Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Tylko powiedz, Nocna Gwiazdo, a załatwimy ich.

—Popielate Futro o grupie z Klanu Pioruna, "Las tajemnic", strona 220

Popielate Futro (ang. Cinderfur) – dawny zastępca w Klanie Cienia, obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Popielate Futro to szczupły, jasnoszary kocur[1].

Historia

Popiołek urodził się w żłobku Klanu Cienia wraz z Grubaskiem jako syn Podrapanego Pyska i Jarzębinowej Jagody. Gdy został uczniem, przyjął imię Popielata Łapa oraz otrzymał mentora - Orzechowego Wąsa. Po ukończeniu szkolenia został mianowany wojownikiem o imieniu Popielate Futro, a po pewnym czasie dołączył do starszyzny. Po wypędzeniu Złamanej Gwiazdy i jego zwolenników z Klanu Cienia powrócił do obowiązków wojownika, a nawet został zastępcą Nocnej Gwiazdy. Zmarł, wykończony przez chorobę z miejsca padliny i dołączył do szeregów Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Wojownicy

Ogień i lód

Popielate Futro jest zastępcą Nocnej Gwiazdy.

Las tajemnic

Kiedy Klan Pioruna jest zmuszony do podróży przez terytorium Klanu Cienia, by dotrzeć do Czterech Drzew na zgromadzenie, patrol wrogiego klanu ich zatrzymuje. Popielate Futro stoi w pobliżu i oskarża Klan Pioruna o szpiegostwo. Tygrysi Pazur odwarknął, że jak mają szpiegować, skoro nie zbliżyli się do ich obozu, na co Popielate Futro mówi, że czeka tylko na rozkaz Nocnej Gwiazdy do ataku. Obie strony szykują się do walki, lecz Nocna Gwiazda oznajmia, że chce by Klan Pioruna był obecny na zgromadzeniu. Popielate Futro uszanował słowa przywódcy i nie odzywał się więcej.

Cisza przed burzą

Biała Szyja i Mała Chmura powiedzieli Piaskowej Burzy i Ognistemu Sercu, że cały klan obawiał się śmierci Nocnej Gwiazdy, gdyż nie było kota, który mógłby zająć jego miejsce. Ogniste Serce zapytał wtedy o Popielate Futro, aczkolwiek okazało się, że kocur umarł jako jeden z pierwszych. Powodem była choroba panująca w Klanie Cienia.

Niebezpieczna ścieżka

Tygrysia Gwiazda, nowy przywódca Klanu Cienia, wyjaśnia, że Nocna Gwiazda był zbyt słaby, by powołać nowego kota na miejsce Popielatego Futra.

Ostateczny przewodnik

Jest powiedziane na stronie z Tygrysią Gwiazdą, że Tygrysia Gwiazda zdołał zastąpić Nocną Gwiazdę zamiast Popielatego Futra, który jest określany jako starszy.

Pod koniec ceremonii nowego przywódcy Tygrysią Gwiazdę, Popielate Futro jest pokazany wraz z Wysokim Makiem, Ciemnym Kwiatem i Poranną Chmurą w Klanie Gwiazdy; wpatrują się w kocura z pełnymi niepokoju i nadziei oczami.

Superedycja

Tajemnica Żółtego Kła

Popiołek rodzi się z Grubaskiem w żłobku Klanu Cienia; ich rodzicami są Podrapany Pysk i Jarzębinowa Jagoda. Rozglądają się po obozie, przytulając się do matki. Potem zostają uczniami - Popielatą Łapą i Grubą Łapą. Kocura zostaje Orzechowy Wąs. Po tym jest widziany przy sztosie zwierzyny.

Po ukończeniu szkolenia otrzymuje imię wojownika - Popielate Futro. Niedługo po śmierci Postrzępionej Gwiazdy, Popielate Futro rozmawia o Klanie Wiatru wraz z Osmolonym Wiatrem, Zaplątanym Rzepem i Czarną Stopą, oznajmiając, że tamten klan może pomyśleć, że są teraz słabi bez przywódcy. Zgadza się ze Złamaną Gwiazdą co do wyprowadzki starszych z obozu, mówiąc, że przy tak dużej ilości kociąt, które są w pobliżu, na zawsze będą przeszkadzać starszym, więc najlepiej byłoby, gdyby po prostu odeszli.

Podczas gdy Klan Cienia dyskutuje, czy Żółty Kieł naprawdę zabiła Nagietkę i Miętka, pociąga nosem i mówi, że zachowywała się tak, jakby cały klan był dla niej uciążliwy.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Kiedy Podrapany Pysk wraca do obozu Klanu Cienia, rozgląda się za Popielatym Futrem, słysząc, że został zastępcą. Na tej podstawie zwraca się do Jarzębinowej Jagody matki ich syna. Jarzębinowa Jagoda mówi Podrapanemu Pyskowi że ich syn chodzi z Klanem Gwiazdy, i że on był tym jednym, który zabrał zainfekowaną zdobycz do obozu. Jarzębinowa Jagoda uspokaja Podrapanego Pyska, mówiąc mu, że ich syn dowie się, co jego ojciec zrobił dla Klanu Cienia, przynosząc im zdrową zdobycz.

Przewodnik po terenie

Ostateczny przewodnik

Na stronie Tygrysiej Gwiazdy jest powiedziane, że przywódca zastąpił Nocną Gwiazdę zamiast Popielatego Futra, o którym mówi się, że jest starszym. Pod koniec ceremonii przywódcy Tygrysiej Gwiazdy, Popielate Futro jest pokazany obok Wysokiego Maku, Ciemnego Kwiatu i Porannej Chmury stojących blisko siebie, i patrzących z nadzieją, niespokojnym wzrokiem.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Ogniu i lodzie", spis klanów (ilustrowane wydanie)
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 422
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Ciszy przed burzą", strona 162
  4. Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 493
  5. 5,0 5,1 5,2 Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 418
  6. Wyjawione w "Ucieczce w dzicz", spis klanów
  7. Wyjawione w "Czarnej godzinie", spis klanów
  8. 8,0 8,1 Wyjawione w "Ostatecznym przewodniku", strona 96 (angielskie wydanie)
  9. Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", [potrzebna strona]
  10. 10,0 10,1 10,2 10,3 10,4 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
Advertisement