FANDOM

PRZEPOWIEDNIA, KTÓRA STAŁA SIĘ KLĄTWĄ

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy (ang. Bluestar's Prophecy) – druga książka z Superedycji. Na okładce została przedstawiona Błękitna Gwiazda.

Opis

Cztery klany kotów od pokoleń żyją w lesie we względnym spokoju. Jednak od pewnego czasu rosną między klanowe napięcia, a Klan Pioruna musi potwierdzić swoją siłę, by nie stracić terytorium na rzecz żądnych władzy sąsiadów.
W tym pełnym niepokoju czasie rodzi się Błękitka. Przepowiednia mówi, że wyrośnie na silną kocicę, która przejdzie przez las niczym pożar.
Z czasem Błękitka zostaje przywódczynią klanu i jako Błękitna Gwiazda zaciekle walczy, by go bronić. Jednak ciąży nad nią widmo sekretów, które mogą zniszczyć Klan Pioruna... i ją samą.

Dedykacja

Specjalne podziękowania dla Kate Cary

Streszczenie

Emoji AshfurThinking

Opinie

Spektakularna!Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy to nie tylko kolejna fantastyczna książka z cyklu o kocich wojownikach, ale i możliwość poznania tytułowej bohaterki od początków jej życia. Zakochałam się w emocjonalnej głębi tej historii - słodkich i gorzkich przygodach z dzieciństwa, wątku zakazanej miłości oraz kształtowaniu się duszy przywódcy. Erin Hunter porywa nas w dzicz, gdzie odkrywa przed nami sekrety serii, zarazem rozbawiając, jak i doprowadzając do łez. Polecam z całego serca!

—Justyna "Dizzy" Sikora, Secretum.pl

Seria zapierająca dech w piersiach! Jeśli szukasz lektury nie tylko łatwej i przyjemnej w odbiorze, ale również wartościowej, to dobrze trafiłeś. Wartka akcja, ciekawe kreacje bohaterów, rewelacyjny świat przedstawiony sprawiają, że nie można przerwać lektury ani na moment. Może okazać się, że nad tą pasjonującą książką zastanie cię świt.
Nie bój się więc i niczym Rdzawy wskocz w dzicz i daj się porwać czarowi książki. Lektura świetna zarówno dla wojowników jak i dla kotów domowych!

—Magdalena Piec

Spektakularne bitwy, tajemnicze przepowiednie, niezwykłe przygody i nieustanna akcja to tylko nieliczne z części składowych fabuły "Wojowników". Zagłębiając się w świat kocich bohaterów będziesz miał szansę poznać drugą stronę natury domowych mruczków i przekonać się, że to nie tylko łagodne, puchate zwierzątka, a również bezwzględni wojownicy, którzy bez problemu radzą sobie na wolności. Po lekturze serii już nigdy nie spojrzysz na kota w taki sam sposób. Polecam wszystkim, nie tylko miłośnikom kotów.M

—Joanna Grigiel

Seria "Wojownicy" jest najlepszą serią, jaką czytam. Gdy tylko dorwę kolejną część, pochłaniam ją i rozkoszuję się każdą chwilą spędzoną z kocimi przyjaciółmi. Od pierwszej strony zostaniesz wciągnięty w ich leśny świat, tajemnice i zagadki, jakby wciągnęło cię niezwykłe wielkie tornado.

—Oliwia Nowakowska

"Wojownicy" to niezwykle wciągająca i oryginalna seria, od której ciężko oderwać się choćby na moment. Zafascynuje nie tylko młodzie i miłośników kotów, a każdego, kto lubi dobrą powieść. Walki, niezwykłe zwroty akcji i momenty, które wręcz wyciskają łzy z oczu - to wszystko znajdziesz w "Wojownikach". Tę lekturę mogę z czystym sercem postawić na równi, jeśli nie wyżej, od "Harry'ego Pottera" i innych książek, które w ostatnich latach sprawiły, że ludzie długo nie mogli przestać myśleć o świecie powieści.

—Olga Wojno

''Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy to kolejny obowiązkowy tytuł na waszej liście lektur. Czytając kolejną superedycję o wojowniczych kotach, podążamy śladem ambitnej i dumnej wojowniczki, która, by dosięgnąć szczytu władzy, ocalić swój klan i spełnić wyznaczone przez gwiazdy proroctwo, musiała poświęcić to, co kochała najbardziej.

—Lena Pietrzak

Zobacz też

Galeria

Polskie okładki

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych