FANDOM

Rozdarte Ucho (ang. Tornear) – dawny wojownik Klanu Wiatru. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy, został zabity podczas bitwy z Miejscem, gdzie brak gwiazd.

Wygląd

Rozdarte Ucho to żylasty, szary pręgowany kocur.

Fabuła

Początek proroctwa

Ogień i lód

Rozdarte Ucho nie występuje w Ogniu i lodzie, jednak jest wymieniony w spisie klanów.

Las tajemnic

Rozdarte Ucho jest na patrolu razem z Mknącą Łapą i Martwą Stopą, zastępcą Klanu Wiatru, kiedy znajdują Ogniste Serce i Szarą Pręgę na ich terytorium. Rozdarte Ucho mówi im, że są mile widziani na terytorium Klanu Wiatru, dziękując im jeszcze raz za pomoc w bitwie z Klanem Cienia i Klanem Rzeki, ponieważ bez nich ich klan by nie przetrwał.

Cisza przed burzą

Uczeń Rozdartego Ucha, Mknąca Łapa, jest już wojownikiem o imieniu Mknący Potok. Wkrótce dostaje on kolejnego ucznia - Brunatną Łapę.

Na patrolu z Błotnistym Pazurem i Pajęczynową Łapą, Rozdarte Ucho znajduje Błękitną Gwiazdę i Ogniste Serce na terytorium Klanu Wiatru. Wszystkie dawne oznaki przyjaźni zniknęły, gdy Klan Wiatru dowiedział się, że Klan Pioruna przetrzymuje morderczego zdrajcę, Złamanego Ogona. Rozdarte Ucho jest gotowy walczyć z dwoma kotami Klanu Pioruna, a Błotnisty Pazur wyzywa ich aby z nimi zawalczyli. Patrol zabrania przejść im przez ich terytorium do Księżycowego Kamienia i oddala ich na terytorium Klanu Pioruna.

Niebezpieczna ścieżka

Rozdarte Ucho nie występuje w Niebezpiecznej Ścieżce, jednak jest wymieniony w spisie klanów.

Czarna godzina

Kiedy Ogniste Serce i Rozżarzona Skóra wyruszają do Księżycowego Kamienia, aby odbyć ceremonię przywódcy Ognistego Serca, Rozdarte Ucho prowadzi patrol, w którym są jeszcze Błotnisty Pazur i uczeń, który spotkał dwa koty z Klanu Pioruna. Rozdarte Ucho nie traktuje ich już wrogo i pyta co robią na ich terytorium. Pozwala im przejść po tym, jak dowiaduje się o śmierci Błękitnej Gwiazdy i że to Ogniste Serce jest teraz przywódcą. Życzy również Ognistemu Sercu powodzenia na nowej drodze przywódcy i twierdzi, że mimo młodego wieku, będzie dobrym przywódcą.

Na następnym zgromadzeniu, Wysoka Gwiazda wspomina Ognistej Gwieździe, że Rozdarte Ucho mówił mu o Błękitnej Gwieździe i jego podróży do Wysokich Skał.

W bitwie przeciwko Klanowi Krwi, Rozdarte Ucho jest widziany, jak leży bez ruchu na ziemi z okropnymi ranami, jednak wciąż żyje.

Nowa przepowiednia

Północ

Rozdarte Ucho nie występuje w Północy, jednak jest wymieniony w spisie klanów.

Wschód księżyca

Rozdarte Ucho, Błotnisty Pazur i jeden nienazwany pręgowany kot znajduje Liściastą Łapę i Szczawiowy Ogon na ich terytorium. Rozdarte Ucho myśli, że szpiegują ich, po czym atakują Liściastą Łapę. Uczennica Klanu Pioruna chce uniknąć pazurów i ucieka przed patrolem Klanu Wiatru. Wbiegają na terytorium Klanu Rzeki, gdzie Ćmie Skrzydło znajduje je i pomaga im walczyć z wojownikami Klanu Wiatru. Szczawiowy Ogon przytrzymuje Rozdarte Ucho, po czym uwalnia go, by mógł wrócić na teren Klanu Wiatru.

Polując na terytorium Klanu Pioruna, Rozdarte Ucho i Błotnisty Pazur widzą patrol Klanu Pioruna, w którym uczestniczy Ognista Gwiazda idący w kierunku Klanu Wiatru. Udaje im się uciec i ostrzegają Wysoką Gwiazdę o ich pojawieniu, aby Klan Wiatru był przygotowany.

Ciekawostki

  • Kate powiedziała, że zawsze wyobrażała sobie go z rozdartym prawym uchem.
  • Przed swoją śmiercią w Ostatniej Nadziei, Rozdarte Ucho miał, jak samo imię wskazuje, rozdarte ucho, ale w Klanie Gwiazdy zostało to wyleczone.
  • Jest potomkiem Wietrznej Gwiazdy za pośrednictwem Zamglonej Myszy.