FANDOM

Jest to o życiu i śmierci. W razie potrzeby, nasze życie i twoja śmierć.

—Pręga grożący Jeżynowemu Pazurowi, Wyrzutek

Pręga (ang. Stripes) – jest włóczęgą, występuje tylko w Wyrzutek.

Wygląd

Jest dużym, blado-srebrnym kocurem z ciemnymi pręgami, posiada bursztynowe oczy.[1]

Fabuła

Siła Trójcy

Wyrzutek

Pręga i jego grupa włóczęgów naruszają terytorium Plemienia Płynącej Wody i zaczynają kraść ich zdobycz.

Chociaż nie nazwany, Pręga posyła Bardowi bezczelne spojrzenie, i pyta, dlaczego ich terytorium nie ma granic, i twierdzi, że zdobycz należy do każdego kota. Czarna kotka odpowiada, że to nieprawda. Narrator mówi że wie o tym, a następnie nakazują Prędze i jego grupie włóczęgów odejść. Pojawia się więcej kotów, wypełniając wąską przestrzeń za Pręgą, a Bard informuje Ścieżkę, by dotarł do jaskini. Bard stwierdza następnie, że jest to dość odległe miejsce, do którego mogą się udać włóczędzy, i sugeruje im, aby zawrócili i znaleźli inne miejsce, by polować, ale Pręga pyta, kto ich zmusi.

Po tym, jak Bard informuje włóczęgów, że nie są mile widziani, Pręga odpowiada, że ​​terytorium należy tylko do tych, którzy potrafią go bronić. Bard przypomina Prędze, że wypędzą ich, tak jak w Porze Zamarzającej Wody i Pręga zwęża oczy, pytając z niedowierzaniem, a potem komentując, że to nie wyglądało tak, jak to zapamiętał. Brązowo-biała kotka zauważa, że ​​to oni zdecydowali zrezygnować, i Pręga porusza ogonem, dodając, że zdecydowali się powrócić. Twierdzi, że to, co uważa za kilka chudych, błahych wymówek dla kotów, nie powstrzyma go, a on wysuwa pazury, drapiąc kamienie.

Gdy się wycofują, Pręga wspina się na głaz i szydzi z kotów Plemienia, mówiąc im, że mogą biec i nie wracać. Kiedy Ostrokrzewikowa Łapa przypadkowo wydaje ich kryjówkę, Jeżynowy Pazur miauczy pośpiesznie, że muszą uciekać, ale Noc krzyczy, że nie ma na to czasu i krzyczy do innych wojowników, aby chronić uczniów przez otoczenie ich kręgiem. Sójcza Łapa słyszy agresywne szepty grupy włóczęgów, gdy otaczają je zapachy czterech kotów. Pręga, na czele grupy dokładnie analizuje koty.

Pręga, obserwuje uważnie każdego kota. Trzej towarzysze Pręgi - Strzepnięcie, Flora i Skręcona - stoją blisko siebie. Rozpoznaje Szpona i pyta go drwiąco, dlaczego jest tak daleko od wodospadu, zakładając, że jego Plemię już nie poluje w tych częściach z powodu Pręgi. Strzepnięcie, członek jego grupy, trąca Pręgę i sugeruje, że koty plemienia i klanu są bardzo przestraszone. Pręga popierają tę teorię, oblizując wargi kpiąco, gdy wspomina głośno o króliku, który miał tego ranka, który był dla niego za duży do jedzenia. Wronie Pióro rzuca się na niego z powodu braku szacunku dla ofiary.

Strzepnięcie następnie pyta Pręgę, co zamierza z nimi zrobić, ale zanim zdążył odpowiedzieć, Noc informuje ich, że nie mają z nimi nic wspólnego. Gdy temperatura wzrośnie, Jeżynowy Pazur wkracza, aby przypomnieć wszystkim, że ich grupa nie szuka walki. Pręga i Strzepnięcie spoglądają na siebie, a Pręga cofa się o krok, wskazując ogonem dolinę, twierdząc, że nie próbują ich powstrzymać i pozwala im iść bez szwanku. Gdy zauważa niektóre koty z plemienia, futro Lwiej Łapy jest zjeżone z gniewu, gdy pamięta kpiące spojrzenie w Pręgi i Strzepnięcia oraz ich bezczelny sposób mówienia. Następnie myśli, że mogą robić to, czego pragną, i żaden kot nie może ich powstrzymać.

Gdy zbliżają się do szczeliny, Lwia Łapa dostrzega w niej bladą skórkę, a Pręga, który zauważył, że spotkał się z kotami klanu, gdy pierwszy raz dotarł do gór, wychodzi na przeciw i staje twarzą w twarz z Jeżynowym Pazurem. Za jego plecami wyłania się więcej włóczęgów, a Lwia Łapa zauważa, że ​​wyglądają na szczupłe i mogą powiedzieć, że nie mają łatwego życia w górach. Nie ignoruje jednak blasku determinacji w ich oczach, a Pręga pyta, czego chcą. Jeżynowy Pazur wskazuje uszami na Barda, a kocur wyjaśnia, że ​​chcą zakończyć konflikt pomiędzy nimi. Potem zatrzymuje się, jakby oczekiwał, że Pręga to skomentuje, ale kiwa głową i nalega, by kontynuował.

Zanim Bard kończy, futro włóczęgów i ich oczy płoną gniewem. Pręga wychodzi na przeciw, dopóki nie osiągnął długości ogona od Barda, i informuje ich, że nie mają prawa do żadnej części gór i nie mają prawa ustawiać granic, a każdy kot może zdobyć łup, skąd pragnie. Brunatna Skóra protestuje, że nie jest to sprawiedliwe, ale Pręga przerywa jej, wysuwają szpony i stwierdza, że ​​chodzi o życie lub śmierć, a jeśli to konieczne, o ich życie i śmierć kotów plemienia.

Plusk pyta Lwią Łapę, czy mają teraz walczyć, a on odpowiada, że ​​Ostrokrzewikowa Łapa da im sygnał, ale nie ma zbyt wielkiej nadziei na uniknięcie bitwy, ponieważ Pręga dał jasno do zrozumienia, że ​​włóczędzy nie mają zamiaru szanować granic Plemienia, które ciężko jest ustalić. W wyzwaniu Pręgi, Bard robi krok do przodu, aż dwa kocury stoją twarzą w twarz, ale Jeżynowy Pazur zatrzymuje go, twierdząc, że nie jest to odpowiedni moment, ponieważ włóczędzy przewyższają ich liczebnie. Jeżynowy Pazur następnie staje twarzą w twarz z Pręgą i informuje go, że będą bronić swoich granic, ale to jego wybór, aby je przekroczyć. Pręga zgadzają się o tym pamiętać, machając ogonem, ale nie zapomną, że niektóre z nich nie są odnowione. ​​Ostrokrzewikowa Łapa uważa, że ​​nie muszą brnąć w to dalej, ponieważ to w jaki sposób odnosi się do klanów jest oczywiste, że planuje zaatakować plemię, gdy tylko koty klanu odejdą, czyniąc plemię bezużytecznymi.

Podczas bitwy Jeżynowy Pazur i Pręga walczą ze sobą, tocząc się w agresywnej plątaninie futra i pazurów. Kiedy walka się kończy, Pręga, wraz z kilkoma innymi włóczęgami, skrada się zawstydzonych spośród skałami, z nim na czele, chociaż stracił większość swojego futra z ramienia, a pysk jest cały zakrwawiony. Pręga następnie kuleją do Barda i Jeżynowego Pazura chyli głowę. Ochrypłym głosem mówi, że wygrali, i obiecuje uszanować ich granice, jeśli zostawiają ich karmicielki i kocięta w spokoju. Bard i Jeżynowy Pazur spoglądają na siebie, jakby zastanawiali się nad tym, co powiedziały Pręga, ale Lwia Łapa chce, żeby wypędzili stąd włóczęgów. Bard zgadza się pozostawić je w spokoju tak długo, jak stoją po swojej stronie granicy, a Pręga ponownie chyli głowę, po czym macha ogonem, aby poprowadzić swoich poobijanych towarzyszy z powrotem przez szczelinę do ich obozu.

Błędy

  • Błędnie został nazwanym czarnym.[1]

Cytaty

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Wyjawione w Wyrzutku