FANDOM

Warning
Dziękuję. Upewnię się, że Nocna Gwiazda dowie się, co zrobiliście. Nikt nie będzie miał do was żalu po tym wszystkim.

—Poranna Chmura dziękuje grupie włóczęgów za zdobytą zdobycz, Furia Tygrysiego Pazura

Poranna Chmura (ang. Dawncloud) – dawna wojowniczka, karmicielka i starsza w Klanie Cienia. Przyrodnia siostra Postrzępionej Gwiazdy, Osmolomego Wiatru, córka Śnieżycowego Skrzydła i Pierzastej Burzy. Była partnerką Ziębowego Lotu. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Poranna Chmura jest małą[8], jasnorudą[9], pręgowaną kotką[8].

Historia

Poranna Chmura była wojowniczką Klanu Cienia pod przywództwem Złamanej Gwiazdy, Nocnej Gwiazdy i Tygrysiej Gwiazdy na leśnych terytoriach. Urodziła się jako Poranka Pierzastej Burzy i Śnieżycowemu Skrzydłu wraz z rodzeństwem, Norniczkiem i Meszkiem. Po śmierci jej brata, Omszonej Łapy, ona i Norniczek zostali wcześnie mianowani uczniami, kotka otrzymała nowe imię - Poranna Łapa, a jej mentorem został Czarna Stopa. Po otrzymaniu swojego imienia wojownika Poranna Chmura została karmicielką. Wraz z partnerem, Ziębowym Lotem, doczekała się dwóch kociąt, Kwiatka i Bajorka. Niestety oba kociaki zmarły w czasie rządów Złamanej Gwiazdy. Poranna Chmura umarła z nieznanych powodów i dołączyła do Klanu Gwiazdy. Była widziana pośmiertnie na ceremonii Tygrysiej Gwiazdy.

Fabuła

Wojownicy

Ucieczka w dzicz

Poranna Chmura to starsza karmicielka Klanu Cienia, zmuszona do polowania i ochrony siebie przez brutalną decyzję Złamanej Gwiazdy. Zostaje pokazana jako jedna z przyjaciółek Żółtego Kła z czasów, kiedy medyczka mieszkała w Klanie Cienia. Żółty Kieł ujawnia, że starsza kotka straciła dwójkę kociąt w walce z Klanem Wiatru. Poranna Chmura odpowiada patrolowi Klanu Pioruna, że nie chce stracić więcej kociąt. Następnie zgadza się dołączyć do grupy kotów, która wystąpi przeciwko Złamanej Gwiazdy.

Po podjęciu decyzji o ataku na Klan Cienia i odzyskaniu uprowadzonych kociąt, Poranna Chmura mówi Ognistej Łapie, że nie ma sposobu, aby zabrać je po kryjomu, ponieważ Złamana Gwiazda będzie oczekiwać takiego ruchu ze Klanu Pioruna. Mówi uczniowi, że jedynym sposobem, jaki zadziała, to atak w samym centrum Klanu Cienia. Podczas zamieszania będzie możliwość niepostrzeżenie wziąć kociaki i uciec.

Podczas walki z Klanem Cienia, Poranna Chmura ostrzega Ognistą Łapę przed atakiem Podrapanego Pyska.

Ogień i lód

Poranna Chmura nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów.

Las tajemnic

Cisza przed burzą

Super Edycja

Tajemnica Żółtego Kła

Poranka rodzi się Pierzastej Burzy i Śnieżycowemu Skrzydłu wraz z jej rodzeństwem, Meszkiem i Norniczkiem.

Gdy jej brat, Meszek, zostaje za wcześnie uczniem pod przywództwem Złamanej Gwiazdy, Poranka skarży się, że chce zostać również uczennicą. Złamana Gwiazda obiecuje, że kocięta będą uczniami, gdy będą tak duże jak Omszona Łapa, i mówi Czarnej Stopie że mógłby zostać jej mentorem.

Kiedy Omszona Łapa zostaje zabity podczas treningu, zgodnie z obietnicą zostaje uczennicą Czarnej Stopy.

Kotka staje przeciwko Żółtemu Kłowi, gdy medyczka zostaje obwiniana za zabicie Nagietki i Miętka, mówiąc klanowi, że Żółty Kieł niedawno odmówiła leczenia jej zadrapania, ponieważ byłoby to marnotrawstwo ziół.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Zostało ujawnione, że była uczennicą Nocnej Gwiazdy.

Ostateczny przewodnik

Pod koniec ceremonii na przywódcę Tygrysiej Gwiazdy, Poranna Chmura jest pokazana wraz z Wysokim Makiem, Ciemnym Kwiatem i Popielatym Futrem siedzących blisko siebie, patrzących z niespokojnymi, przepełnionymi nadzieją oczami. Tygrysia Gwiazda obiecuje przywrócić chwałę Klanowi Cienia, taką jak zapamiętała to Poranna Chmura i inni starsi.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Emoji AshfurThinking

Cytaty

Norniczek: To niesprawiedliwe!
Poranka: Właśnie. Jesteśmy w tym samym wieku!

—Poranka i Norniczek protestując przeciwko mianowaniu na ucznia tylko ich brata, "Tajemnica Żółtego Kła", strona 477

Powiedziała, że nie będzie leczyć mojego zadrapania, bo to by była strata ziół!

—Poranna Łapa stając przeciwko Żółtemu Kłowi, "Tajemnica Żółtego Kła", strona 517

Zobacz, czy widzisz stertę zdobyczy? Wszyscy napełnimy nasze brzuchy!

—Poranna Chmura do Nocnej Gwiazdy o stercie zdobyczy, "Furia Tygrysiego Pazura", rozdział 4

Ceremonie

Ceremonia ucznia

Złamana Gwiazda: Nornicza Łapo, będziesz moim uczniem. Podrapany Pysku, wiem, że obiecałem ci go, ale możesz wziąć Małą Łapę. Jestem to winien Omszonej Łapie, żeby w jego miejsce szkolić jego brata. Czarna Stopo, ty weź Poranną Łapę. Głazie, ty dostaniesz Mokrą Łapę, a Gruby Ogon Brązową Łapę.

—"Tajemnica Żółtego Kła", strona 493

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Ostatecznym Przewodniku", strona 96
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Ucieczce w dzicz", spis klanów
  4. 4,0 4,1 Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 493
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 428
  6. Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 429
  7. Wyjawione w "Sekretach Klanów", strona 64
  8. 8,0 8,1 Wyjawione w "Ucieczce w dzicz", [potrzebna strona]
  9. Wyjawione w "Furii Tygrysiego Pazura", strona 41