FANDOM

Żegnaj, Wronie Pióro. Mam nadzieję, że nie będziemy żałować tego że dziś nie porozmawialiśmy.

Liściasta Sadzawka żegnająca Wronie Pióro, "Po Zachodzie słońca: Musimy porozmawiać"

Po Zachodzie słońca: Musimy porozmawiać – to krótka historia napisana przez Victorię Holmes. Historia jest dostępna do pobrania na oficjalnej stronie Wojowników.

Historia

Ta historia przedstawia spotkanie pomiędzy Liściastą Sadzawką, a Wronim Piórem tuż po wydarzeniach z Zachodu Słońca, gdzie Liściasta Sadzawka próbuje wyznać dawnemu partnerowi coś, co dla nich dwóch ma ogromne znaczenie.

Wydarzenia dzieją się przy strumieniu, który wyznacza granicę pomiędzy Klanem Pioruna i Klanem Wiatru, na Terytoria Jezior, a wydarzenie odbywa się dwa księżyce po Zachodzie Słońca, podczas pory spadających liści.

Obsada

Koty występujące w historii:

Klan Pioruna

Klan Wiatru

Streszczenie

Liściasta Sadzawka i Wronie Pióro spotykają się na granicy Klanu Pioruna i Klanu Wiatru. Kotka próbuje wyznać skrywaną tajemnicę, jednak były partner jej przerywa. Zaczyna natomiast opowiadać o swojej nowej partnerce w Klanie Wiatru, Nocnej Chmurze, która podczas ostatniego księżyca wydała na świat swoje kocięta. Liściasta Sadzawka jest zazdrosna i niespokojna.

Wronie Pióro i Liściasta Sadzawka zostają znalezieni przez patrole swoich klanów. Patrol Klanu Pioruna składający się z Jeżynowego Pazura, Jagodowej Łapy i Obłocznego Ogona oraz patrol Klanu Wiatru, który prowadzi Pojedyncza Gwiazda wraz z Rozdartym Uchem; koło wojowników widać Zajęczą Łapę.

Zajęcza Łapa zaczyna kpić z Jagodowej Łapy na temat jego pochodzenia, podczas gdy Jagodowa Łapa próbuje sprowokować ucznia Klanu Wiatru do walki. Pojedyncza Gwiazda jednak wita spokojnie koty Klanu Pioruna, i pyta, co robią tak blisko granicy. Mimo spokoju Pojedynczej Gwiazdy, Rozdarte Ucho zachowuje się tak, jakby koty z przeciwnego klanu próbowały rozpocząć niesprawiedliwą walkę z Wronim Piórem. Przywódca, wciąż usiłując zachować spokój, nakazuje swojemu patrolowi kontynuować obchód, a Jeżynowy Pazur wydaje swoim kotom to samo polecenie, próbując zapobiec niepotrzebnej walce.

Dwa patrole wchodzą na swoje terytoria. Ostatecznie Liściasta Sadzawka żegna się z Wronim Piórem, dodając przy tym, że chciałaby aby nie żałował iż z nią nie porozmawiał.

Ciekawostki

  • Ważną sprawą, jaką Liściasta Sadzawka chciała powiedzieć Wroniemu Piórze, była jej ciąża. Widać to w "Zachodzie słońca", kiedy wspomina byłemu partnerowi, że nie mogła mu powiedzieć w tamtym czasie.
  • Ta historia została potwierdzona jako kanoniczna przez autorów.