FANDOM

Jeśli nie możemy zaufać Klanowi Gwiazdy, jesteśmy zgubieni.

—Pstrokaty Ogon kiedy Gęsie Pióro znajduje znak od Klanu Gwiazdy w Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy, strona 99

Pstrokaty Ogon (ang. Dappletail) – kotka z Klanu Pioruna, dawna starsza. Zginęła przez zjedzenie zatrutego królika w Wschodzie Księżyca. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Córka Wietrznego Lotu i Deszczowego Futra, siostra Burej Plamy i Drozdowej Skóry. Przyrodnia siostra (od strony ojca) Ostowego Pazura, Różanego Ogona i Słodkiej Łapy.

Wygląd

Pstrokaty Ogon to kotka o szerokich barkach, pstrokatej, szylkretowej sierści z białymi elementami i plamkami oraz niejednolitą, grubą, błyszczącą skórą. Jej pysk posiwiał ze względu na wiek. Posiada bursztynowe oczy.

Fabuła

Super Edycje

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

W drodze do Księżycowego Kamienia, Wysoka Łapa widzi patrol Klanu Pioruna zbliżający się do szczytu wrzosowiska - jeden kot w nim to Pstrokaty Ogon, choć jest na razie bezimienna. Widziana jest jako prowadząca dwa inne koty na spokojnym spacerze. Wysoka Łapa nazywa je sercami łasic, a Pstrokaty Ogon wygina plecy, szeroko otwierając oczy. Po tym, jak Wysoka Łapa atakuje jednego z wojowników, Poranna Pręga pyta Pstrokatego Ogona, czy Rudzikowa Łapa i Kędzierzawa Łapa mają podzielić się językami ze Klanem Gwiazdy przy Księżycowym Kamieniu. Pstrokaty Ogon sprawia, że ​​jej futro leży płasko i odpowiada kotce, że tak, dziękując jej później.

Tajemnica Żółtego Kła

Pstrokaty Ogon nie pojawia się oficjalnie w Sekrecie Żółtego Kła, jedynie jest wymieniona w spisie.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Początek Proroctwa

Ucieczka w dzicz

Pstrokaty Ogon jest w starszyznie Klanu Pioruna wraz ze swoją przybraną siostrą, Łaciatą Skórą, Obciętym Ogonem i Małym Uchem. Pojawia się po raz pierwszy, nie licząc wymienienia w spisie kiedy Szara Łapa przedstawia Ognistą Łapę starszym.

Pstrokaty Ogon jest uprzejma dla Ognistej Łapy, gdy ten poznaję ją i jej przyjaciół, którzy byli niegdyś prawie takimi samymi wojownikami jak ona. Podczas gdy Szara Łapa wymawia imiona starszych, Małe Ucho, stary kocur z bardzo, małymi uszami zastanawia się na głos kto będzie nowym zastępcą Błękitnej Gwiazdy, gdyż jej zastępca, pierwszy od kiedy stała się przywódczynią, Rudy Ogon zginął w bitwie z Klanem Rzeki. Gdy kończy swoje zastanowienia, szylkretowa kotka i Jedno Oko mówią że pamiętają jak Błękitna Gwiazda sama była niegdyś zastępcą. Pstrokaty Ogon dodaję później że właśnie wtedy przywódczyni straciła swoje kocięta.

Potem pojawia się na pierwszym Zgromadzeniu Ognistej Łapy, wraz z Małym Uchem i Jednym Okiem, kiedy Ognista Łapa widzi jak ona, szary kocur i najstarsza kotka Klanu Pioruna idą rozmawiać ze starszymi z innych Klanów, przed przemowami przywódców.

Ogień i lód

Pstrokaty Ogon pojawia się w Ogniu i Lodzie, jednak na krótko. Kiedy gdy Klan Pioruna dyskutuje o wydarzeniach na wczorajszym Zgromadzeniu w obozie, Wierzbowa Skóra pyta dlaczego Klan Cienia i Klan Rzeki chcą terenów łowieckich Klanu Wiatru gdy koty te będą mieć z powrotem swoje terytorium, Pstrokaty Ogon pojawia się z Oszronionym Futrem, z którą odpowiada młodej karmicielce że niektórzy starsi Klanu Rzeki mówili im o Dwunożnych przejmujących kawałek ich rzeki i odstraszających ryby.

Las tajemnic

Cisza przed burzą

Widziana jest gdy rozmawia z innymi starszymi o nowym zastępcy, Ognistym Sercu, który został wybrany na miejsce Tygrysiego Pazura który został wygnany.

Niebezpieczna Ścieżka

Czarna godzina

Pstrokaty Ogon jest widziana gdy idzie u boku Nakrapianego Ogona wraz z Małym Uchem do obozu Klanu Pioruna, po tym jak groźna sfora psów zostaje pokonana i koty mogą wrócić do Klanu. Podchodzi do Wysokiej Skały, aby podzielić się językami z Błękitną Gwiazdą po raz ostatni, gdyż stara przywódczyni straciła dziewiąte życie spadając z jednym z przywódców psiej sfory do wąwozu.

Gdy Ognista Gwiazda przybywa do legowiska starszyzny by porozmawiać z Jednym Okiem, o tym jak zmienić imię Straconego Pyska na inne, Pstrokaty Ogon pojawia się gdy Małe Ucho narzeka że nie może zasnąć przez nowego przywódcę, a pojawia się mówiąc rudemu kocurowi żeby nie słuchał starego kota, i że zawsze był mile widziany u starszych.

Północ

Emoji AshfurThinking Ta sekcja najprawdopodobniej wkrótce się pojawi, ale nie jest gotowa do opublikowania w tym momencie. Pieczę nad sekcją sprawuje Jwswchp.

Wschód księżyca

Ciekawostki

  • Posiada krew Klanu Wiatru przez swojego dziadka, Orlą Burzę.
  • Ona i Burzowy Ogon mimo dawnej romantycznej relacji, nigdy nie mieli razem kociąt.
  • W Niebezpiecznej Ścieżce zostaje wspomniane, że wychowała miot kociaków, jednak w Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy jest mocno sugerowane, że Pstrokaty Ogon jest bezpłodna. Ostatecznie na oficjalnej stronie Wojowników zostaje ujawnione, że miała swoje kocięta, jednak zmarły one nim wyszły ze żłobka.
  • Na oficjalnej stronie Wojowników zostało ujawnione, że jej partnerem był Szybki Wiatr, z którym miała dwójkę kociąt, Piórko i Świerszczyka.
  • Istnieje niespójność w odniesieniu do jej wieku oraz jej barci, Brunatnej Cętki Drozdowej Skóry. Mimo, że cała trójka pochodziła z jednego miotu, Pstrokaty Ogon jest przedstawiona jako uczennica, podczas kiedy Brunatna Cętka jest starszym wojownikiem, a Drozdowa Skóra bardzo młodym wojownikiem.
  • Na starszej oficjalnej stronie Wojowników w drzewie genologicznym została opisana jako matka Nakrapianego Liścia i Wierzbowej Skóry. Te informacje okazały się być później niezgodne z kanonem, a prawdziwą matką Nakrapianego Liścia i Wierzbowej Skóry okazała się być Prędka Bryza.

Cytaty

Co Klan Gwiazdy pomyśli o klanie, w którym zastępca przywódczyni zwraca się przeciwko niej, a nowy zastępca zostaje mianowany dopiero, kiedy zenit księżyca minął? Wygląda, że nie tylko nie umiemy utrzymać kotów w lojalności, ale nawet odpowiednio przeprowadzić ceremonii.

—Pstrokaty Ogon o tym, że Ogniste Serce został mianowany po Tygrysim Pazurze który zwrócił się przeciwko Błękitnej Gwieździe, w Cisza Przed Burzą, strona 31

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Blasku gwiazd", strona 312