FANDOM

Warning
Powiedział, że jestem bardzo dzielny i dobrze pływam!

—Pstrokatek przechwalający się, "Zemsta Klonowego Cienia", strona 55

Pstrokatek (ang. Patchkit) – syn Jabłkowego Zmierzchu i Klonowego Cienia. Brat, Modrzewika i Wiórki. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy

Wygląd

Pstrokatek to malutki[2] kocurek, posiada białe z rudo-czarnymi łatami futro, podobne do swojej matki[3]. Ma zielone oczy[2], podobne do oczu jego ojca[4].

Fabuła

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Klonowy Cień wspomina Pstrokatka , Wiórkę oraz Modrzewika podczas rozmowy z Krzywą Gwiazdą, lecz nie wypowiada ich imion. Mówi, że utonęli, kiedy próbowała przeprowadzić ich przez rzekę na terytorium Klanu Rzeki.

Nowele

Zemsta Klonowego Cienia

Pstrokatek jest przedstawiony jako najmniejszy i najsłabszy z rodzenstwa. Nie chce nigdy dołączać do zabaw i niechętnie wychyla się z żłobka. Ciągle chce być blisko matki i obiecuje jej, że nawet jak będzie uczeniem będzie zawsze przy niej. Gdy Klonowy Cień zabiera swoje kociaki na wycieczkę, Pstrokatek wyjątkowo lekkomyślnie wskakuje pierwszy do wody, przez co prawie traci życie. Wracając do obozu jest najbardziej przerażony i zmęczony. Po smierci jako ostatni nawiedza matkę w prośbie o pomoc, aż do czasu egzekucji ich ojca.

Przewodnik po terenie

Ostateczny przewodnik

Wiórka, Modrzewik i Pstrokatek są po raz pierwszy wspomniani, ale nie po imieniu, kiedy medyk Klanu Pioruna rozpoznaje ich ojca przez to, w jaki sposób trzymali głowy i ogony - tak samo jak Jabłkowy Zmierzch. Klonowy Cień i jej kociaki zostają wyrzuceni z Klanu Pioruna i w rozpaczy, ona i jej kociaki próbują przejść przez rzekę. Jednak rzeka przepełniła się od deszczu i mimo że ich matka prawie umarła próbując ich uratować, rodzeństwo utonęło.

Cytaty

Woda! Tutaj wszędzie jest woda! Patrzcie!

—Pstrokatek po raz pierwszy widzący rzekę, "Zemsta Klonowego Cienia", strona 48

Są wspaniałe. Silne i odważne, a w wodzie radzą sobie jak każdy kot Klanu Rzeki.

—Jabłkowy Zmierzch do Klonowego Cienia o ich kociakach, "Zemsta Klonowego Cienia", strona 53

Ciekawostki

  • Ma krew Klanu Rzeki po Jabłkowym Zmierzchu i Klanu Pioruna po Klonowym Cieniu[5].

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione na oficjalnym drzewie genealogicznym
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Zemsta Klonowego Cienia", strona 41
  3. Wyjawione w "Zemsta Klonowego Cienia" strona 30
  4. Wyjawione w "Zemsta Klonowego Cienia", strona 45