Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Zjednoczyliście klan. Wciąż ma zaledwie kilka sezonów, a teraz jesteśmy silni. Przyszłość Klanu Nieba wreszcie wygląda na bezpieczną.

Kozia Burza o klanie, "Ratunek", strona 15 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Ratunek (ang. The Rescue) to pierwsza książka z serii Klan Nieba i Nieznajomy. Na okładce znajduje się Liściasta Gwiazda.

Opis

Pora nowych liści nadchodzi, a Liściasta Gwiazda z dumą obserwuje jak Klan Nieba rozkwita pod jej przywódctwem. Las jest pełen zwierzyny, legowiska wojowników są zajęte, a Liściasta Gwiazda oczekuje swoich kociąt. Ale nieznajomy czai się w pobliżu terytorium Klanu Nieba, a nowonarodzone młode Liściastej Gwiazdy - i reszta klanu - może być w poważnym niebezpieczeństwie.

Dedykacja

Emoji AshfurThinking.png

Wydarzenia

Liściasta Gwiazda poluje w lesie ze swoim partnerem, Kozią Burzą, spodziewa się kociaków. Liściasta Gwiazda wyjaśnia, że Kozia Burza jest wojownikiem dziennym i że jest pieszczochem, który spędza dzień z Klanem Nieba, ale w nocy wraca do domu do swoich Dwunożnych.

Liściasta Gwiazda i Kozia Burza spoglądają w dół na obóz Klanu Nieba. Króliczy Skok pokazuje uczniom, Ptasiej Łapie, Piaszczystej Łapie i Miodowej Łapie, jak skaczą jak koty Klanu Nieba. To denerwuje Mszyste Futro, jednego ze starszych klanu, mówiąc, że są kotami, a nie królikami. Osi Wąs odpowiada, że umiejętności uczniów są czymś, z czego można być dumnym, a Liściasta Gwiazda cieszy się, że jakiś kot przeciwstawił się Mszystemu Futru.

Ptasia Łapa rani jej oko od spadnięcia z jednej ze skał podczas treningu. Króliczy Skok zostaje skarcony przez Koniczynowy Ogon za to, że nie obserwuje Ptasiej Łapy uważniej. Rozbrzmiewająca Pieśń, medyczka Klanu Nieba, wychodzi z jej legowiska i mówi, że to tylko zwykłe zadrapanie.

Jeden z patroli wraca z wiadomością, że na terytorium wyczuto zapachy lisa. Hebanowy Pazur wpadła na pomysł zginania patyków, aby zaznaczyć, jak daleko zapach dotarł na terytorium. Ostry Pazur jest pod wrażeniem, mówiąc, że nawet on nie mógł tego wymyślić.

Liściasta Gwiazda i Kozia Burza wchodzą do obozu. Rozbrzmiewająca Pieśń beszta Liściastą Gwiazdę za opuszczenie obozu i mówi, że powinna zostać w swojej jaskini do czasu narodzin kociąt.

Koniczynowy Ogon udziela Liściastej Gwieździe porady dotyczące posiadania kociaków. Podczas jedzenia z Koniczynowym Ogonem i Rozbrzmiewającą Pieśnią, Liściasta Gwiazda widzi Ostrego Pazura, który ma opuścić obóz z Wiśniowym Ogonem i pyta, czy zamierza sprawdzić, co z lisami. Ostry Pazur nieprzyjemnie mówi, że on i Wiśniowy Ogon chcieli iść na spacer, ale mówi, że mogliby przejść przez ten obszar. Po odejściu, Liściasta Gwiazda pyta Rozbrzmiewającą Pieśń i Koniczynowy Ogon, czy myśleli, że Ostry Pazur i Wiśniowy Ogon zachowywali się dziwnie. Koniczynowy Ogon wyjaśnia, że to oczywiste, że Wiśniowy Ogon i Ostry Pazur polubili się nawzajem i wkrótce może być więcej kotów w Klanie Nieba.

Tej nocy Liściasta Gwiazda ma koszmar, w którym traci swoje kociaki . Widzi, jak reszta Klanu Nieba woła jej imię o pomoc, gdy biegnie za swoimi dziećmi. Liściasta Gwiazda jest rozdarta między pomaganiem Klanowi Nieba a ratowaniem jej kociąt Przybycie Koziej Burzy budzi Liściastą Gwiazdę z jej snu.

Liściasta Gwiazda podejrzewa, że coś jest nie tak, gdy przyłapuje kilku uczniów zabłąkanych przez granicy i jedzących podczas patrolu. Odkrywa, że uczniowie jedli i byli leczeni przez starszą Dwunożną. Liściasta Gwiazda każe im wrócić do obozu. Wkrótce potem Liściasta Gwiazda zaczyna rodzić i rodzi dwie kotki i jednego kocura.

Dwunożna wkrótce przybywa do obozu Klanu Nieba w poszukiwaniu Liściastej Gwiazdy, ponieważ martwi się o jej bezpieczeństwo. Kiedy jeden z kociaków Liściastej Gwiazdy wypada ze żłobka, idzie po kocię, ale zostaje podniesiona przez Dwunożną. Dwunożna zabierają zarówno Liściastą Gwiazdę, jak i jej kociaki, aby ich pilnować.

Kiedy zostaje uwięziona w domu, spotyka kota o imieniu Harry. Pyta o życie w klanach i ogólnie jest ciekawy Klanu Nieba. Członkowie z klanu szybko ją ratują, a Harry pomaga nieść jedno z kociąt. Liściasta Gwiazda zwołuje spotkanie i wyjaśnia, że to dobra lekcja, dlaczego żaden kot nie powinien przyjmować jedzenia od Dwunożnych. Liściasta Gwiazda nazywa swoje kocięta Ogień, Burza i Rwący odpowiednio po Ognistej Gwieździe, Piaskowej Burzy i Harrym. Później Harry ujawnia, że jego prawdziwe imię to Sol, i dołącza do Klanu Nieba za zgodą Liściastej Gwiazdy.

Galeria

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych

Advertisement