FANDOM

Nie robiłem niczego złego. W każdym razie trudno jest powiedzieć, gdzie nasze terytorium zmienia się w Klan Pioruna. To nie tak, że na drodze jest rzeka!

—Poplamiona Łapa w Kodeks Klanów, strona 102

Poplamiona Łapa (ang. Mottlepaw) - starożytny uczeń Klanu Nieba. Obecnie prawdopodobnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Poplamiona Łapa to mały, czarno-biały kocurek[1] z białymi łatami[2] i błękitnymi oczami[1].

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Poplamiona Łapa to starożytny uczeń Klanu Nieba.

Patroluje granicę Klanu Pioruna ze swoją mentorką, Makową Chmurą, która jest także jego matką. Jest bardzo energiczny, gdy pyta matkę, czy słyszy coś i odpowiada, że póki co słyszy tylko jego. Potem pojawiają się dwa koty Klanu Pioruna. Poplamiona Łapa znajduje się po złej stronie granicy i pośpiesznie się wycofuje, a potem mówi Makowej Chmurze, że to nie jego wina. Następnie obwąchuje granice i nie obwinia go, ponieważ sama nie czuje różnicy między granicami Klanu Pioruna i Klanem Nieba.

Kiedy przywódca Klanu Pioruna, Lwia Gwiazda, wychodzi ze swoim zastępcą, Zielonymi Oczyma, od obozu, aby zapytać, czemu Klan Nieba zawsze jest na ich granicach, Poplamiona Łapa ukrywa się za Makową Chmurą, myśląc, że przybyli po niego, za to że przekroczył granicę. Popiera swoją matkę, gdy mówi, że powinno istnieć prawo dotyczące patrolowania granic. Gdy Lwia Gwiazda mówi, że zgodnie z prawem będzie mógł zedrzeć futro z każdego kota, który się potknie, Poplamiona Łapa wraca z powrotem do legowiska uczniów, najwyraźniej przestraszony.

Ciekawostki

  • Chociaż zazwyczaj nie jest popierane to, aby rodzic był mentorem ich własnych kociaków, mentorką Poplamionej Łapy okazała się być jego własną matką, Makową Chmurą.[1]

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Wyjawione w Kodeksie Klanów
  2. Wyjawione w W Klanach