FANDOM

Dziękuje. Upewnię się, że Nocna Gwiazda wie, co zrobiłeś. Po tym nie będzie żadnych urazów przeciwko tobie.

—Poranna Chmura dziękuje grupie włóczęgów za zdobytą zdobycz, Furia Tygrysiego Pazura

Poranna Chmura (ang. Dawncloud) – wojowniczka, karmicielka i starsza w Klanie Cienia. Przybrana siostra Postrzępionej Gwiazdy, Osmolomego Wiatru, córka Śnieżycowego Skzydła i Pierzastej Burzy. Była partnerką Ziębowego Lotu. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Poranna Chmura jest małą, blado-imbirową, pręgowaną kotką.

Historia

Super Edycja

Tajemnica Żółtego Kła

Poranka została urodzona dla Pierzastej Burzy i Śnieżycowego Skrzydła, wraz z jej rodzeństwem Meszkiem i Norniczkiem.

Gdy jej brat, Meszek, zostaje za wcześnie uczniem pod przywództwem Złamanej Gwiazdy, Poranka skarży się, że chce zostać również uczniem. Złamana Gwiazda obiecuje, że kocięta będą uczniami, gdy będą tak duże jak Omszona Łapa, i mówi Czarnej Stopie że mógłby zostać jej mentorem.

Kiedy Omszona Łapa zostaje zabity podczas treningu, zgodnie z obietnicą jest uczennicą Czarnej Stopy.

Kotka się upiera na Żółty Kieł gdy medyczka zostaje obwiniana za zabicie Nagietka i Mięty, mówiąc klanowi, że Żółty Kieł niedawno odmówiła leczenia jej ran, ponieważ zmarnowała by zioła.

Początek Proroctwa

Ucieczka w dzicz

Poranna Chmura to starsza karmicielka Klanu Cienia, zmuszona do polowania i ochrony siebie przez brutalną decyzję Złamanej Gwiazdy. Zostaje pokazana jako jedna z przyjaciółek Żółtego Kła, kiedy medyczka mieszkała w Klanie Cienia. Żółty Kieł ujawnia, że starsza kotka straciła dwójkę kociąt w walce z Klanem Wiatru. Poranna Chmura odpowiada patrolowi Klanu Pioruna, że nie chce stracić więcej kociąt. Następnie zgadza się dołączyć do grupy kotów, która wystąpi przeciwko Złamanej Gwiazdy.

Po podjęciu decyzji o ataku na Klan Cienia i odzyskaniu uprowadzonych kociąt, Poranna Chmura mówi Ognistej Łapie, że nie ma sposobu, aby zabrać je po kryjomu, ponieważ Złamana Gwiazda będzie oczekiwać takiego ruchu ze Klanu Pioruna. Mówi uczniowi, że jedynym sposobem, jaki zadziała, to atak w samym centrum Klanu Cienia. Podczas zamieszania będzie możliwość niepostrzeżenie wziąć kociaki i uciec.

Podczas walki z Klanem Cienia, Poranna Chmura ostrzega Ognistą Łapę przed atakiem Podrapanego Pyska.

Ogień i lód

Poranna Chmura nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów.

Las tajemnic

Cisza przed burzą

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Zostało ujawnione, że była uczennicą Nocnej Gwiazdy.

Ostateczny przewodnik

Pod koniec ceremonii na przywódcę Tygrysiej Gwiazdy, Poranna Chmura jest pokazana wraz z Wysokim Makiem, Ciemnym Kwiatem i Popielatym Futrem siedzących blisko siebie, patrzących z niespokojnymi, przepełnionymi nadzieją oczami. Tygrysia Gwiazda obiecuje przywrócić Klan Cienia do chwały,którą to usłyszała Poranna Chmura i inni starsi.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Galeria

Bazy postaci