FANDOM

Jesteś Rozżarzonym Sercem. To jest twoje przeznaczenie. Klan Gwiazdy postanowił Ci pozwolić żyć ponownie, abyś mogła podążać swoją pierwszą ścieżką, być wspaniałą wojowniczką, mieć partnera i swoje kociaki, walczyć i polować dla swojego Klanu, po zajmowaniu się nimi tak długo w legowisku medyka. Szanuj Klan Gwiazdy za ich decyzję i bądź dumna ze wszystkiego, co osiągnęłaś w swoich obu życiach. To jest całe twoje przeznaczenie, Rozżarzone Serce.

—Sójcze Pióro do Rozżarzonego Serca w Zapomniany Wojownik, strona 218

Rozżarzone Serce (ang. Cinderheart) - wojowniczka z Klanu Pioruna. Córka Paprociowego Futra i Szczawiowego Ogona. Partnerka Lwiego Płomienia i matka jego kociąt - Paprotkowej Pieśni, Ostrokrzewowej Kity, Szczawiowej Pręgi, Muszego Wąsa, Plamistego Futra i Kłapiącego Zęba.

Wygląd

Rozżarzone Serce opisywana jest jako bardzo podobna do Rozżarzonej Skóry. To szczupła, szara, pręgowana kotka z niebieskimi oczyma. Jej długa sierść jest miękka i przyjemna w dotyku. Ma szeroką głowę i długi, puszysty ogon.

Historia

Popiołka wraz ze swoim rodzeństwem urodziła się podczas ataku borsuków na obóz Klanu Pioruna. Medyczka Rozżarzona Skóra poświęciła swoje życie, aby ocalić kocięta i ich matkę, Szczawiowy Ogon. Dlatego też jej rodzice postanawiają nazwać swoją córkę na jej cześć. Okazało się, że podobieństwo między nimi nie jest przypadkowe, a Popiołka jest reinkarnacją Rozżarzonej Skóry. Po mianowaniu na nową uczennicę, Rozżarzona Łapa rozpoczęła trening ze swoim mentorem, Obłocznym Ogonem.

Fabuła

Nowa Przepowiednia

Zmierzch

Szczawiowy Ogon wydaje na świat swój pierwszy miot kociąt, w czasie gdy borsuki atakują obóz Klanu Pioruna. Popiołka i trójka jej rodzeństwa nie zostają wspomnieni wtedy z imienia. Medyczka Rozżarzona Skóra poświęca swoje życie w ich obronie.

Zachód słońca

Szczawiowy Ogon i Paprociowe Futro postanawiają nazwać swoją córkę "Popiołka" na cześć Rozżarzonej Skóry. Liściasta Sadzawka, która była uczennicą zmarłej medyczki jest zachwycona ich wyborem. Wkrótce już każdy członek klanu zauważa niezwykłe podobieństwo dwóch imienniczek. Siostry Popiołki otrzymują imiona: Miodek i Maczek, a jej bart, Krecik.

Ostatecznie Liściasta Sadzawka odkrywa, że Popiołka jest tak naprawdę reinkarnacją Rozżarzonej Skóry.

Ciekawostki

  • W Ostatniej Nadziei zostało potwierdzone, że kiedy Rozżarzone Serce pójdzie do Klanu Gwiazdy jej duch zostanie rozdzielony na dwa różne koty: Rozżarzone Serce oraz Rozżarzoną Skórę.
  • Kate Cary ujawniła na swoim Twitterze aby dać Rozżarzonej Skórze drugą szanse aby odrodzić się jako Rozżarzone Serce, ale Rozżarzone Serce rozwinęła swoje własne przeznaczenie, więc Rozżarzona Skóra pozwoliła jej odejść
  • Posiada krew Klanu Wiatru przez Wietrzny Lot oraz krew Klanu Nieba przez Wierzbową Skórę.

Galeria

Bazy postaci

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Sójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Ciernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRozżarzone SerceRóżany PłatekTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekBluszczowa SadzawkaWiśniowy UpadekKreci WąsLiliowe SerceZroszony NosBurzowa ChmuraPaprotkowa PieśńOstrokrzewowa KitaMiodowe FutroLiściasty CieńRosochata GałązkaPłetwiasty SkokOrle Skrzydło* • Śliwkowy KamieńMuszelkowe Futro* • Łodygowy LiśćTrzeszczący Ząb* • Muszy Wąs* • Plamiste Futro* • Zjeżony Mróz
Uczniowie Trzepocząca Łapa* • Kwiecista Łapa*
Karmicielki StokrotkaSzczawiowa PręgaRoziskrzona Skóra
Kociaki ZatoczekMirtka
Starszyzna Szara PręgaPaprociowe FutroObłoczny OgonJasne Serce