FANDOM

Różany Ogon (ang. Rosetail) – dawna starsza wojowniczka Klanu Pioruna, zginęła z łap Czarnej Stopy w Ucieczce w Dzicz. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Córka Wietrznego Lotu i Makowego Świtu, siostra Słodkiej Łapy i Ostowego Pazura. Jest przyrodnią siostrą Drozdowej Skóry, Pstrokatego Ogona i Brunatnej Cętki.

Wygląd

Różany Ogon jest szarą pręgowaną kotką z krzaczastym, różano-rudym ogonem. Posiada bursztynowe oczy.

Historia

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Różana Łapa nie jest widoczna, ale Krzywa Szczęka pyta się o nią na Zgromadzeniu. Kocur pyta Makowy Świt i Wietrzny Lot, gdzie ona, Słodka Łapa i Ostowa Łapa są. Makowy Świt mówi, że Ostowa Łapa znowu wpadł w kłopoty z Małym Uchem, a Wietrzny Lot dodaje, że Różana Łapa i Słodka Łapa zostały, żeby go pocieszyć. Krzywa Szczęka odpowiada, że są lojalne, a matka uczennic potwierdza z dumą jego słowa. Różany Ogon jest później widziana na innym Zgromadzeniu, chociaż jej imię nie jest wspomniane. Kiedy Krzywa Szczęka widzi Błękitne Futro w tłumie, Różany Ogon patrzy na Dębowe Serce, jakby był wojownikiem Klanu Gwiazdy.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Choć nie jest wspomniana, siedzi obok Błękitnego Futra i Lwiej Łapy, kiedy Sosnowa Gwiazda ogłasza Klanowi, że chce zostać kotem domowym.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Złoty Kwiat wspomina Różany Ogon i zauważa, że ​​postąpiłaby tak samo podczas bitwy z Klanem Cienia, gdyby znajdowała się w pozycji szarej kotki, chroniąc żłobka i kocięta od Czarnej Stopy, zastępcy Klanu Cienia. Ponieważ jednak w tym czasie opiekowała się Prędkim, nie miała takiej szansy.

Kodeks Klanów

Różany Ogon jest obok zmarłej matki, Makowym Świcie, która umiera przez Zielony Kaszel i widać że jest wyraźnie zrozpaczona śmiercią swojej matki, i płaczę żeby kotka jej nigdy nie opuściła.

Kotka siedzi obok Błękitnego Futra i Lwiej Łapy, kiedy Sosnowa Gwiazda ogłasza Klanowi, że chce zostać kotem domowym.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci