie wygrywa, Śnieżne Futro pomaga wygrać Błękitnemu Futru.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Muszlowe Serce woła do Pluskającego Pazura, który otwiera lukę w trzcinach należących do legowiska starszych. Zastępca każe mu upewnić się, czy każdy kot w klanie udał się w stronę drzew. Kiwając głową, Pluskający Pazur szturcha starszego, który nie chce iść. Starsza melduje, że Zmierzchowa Woda wyszła z obozu przed powodzią. Pluskający Pazur zapewnia go, że ją znajdą. Potem Pluskający Pazur pyta Gradowej Gwiazdy, czy może poszukać Zmierzchowej Wody, na co Gradowa Gwiazda się nie zgadza.

Emoji AshfurThinking.png

Przewodniki po terenie

Bitwy Klanów

Emoji AshfurThinking.png

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione na Oficjalnej stronie wojowników
  2. Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 376 (angielskie wydanie)
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy", spis klanów
  5. 5,0 5,1 Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 447 (angielskie wydanie)
  8. Wyjawione w "Odwecie Wysokiej Gwiazdy", [potrzebna strona]
Advertisement