FANDOM

Warning

Poranny Kwiat (ang. Morningflower) — starsza w Klanie Wiatru, dawniej karmicielka i wojowniczka. Matka Janowcowej Łapy. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Poranny Kwiat to szylkretowa kotka o bursztynowych oczach.

Charakter

Poranny Kwiat to sympatyczna kotka. Bardzo troskliwa szczególnie w stosunku do jej jedynego żywego dziecka Janowcowej Łapy. Gdy dowiaduje się że jej syn umarł jest zrozpaczona i przybita. Oprócz tego była też wdzięczna, kiedy walczyła z Klanem Pioruna nie zaatakowała Ognistego Serca ze względu na wdzięczność za pomoc jej i Janowcowej Łapie.

Historia

Emoji AshfurThinking

Fabuła

Wojownicy

Ogień i lód

Gdy Szara Pręga i Ogniste Serce idą na ratunek Klanowi Wiatru, Poranny Kwiat jest jedną z karmicielek, która opiekuje się swoim jedynym żywym kociakiem. W drodze powrotnej pozwala go nieść Ognistemu Sercu, dzięki czemu kocur zaprzyjaźnia się z kotką i jej kociakiem.

Las tajemnic

Emoji AshfurThinking

Cisza przed burzą

Została wspomniana gdy Pojedynczy Wąs mówi Ognistemu Sercu, że jej kociak otrzymał imię ucznia Janowcowa Łapa i że jest to jego pierwsze zgromadzenie.

Niebezpieczna ścieżka

Tym razem znowu zostaje wspomniana ale przez swojego syna Janowcową Łapę, który wspomina że mama opowiadała mu jak Ogniste Serce pomagał jej nieść syna gdy wracała z Klanu Wiatru do domu w lesie.

Czarna godzina

Kotkę widzimy gdy Ognista Gwiazda wraz z patrolem klanu Pioruna przychodzą na pomoc w walce przeciwko nowemu Klanowi Tygrysa. Niestety przybywa on zbyt późno. Wtedy pojawia się Poranny Kwiat która rozpacza przy ciele zamordowanego przez Tygrysią Gwiazdę syna Janowcowcą Łapę. Pyta wtedy czy jej syn przeżył tylko po to by zostać zabitym przez żądnego władzy Tygrysią Gwiazdę.

Nowa przepowiednia

Północ

Nie pojawia się osobiście ale wiemy że przeszła do starszyzny w Klanie Wiatru.

Wschód księżyca

Poranny Kwiat nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Świt

Emoji AshfurThinking

Zmierzch

Blask gwiazd

Emoji AshfurThinking

Zachód słońca

Siła trójcy

Wzrok

Mroczna rzeka

Wyrzutek

Zaćmienie

Długie cienie

Wschód słońca

Super edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Omen Mglistej Gwiazdy

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Przewodniki po terenie

Sekrety Klanów

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Cytaty

Emoji AshfurThinking

Przypisy