Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki

Kiedy obudził go zły sen, pozwoliła mu przyjść do jej legowiska i wtulić go w jej własne kocięta.

—Wspomnienia Krzywka ze żłobka o Rozbrzmiewającej Mgle, Obietnica Krzywej Gwiazdy

Rozbrzmiewająca Mgła (ang. Echomist) - dawna wojowniczka Klanu Rzeki. Obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Rozbrzmiewająca Mgła to lśniąca, długowłosa[7], bladoszara[8] kotka. Jej futro jest przeplatane też z bielą nadając jej przytulny i puchaty wygląd[7].

Historia

Rozbrzmiewająca Mgła była wojowniczką Klanu Rzeki pod przywództwem Gradowej Gwiazdy i Krzywej Gwiazdy. Jej partnerem był sam Gradowa Gwiazda, miała z nim trójkę kociąt; Chrząszczyka, Norniczka i Płatkę. Po wydarzeniu, gdy Deszczowy Kwiat wyparła się Krzywka, Rozbrzmiewająca Mgła pocieszała kociaka i opiekowała się nim.

Fabuła

Superedycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Podczas burzy, która zmusza Klan Rzeki do ewakuacji obozu, Rozbrzmiewająca Mgła gorączkowo woła swojego partnera, Gradową Gwiazdę. Dwa z jej kociaków, Płatek i Chrząszczyk przylegają do niej, a Norniczek spada do wody. Przywódca znajduje ją i ratuje kociaka tuż przed tym, jak utonąłby w powodzi. Gradowa Gwiazda popycha Norniczka w kierunku Drzewnego Futra i każe mu iść wyżej w kierunku legowiska starszych. Karmicielka otrzymuje rozkaz, aby za nim podążać, a ona zgadza się, z oczami wielkimi ze strachu, że jedno z jej kociąt może nie przeżyć. Wkrótce potem Gradowa Gwiazda podejmuje decyzję o opuszczeniu obozu, a Rozbrzmiewająca Mgła, za którą podążają jej trzy przemoczone kocięta, pyta, gdzie powinni się udać. Partner odpowiada, że powinni opuścić obóz i szukać wyżej położonych terenów, a ona wychodzi ze swoimi kociakami.

Kotka jest po raz pierwszy widziana, jak krótko mówi dwóm ze swoich kociaków, aby nie drażniły się ze Sztormikiem, gdy chodził niespokojnie za nimi. Rozbrzmiewająca Mgła sugeruje również zakopywanie ryb wyrzuconych przez powódź, tak jak robi to Klan Pioruna ze swoją ofiarą, gdy jest pora nagich drzew. Lider kręci głową i mówi, że ryby nie trzymają się jak leśna zdobycz. Kiedy kociaki zgłaszają się na ochotników do noszenia trzcin, karmicielka zamiata ogonem wokół swoich kociąt, mówiąc, żeby nie wpadły nikomu pod łapy. Jednak Gradowa Gwiazda zabawnie przyjmuje ofertę.

Podczas ogłoszenia, że Klan Pioruna zajął Słoneczne Skały, Pstrągowy Pazur ostro argumentuje przeciwko walce, pytając, czy wystarczająco stracili. Sztormik zastanawia się, czy chodzi o Zmierzchową Wodę, ponieważ słyszał, jak Deszczowy Kwiat mówi Rozbrzmiewającej Mgle, że ciała kotki nigdy nie znaleziono. Debata trwa, a szara kotka również dołącza, sprzeciwiając się. Kiedy Pluskający Pazur warczy, że Klan Pioruna zajmie teraz dowolną ziemię, Rozbrzmiewająca Mgła spokojnie oświadcza, że nigdy nie spróbują przekroczyć rzeki. Szczupaczy Ząb mówi, że na Słonecznych Skałach jest sporo zdobyczy, ale karmicielka odpowiada, że i tak jest prawie pora nowych liści. Nie potrwa długo, zanim i tak będą mieli wystarczająco dużo zdobyczy, a ona wolałaby raczej pójść głodną, niż stracić kolejnego członka klanu. Na to spogląda na Pstrągowego Pazura, współczując jego utracie Zmierzchowej Wody.

Gdy Sztormik jest poza żłobkiem, jej kociak podchodzi do niego i otwarcie mówi, że wygląda śmiesznie. Rozbrzmiewająca Mgła każe Chrząszczykowi się uciszyć, ponieważ wygląda bardzo dobrze, biorąc pod uwagę, przez co przeszedł. Następnie liże Sztormika między uszami, mówiąc, że jest zadowolona, ​​że ​​wyszedł z legowiska medyczki. Norniczek proponuje, że pokaże mu kącik treningowy, ale karmicielka ucisza go, mówiąc, że może to zobaczyć później, ponieważ teraz potrzebuje dużo słońca i jedzenia. Kiedy Muszlowe Serce walczy z Deszczowym Kwiatem, próbuje odwrócić uwagę kociaków, mówiąc im, aby ponownie podeszli do ściany treningowej. Sztormik zaczyna się trząść, a za nim pojawia się szara karmicielka, przyciskając się bliżej. Następnie Deszczowy Kwiat rzuca okrutne uwagi na temat swojego syna, a Rozbrzmiewająca Mgła mruczy, że jest smutna i nie wie, co mówi. Po tym, jak Krzywek łamie sobie szczękę, ona go pociesza. Jest zasugerowane, że jeśli obudzi się z koszmaru, wpuści go do swojego gniazda, ale wepchnie go z powrotem do jego własnego gniazda, zanim jego matka się obudzi. W całej książce kocica jest postrzegana jako zastępcza matka w stosunku do Krzywka i okazuje mu matczyne uczucie, którego brakowało Deszczowemu Kwiatu. Wydaje się, że postrzega go jako prawie jedno z jej kociąt.

Emoji AshfurThinking.png

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Rozbrzmiewająca Mgła nie występuje formalnie w książce, lecz jest wspomniana w spisie klanów.

Nowele

Dług Rudego Ogona

Cytaty

Jak śmiesz atakować nasze terytorium?

—Rozbrzmiewająca Mgła do patrolu Klanu Pioruna, "Obietnica Krzywej Gwiazdy"

Chcą tylko Słoneczne Skały. Nigdy nie spróbowali by przekroczyć rzekę.

—Rozbrzmiewająca Mgła do reszty klanu, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 20

Galeria

Bazy postaci

Przypisy