Warning.png

Postrzępiony Ogon (ang. Shredtail) – kocur będący niegdyś na Bezgwiezdnej Ziemi, obecnie jego duch nie żyje, razem z Tygrysią Gwiazdą i innymi kotami.

Wygląd

Postrzępiony Ogon to postrzępiony[7], szczupły[8], ciemnobrązowy pręgowany kocur z dużą ilością blizn na jego ciele[1].

Fabuła

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Postrzępiony Ogon jest widziany kiedy Krzywa Szczęka szuka Klonowego Cienia na Bezgwiezdnej Ziemi. Krzywa Szczęka podsłuchuje Postrzępiony Ogon i Ostowego Pazura walczących ze sobą, ciemnobrązowy pręgowany kocur warknął do przeciwnika, a potem zrobił ponownie ten sam ruch ale lepiej. Postrzępiony Ogon atakuje go lecz jego ruch nie powiódł się. Kiedy uderza w ziemie, gwałtownie zauważa głowę jasnobrązowego pręgowanego kocura, krew dalej ciekła mu z rozdartego futra. Postrzępiony Ogon atakuje Ostowego Pazura, kiedy walczy swobodnie i atakuje. Szary kocur odchodzi i mówi mu, że lepiej walczy. Krzywa Szczęka myśli że jego trening z Klonowym Cieniem będzie brutalne ale nie będą tak okrutne.

Postrzępiony Ogon zgadza się z Ostowym Pazurem, gdy mówi, że nadchodzi jego czas, i warknął na kocura, by lepiej był pewny, że Słoneczna Gwiazda nie zmiękczy się i zamiast niego wybierze Błekitne Futro. Ostrzega go, gdy szydzi z niej, że rozczaruje Śnieżne Futro, mówiąc, że żal może przynieść mu siłę. Postrzępiony Ogon pyta, czy też ją zasmuca, na co Ostowy Pazur spluwa, że zamiast niej Błękitne Futro powinna umrzeć.

Pyta o syna kocura, Bielinka, i Ostowy Pazur syczy, że jest jak jego matka, bez ognia w brzuchu i głodu bitwy. wojownik następnie pyta, dlaczego rozmawiają i żąda powtórzenia treningu.

Omen Gwiazd

Zanikające echa

Postrzępiony Ogon jest widziany w Mrocznej Puszczy, kiedy Sójcze Pióro i Nakrapiany Liść odwiedzają. Jest na brutalnej sesji treningowej z Jastrzębim Mrozem i kilkoma innymi kotami z Mrocznej Puszczy. Jastrzębi Mróz woła go chętnie wraz z Śnieżną Kitą i okazuje mu, otworzyć jego brzuch. Kiedy Sójcze Pióro i Nakrapiany Liść dochodzą od nich, słyszą męczenie Śnieżnego Kitę wrzeszczącego, kiedy Postrzępiony Ogon wykonuje rozkazy.

Nocne szepty

Postrzępiony Ogon jest zaprowadzony przez Jastrzębiego Mroza do Bluszczowej Łapy. Kotka zauważa, że ma blizny skrzyżowane wzdłuż jego skóry ze starszymi ranami.

Został wybrany przez Ostowego Pazura do stania na dużej, czarno-białej skale podczas treningu. Mówi kocurowi, że musi spróbować zaatakować innych ciosem w głowę. Kiedy zaczynają, Wróble Pióro uderza go mocno w pysk i kocur zaczyna krwawić. Staje się oszalały, gdy koty zaczynają atakować go z każdej strony i kiedy próbuje zaatakować ich. Bluszczowa Łapa następnie uderza go obiema łapami, a on się chwieje. Postrzępiony Ogon odwraca się do niej i machnął przednią łapą celując w jej oczy, a Bluszczowa Łapa jest zszokowana, gdy uświadomiła sobie, że mógł ją oślepić. Wróble Pióro następnie ściąga kocura ze skały za tylne nogi i walczy, by się utrzymać. Ostrowy Pazur jest tym zdenerwowany, mówiąc, że oszukuje i karci kotkę, a następnie każe jej zająć miejsce Postrzępionego Ogona. Wdrapała się na skałę i znowu powtarzają wszystko.

Zapomniany wojownik

Jest widziany, gdy nadzoruje Bluszczową Sadzawkę, Bryzową Skórę, Wydrążoną Łapę i Płoci Ogon, wraz ze swoim byłym uczniem, Mrówczą Skórą.

Grupa ściga się na drzewie w Mrocznym Lesie. Rozkazuje wszystkim, aby wskoczyli na stos liści, z wyjątkiem Płociego Ogona, tak jak ona to zrobiła. Chwali kotkę, wpatrując się w pozostałych. Następnie ogłasza, że przeprowadzą szkolenie bojowe. Kiedy Płoci Ogon zapytała, czy dobrze sobie radzi, warknął, że nie są tu po to by ich chwalono, ale nauczyli się walki.

Ostatnia nadzieja

Postrzępiony Ogon pojawia się po raz pierwszy, kiedy przyszpila Szczurzą Bliznę do drzewa. Kocur błaga go, by pozwolił mu odejść. Pręgowany kocur mówi, że jest zdrajcą i umrze jak zdrajca. Lwi Płomień przybiega i mówi Postrzępionemu Ogonowi, żeby wypuścił Szczurzą Bliznę. Podczas ataku na obóz Klanu Cienia, woła Czerwoną Wierzbę do siebie. Po tym, jak Czerwona Wierzba zostaje zabity przez Czarną Gwiazdę, Postrzępiony Ogon narzeka, że Czarna Gwiazda zabił lojalnego wojownika dla Bezgwiezdnej Ziemi; Przywódca jedynie odpowiada, że zabił zdrajcę i był gotowy zabić innego. Kocur pyta, czy naprawdę może go zabić, zanim Postrzępiony Ogon i Lwi Płomień rozpoczynają walkę, ale Lwi Płomień kończy jako zwycięzca, a Postrzępiony Ogon zniknął, jak większość wojowników Mrocznego Puszczy.

Galeria

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Wyjawione w "Zanikających echach", strona 230
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Ostatniej nadziei", strona 282
  3. Duch Postrzępionego Ogona został zabity przez Lwi Płomień, jednak jego pierwsza przyczyna śmierci pozostaje nieznana.
  4. Wyjawione w "Zapomnianym wojowniku", strona 71
  5. 5,0 5,1 5,2 Wyjawione w "Zapomnianym wojowniku", strona 71
  6. Wyjawione w "Zapomnianym wojowniku", strony 72-73
  7. Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strony 72-73
  8. Wyjawione w "Ostatniej nadziei", strona 213