FANDOM

Powiedziała, że ​​jestem zdrajcą, że cieszę się z tego, że jestem kotem na polanie. Powiedziała, że ​​Cięcie nazwałby mnie mysim sercem i wróciła, by do niego dołączyć.

Paproć, gdy Pszczoła zaatakowała ją brutalnie i dołączyła do Cięcia, Ścieżka gwiazd

Pszczoła (ang. Bee) – kotka z Grupy Cięcia. Przedtem Pierwszy Osadnik w Obozie Wietrznego Biegacza i włóczęga. Obecnie przebywa w Mrocznej Puszczy.

Wygląd

Pszczoła jest pręgowaną żółto[3]-czarną kotką[6].

Fabuła

Świt Klanów

Ścieżka gwiazd

Pszczoła jest włóczęgą, która przebywa z Cięciem wraz z innymi kotami w Obozie Cięcia. Wysuwa się do przodu, po tym jak psy, które zaatakowały obóz zostały odstraszone, krew widnieje na jej futrze, kiedy mruczy, że Cięcie porzucił ich wszystkich. Żar warczy, że nazwał ich mysimi sercami, a Fiołek porusza ogonem, pytając, czy naprawdę spodziewają się lojalności od kota takiego jak on. Pszczoła mruga do Fiołka z niepewnością w jej oczach i mówi, że może powinni bardziej się wysilić podczas walki z psami. Fiołek głośno krzyczy na widok obrażeń Pszczoły i mówi, że wszyscy musieli walczyć z odwagą orłów. Patrząc na nią z niepokojem, Pszczoła pyta, co zrobią teraz, a Fiołek odpowiada, że wszyscy muszą się posilić i zająć się ranami.

Po ataku psów Świt i jej kocięta trafiają do Pszczoły, aby pomóc jej wylizać rany, do których nie jest w stanie dosięgnąć, a Świt jest widziana jak oblizuje ranę na uchu Pszczoły.

Pszczoła przyłącza się do Obozu Wietrznego Biegacza obok Wierzby i Paproci. Na spotkaniu przy Czterech Drzewach przywódcy omawiają nowo przybyłych włóczęgów. Wietrzny Biegacz mówi, że jest zadowolona, ​​że Świtająca Mgła i jej kocięta dostosowują się tak łatwo i dobrze do życia w obozie, i życzy sobie, żeby mogła powiedzieć to samo o Pszczole, Wierzbie i Paproci. Wietrzny Biegacz kontynuuje i warczy, że Pszczoła jest najgorsza, a przynajmniej Wierzba i Paproć starają się. Trzcina stara się być miły, ale widzi, że Pszczoła jest niesamowicie leniwa i uważa, że ​​bycie częścią grupy dla niej oznacza, iż ofiara będzie jej kładziona przed łapy i nie zdaje sobie sprawy, że powinni działać razem.

Szare Skrzydło widzi, że Pszczoła obserwuje go uważnie, gdy zbliża się Łupka i jej kocięta, zastanawiając się, czy to pogarda widziana w zwężonym spojrzeniu kotki. Po tym, jak Paproć ujawnia, że ​​jej matka porzuciła ją i jej siostrę Buk, mówi jej, że ich nowi towarzysze są ich nową rodziną. Paproć pyta, czy też są nową rodziną Wierzby i Pszczoły, a Szare Skrzydło odpowiada, że ​​oczywiście że tak jest, chociaż wciąż obserwuje żółtą kotkę kątem oka. Pszczoła wciąż patrzy na Nakrapiane Futro, gryząc zdobycz w pogardą, a Szare Skrzydło wyjaśnia Paprotce, że chce, by spróbowała przekonać Pszczołę, by spróbowała przyjąć więcej obowiązków w obozie. Paproć porusza łapami i zaczyna mówić, że spróbuje, ale Pszczoła powiedziała, że ​​nie chce. Paproć zanim skończyła zdanie, przerywa jej Wietrzny Biegacz, ponieważ Szaremu Skrzydłu, aby przyszedł zobaczyć nowe kocięta.

W nocy Wyszczerbiony Szczyt i Wysoki Cień odwiedzają nowo narodzone kociaki Szarego Skrzydła i Łupki. Trzcina wrzeszczy, żeby szybko przyszli, gdy Paproć zostaje zraniona. Biegnąc, aby pomóc młodej kotce, Paproć leży na trawie, zakrwawiona i ciężko ranna. Szare Skrzydło ostrożnie pyta, kto ją zaatakował, i drżąc, Paproć odpowiada, że ​​to Pszczoła. Jęcząc, kotka kontynuuje, że Pszczoła powiedziała, że ​​Paproć była zdrajcą za bycie kotem na wrzosowiskach i odeszła, by dołączyć do Cięcia. Wietrzny Biegacz sygnalizuje do Janowcowego Futra i Nakrapianego Futra, aby polowali na Pszczołę i sprowadzili ją z powrotem do obozu. Szare Skrzydło pyta Wietrznego Biegacza, czy to naprawdę dobry pomysł, aby sprowadzić włóczęgę z powrotem do obozu, ponieważ mogła już znaleźć Cięcie. Nakrapiane Futro sugeruje, że Wierzba też może coś o tym wiedzieć, a kiedy dowiedziała się, że poluje z Zakurzonym Pyskiem. Wietrzny Biegacz jeżąc futro, sugeruje, że oni Pszczoła mogli to razem zaplanować.

Paproć mruczy, że Wierzba nie jest taka jak Pszczoła, i że lubi grupę. Zakurzony Pysk i Wierzba wracają niedługo po tym. Widząc obrażenia Paproci, oczy Wierzby płoną ze wściekłości, gdy pyta, czy Pszczoła naprawdę to zrobiła. Szare Skrzydło spogląda na łapy i odpowiada, że ​​to ona zrobiła. Wierzba najeżyła się, zanim zapytała, jak Pszczoła mogłaby zdradzić koty, które tak ją ugościły. Wietrzny Biegacz patrzy na nią podejrzliwie, z wyraźnym pytaniem, czy nie wie, że jest włóczęgą jak Pszczoła. Wierzba zerka na nią i odpowiada, że ​​nie siedziała by cicho, gdyby wiedziała, co zrobi Pszczoła. Przesuwając nosem w stronę Paproci, oświadcza, że ​​znajdzie Pszczołę i sprawi, że zapłaci za to, że kiedykolwiek się urodziła, ale zostaje zatrzymana przez Janowcowe Futro i Zakurzony Pysk, którzy wyjaśniają, że to zbyt niebezpieczne, bo Pszczoła mogła już dawno znaleźć Cięcie i dołączyć do niego.

Janowcowe Futro zostaje wysłany, aby ostrzec Czyste Niebo o zdradzie Pszczoły. Mówi on, że Pszczoła zaatakowała Paproć przed ucieczką. Czyste Niebo zastanawia się, dlaczego odeszła, a Janowcowe Futro mówi mu, że to dlatego, że powiedziała, że ​​są mysimi sercami i chcą żyć z prawdziwymi kotami, takimi jak pręgowany kocur. Janowcowe Futro pyta, czy Czyste Niebo ufa Rudemu, kiedy rzuca spojrzenie na kocura, i czy pomógł mu w wypełnianiu obowiązków obozowych. Czyste Niebo odpowiada, że ​​mu ufa, a on pomaga obozowi. Janowcowe Futro kontynuuje i mówi, że jego partnerka martwi się, że to może być częścią planu infiltracji ich obozów, ale nie wierzy w to, ponieważ Wierzba jest tak zdesperowana, by zemścić się na Pszczole, a Pszczoła nie zraniłaby Paproci tak poważnie, jeżeli była by w tym. Po sprawdzeniu lojalności Rudego informuje go, że ​​musi być pewien, że nie zdradzi go, tak jak Pszczoła zdradziła Wietrznego Biegacza.

Na kolejnym spotkaniu w pełni księżyca, dawni włóczędzy otrzymują nowe imiona, ale zostaje to przerwane przez wściekłe warknięcie, a Piorun obraca się, aby zobaczyć zarysy sylwetki Cięcia, gdy ten zmierza w ich kierunku. Dostrzega Pszczołę za kocurem, a Wierzba syczy wściekle na kotkę. Żar w końcu przyłącza się do niego, a Cięcie mówi, że oczywiste było, iż do niego dołączy, bo Pszczoła powiedziała mu, jakimi są oni mysimi sercami. W końcu opuszcza zgromadzenie wraz z Cięciem.

Cytaty

Fiołek: Pszczoło! Spójrz na siebie. Spójrz na nas wszystkich! Musiałaś walczyć z odwagą orłów!
Pszczoła: Ale Cięcie zniknął. Co teraz zrobimy?

—Fiołek do Pszczoły po ataku psów, "Ścieżka gwiazd"

Pszczoła jest najgorsza. Przynajmniej Paproć i Wierzba starają się. Trzcina stara się być miły, ale widzę, że Pszczoła jest leniwa. Uważa, że bycie częścią grupy oznacza, zdobycz będzie jej kładziona przed łapami. Nie zdaje sobie sprawy, że będąc grupą musimy działać razem.

—Wietrzny Biegacz mówiąc o postępach w jej klanie, "Ścieżka gwiazd"

Szare Skrzydło: Oczywiście. Ale musisz przekonać Pszczołę, aby zgłosiła się do wypełniania pewnych obowiązków w obozie. Wszyscy musimy pomagać w patrolowaniu i polowaniu.
Paproć: Postaram się. Ale Pszczoła mówi, że nie ma zamiaru-

—Szare Skrzydło prosi Paproć, by ta nakłoniła Pszczołę do współpracy, "Ścieżka gwiazd"

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione przez Kate Cary na jej blogu
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Ścieżce gwiazd", strona 200
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Ścieżce gwiazd", strona 176
  4. Wyjawione w "Ścieżce gwiazd", strona 224