Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Trójkąt ostrzegawczy.png
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Arkturus my Friend. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego.
Jesteś Rozżarzonym Sercem. To jest twoje przeznaczenie. Klan Gwiazdy postanowił Ci pozwolić żyć ponownie, abyś mogła podążać swoją pierwszą ścieżką, być wspaniałą wojowniczką, mieć partnera i swoje kociaki, walczyć i polować dla swojego Klanu, po zajmowaniu się nimi tak długo w legowisku medyka. Szanuj Klan Gwiazdy za ich decyzję i bądź dumna ze wszystkiego, co osiągnęłaś w swoich obu życiach. To jest całe twoje przeznaczenie, Rozżarzone Serce.

—Sójcze Pióro do Rozżarzonego Serca, "Zapomniana wojowniczka", strona 267

Rozżarzone Serce (ang. Cinderheart) - wojowniczka z Klanu Pioruna.

Opis

Rozżarzone Serce opisywana jest jako bardzo podobna do Rozżarzonej Skóry. To szczupła, szara, pręgowana kotka z ciemnoniebieskimi oczyma[9]. Jej sierść jest miękka i przyjemna w dotyku. Ma szeroką głowę i długi, puszysty ogon.

Historia

Żarka wraz ze swoim rodzeństwem urodziła się podczas ataku borsuków na obóz Klanu Pioruna. Medyczka- Rozżarzona Skóra poświęciła swoje życie, aby ocalić kocięta i ich matkę, Szczawiowy Ogon. Dlatego też jej rodzice postanawiają nazwać swoją córkę na jej cześć. Okazało się, że podobieństwo między nimi nie jest przypadkowe, a Żarka jest reinkarnacją Rozżarzonej Skóry. Po mianowaniu na nową uczennicę, Rozżarzona Łapa rozpoczęła trening ze swoim mentorem, Obłocznym Ogonem. Jednak nim została mianowana wojowniczką niefortunnie spadła z drzewa i złamała nogę. Liściasta Sadzawka obawiała się, że z tego powodu nigdy nie zostanie wojowniczką, jednak młoda kotka pokazała swoją siłę i udało jej się wrócić do pełni sprawności.

Będąc jeszcze młodą wojowniczką otrzymała swoją pierwszą uczennicę, Bluszczową Łapę. Rozwinęła się jej relacja z Lwim Płomieniem i dwójka stała się sobie bardzo bliska. Jednak wkrótce później Rozżarzone Serce dowiedziała się o przepowiedni, której częścią był kocur i obawiała się, że odciągnie go od jej wypełnienia. Po tym jak Sójcze Pióro wyjawił jej, że jest reinkarnacją Rozżarzonej Skóry, kotka stwierdziła, że jej przeznaczeniem jest służba klanowi jako medyczka. Jednak Sójcze Pióro przekonał ją, że to kim będzie zależy tylko od niej samej i powinna dalej pełnić rolę wojowniczki. Ostatecznie duch Rozżarzonej Skóry pozwolił Rozżarzonemu Sercu żyć jej własnym życiem i opuścił jej ciało. Po tych wydarzeniach, Rozżarzone Serce i Lwi Płomień stali się parą, a na świat przyszły ich kocięta: Paprotkowa Pieśń, Ostrokrzewiasta Kita i Szczawiowa Pręga. Po pewnym czasie doczekali się również drugiego miotu kociąt o imionach: Kłapiący Ząb, Muszy Wąs i Plamiste Futro. Po powrocie do obowiązków wojowniczki, Rozżarzone Serce otrzymała swoją drugą uczennicę, Ziębią Łapę.

Fabuła

Nowa przepowiednia

Zmierzch

Szczawiowy Ogon wydaje na świat swój pierwszy miot kociąt, w czasie gdy borsuki atakują obóz Klanu Pioruna. Żarka i trójka jej rodzeństwa nie zostają wspomniani wtedy z imienia. Medyczka Rozżarzona Skóra poświęca swoje życie w ich obronie.

Zachód słońca

Szczawiowy Ogon i Paprociowe Futro postanawiają nadać swojej córce imię Żarka, na cześć Rozżarzonej Skóry. Liściasta Sadzawka, która była uczennicą zmarłej medyczki jest zachwycona ich wyborem. Wkrótce już każdy członek klanu zauważa niezwykłe podobieństwo dwóch imienniczek. Siostry Żarki otrzymują imiona: Miódka i Maczka, a jej brat - Krecik.

Ostatecznie Liściasta Sadzawka odkrywa, że Żarka jest tak naprawdę reinkarnacją Rozżarzonej Skóry. Duch zmarłej medyczki odrodził się w ciele innego kota.

Potęga trójki

Widzenie

Żarka zostaje mianowana uczennicą, a do poprowadzenia jej treningu, Ognista Gwiazda przydziela Obłocznego Ogona. Kotka wkrótce zaprzyjaźnia się z Ostrokrzewiastą Łapą.

Wraz ze swoim mentorem ćwiczy ruchy bitewne, kiedy nagle w kotlinie szkoleniowej pojawiają się Ostrokrzewiasta Łapa i Liściasta Sadzawka. Medyczka postanawia nauczyć swoją uczennicę kilku podstawowych ruchów obronnych. Jednak w trakcie treningu Obłoczny Ogon zauważa potencjał w Ostrokrzewiastej Łapie, która bez problemu wykonuje każde ćwiczenie. Wojownik proponuje jej poćwiczyć z Rozżarzoną Łapą.

Po treningu Rozżarzona Łapa czyści swoje futro, przy czym strzepuje jedną z łap. Ostrokrzewiasta Łapa zauważa, że jest to jej znak rozpoznawczy, ponieważ żaden inny kot w klanie tego nie robi. Nie uchodzi to również uwadze Liściastej Sadzawki. Zszokowana kotka wyjaśnia swojej uczennicy, że był to również znak rozpoznawczy Rozżarzonej Skóry.

Rozżarzona Łapa czeka, aż patrol powróci ze zgromadzenia. Jako pierwszy na polanę wchodzi Ognista Gwiazda i ze zdziwieniem pyta kotki dlaczego jeszcze nie śpi. Uczennica wyjaśnia, że jest zbyt podekscytowana i chce jak najszybciej usłyszeć co działo się podczas zgromadzenia. Zauważa Szarą Pręgę, któremu udało się uciec od Dwunożnych i odnaleźć Klan Pioruna. Podróżująca z nim kotka, Milka jest podenerwowana otoczeniem. Rozżarzona Łapa jest nimi zainteresowana i przez moment kręci się w pobliżu. Wracając do legowiska uczniów przypadkowo wpada na swojego ojca, Paprociowe Futro. Kocur z czułością opowiada swojej córce o tym, jak bardzo przypomina mu ona jego zmarłą siostrę.

Wraz ze swoim mentorem i Sójczą Łapą, zostaje wysłana przez Liściastą Sadzawkę, aby znaleźć kocimiętkę dla Mysiego Futra. Niestety okazuje się, że prawie całe zioło zmarzło, a trójcę kotów udaje się zerwać tylko kilka pędów.

Mroczna rzeka

Kotka próbuje uratować Leszczynową Łapę który wszedł na drzewo i nie mógł zejść kotka podczas ratowania przyjaciela spada z drzewa i poważnie rani się w nogę , koty będące przy tym zabierają kotkę do Liściastej Sadzawki, która nie potrafi nic zrobić dopiero później pomaga jej Sójcza Łapa.

Wyrzutek

Emoji AshfurThinking.png

Zaćmienie

Emoji AshfurThinking.png

Długie cienie

Emoji AshfurThinking.png

Wschód słońca

Emoji AshfurThinking.png

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Kotka stwierdza że Makowy Mróz od jakiegoś czasu wydaje się być nieobecna , ale uznaje że nic tak nie boli jak strata siostry i to jest powodem dziwnego zachowania siostry.

Przemijające echa

Kotka wyjmuje drzazgę z nogi swojej uczennicy.

Szepty nocy

Emoji AshfurThinking.png

Znak księżyca

Emoji AshfurThinking.png

Zapomniana wojowniczka

Emoji AshfurThinking.png

Ostatnia nadzieja

Emoji AshfurThinking.png

Wizja cieni

Misja ucznia

Kiedy Roziskrzona Łapa spadła z drzewa i zraniła sobie nogę, Olchowa Łapa przypomina sobie, że słyszał, o tym, jak Rozżarzonemu Sercu przydarzyło się to samo, ale złamała sobie nogę i musiała spędzić księżyce w legowisku medyków, zanim mogła ponownie chodzić sprawnie.

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Łodygowy Liść podchodzi do stosu świeżej zwierzyny i dołącza do Rozżarzonego Serca i Plamistego Futra, które dzieliły się zdobyczą.

Skryte cienie

Rozżarzone Serce wymienia zaniepokojone spojrzenie z Lwim Płomieniem, gdy zostaje wygnany przez Jeżynową Gwiazdę, gdy zmienia swoją postawę w sprawie kar wymierzonych przez zdrajców kodeksu. Ona i jej uczennica, Ziębia Łapa, dołączają później do Roziskrzonej Skóry i innych kotów na wygnaniu.

Mroczna otchłań

Kiedy Ciernisty Pazur upiera się, że Jesionowe Futro nigdy nie będzie ustatysfakcjonowany, Rozżarzone Serce i Kwitnący Zachód mruczą w porozumieniu. W drodze powrotnej do obozu, Zjeżony Mróz wypytuje Wiewiórczy Lot, czy Jesionowe Futro pracował sam, a Rozżarzone Serce i Płetwiasty Skok wymieniają spojrzenia.

Superedycje

Nadzieja Wiewiórczego Lotu

Jej kociaki są teraz wojownikami: Muszym Wąsem, Plamistym Futrem i Kłapiącym Zębem. Rozżarzone Serce zgadza się z Makowym Mrozem, Wiśniowym Upadkiem i Krecim Wąsem, że Klan Cienia może być odpowiedzialny za zatrucie Skowroniej Pieśni.

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Kiedy Ostrokrzewiasty Liść otrzymuje nasiona maku, czuje się tak samo, jak wtedy, gdyby była w Klanie Pioruna, dzieląc legowisko z Rozżarzonym Sercem.

Jeżynowy Pazur wysyła Lwiego Płomienia i Rozżarzone Serce wraz z ich uczennicami, aby znaleźli przyczynę hałasu na szczycie zagłębienia.

Krewni Stokrotki

Stokrotka wspomina, że Ziębia Łapa, uczennica Rozżarzonego Serca, przyniosła jej wcześniej mysz.

Cytaty

Ja też będę walczyła.

—Rozżarzone Serce ogłasza, że będzie walczyła przeciwko Klanowi Wiatru w tunelach, "Zapomniana wojowniczka", strona 306

Rozżarzone Serce: Coś ty narobiła?
Ostrokrzewiasty Liść: Postąpiłam tak jak powinnam.
Rozżarzone Serce: Tu nie ma żadnego "powinnam". To co powiedziałaś spowoduje jeszcze więcej cierpienia.

—Rozmowa Ostrokrzewiastego Liścia i Rozżarzonego Serca po wyjawieniu, kim są rodzice Ostrokrzewiastego Liścia, "Wschód słońca" strona 387

Ceremonie

Ceremonia wojowniczki

Ognista Gwiazda: Ja, Ognista Gwiazda, przywódca Klanu Pioruna, wzywam naszych wojowniczych przodków, by spojrzeli na tę trójkę uczniów. Ciężko pracowali, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks, zatem polecam ich wam jako wojowników. Ostrokrzewiasta Łapo, Lwia Łapo, Rozżarzona Łapo, czy przyrzekacie przestrzegać kodeksu wojownika, troszczyć się o swój klan i bronić go nawet za cenę życia?
Rozżarzona Łapa: Tak!
Ognista Gwiazda: A zatem mocą Klanu Gwiazdy nadaję wam imienia wojowników. [...] A ty, Rozżarzona Łapo... ty będziesz znana jako Rozżarzone Serce, na cześć tych wojowników, którzy już odeszli. Klan Gwiazdy docenia twoją odwagę i determinację. Wreszcie jesteś wojowniczką!
Wszyscy: Lwi Płomień! Ostrokrzewiasty Liść! Rozżarzone Serce!

—"Zaćmienie", strony 400-401

Ciekawostki

  • W Ostatniej Nadziei zostało potwierdzone, że kiedy Rozżarzone Serce pójdzie do Klanu Gwiazdy jej duch zostanie rozdzielony na dwa różne koty: Rozżarzone Serce oraz Rozżarzoną Skórę.
  • Kate Cary ujawniła na swoim Twitterze, że dała Rozżarzonej Skórze drugą szansę, aby odrodziła się jako Rozżarzone Serce, ale Rozżarzone Serce rozwinęła swoje własne przeznaczenie, więc Rozżarzona Skóra pozwoliła jej odejść.
  • Posiada krew Klanu Wiatru przez Wietrzny Lot oraz krew Klanu Nieba przez Wierzbową Skórę.
  • Przez to, że w poprzednim wcieleniu zginęła z łap borsuka, zaczęła bać się tych zwierząt, na długo przed spotkaniem jakiegokolwiek.[10]
  • Została nazwana po swojej ciotce, Rozżarzonej Skórze.[11]

Zobacz także

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 Wyjawione w "Zachodzie słońca", strona 48
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Skrytych cieniach", strona 229 (angielskie wydanie)
  4. Wyjawione w "Cichej odwilży", spis klanów
  5. Wyjawione w "Rzece ognia", spis klanów
  6. Wyjawione w "Przemijające echa", strona 196 (angielskie wydanie)
  7. Wyjawione w "Zaćmieniu", strona 400-401
  8. Wyjawione w "Zapomnianej wojowniczce", strona 245 (angielskie wydanie)
  9. Wyjawione w "Życzeniu Liściastej Sadzawki", strona 34
  10. Wyjawione w Mroczna rzeka, strona 114
  11. Wyjawione w "Zachodzie słońca", strona 27 (angielskie wydanie)

Advertisement