Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Trójkąt ostrzegawczy.png
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Grzywa lwa. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego.
Wiem, że nie chcecie o tym słyszeć, ale...musimy powiedzieć o tym innym Klanom. Potrzebujemy pomocy.

Ćmie Skrzydło do Klanu Rzeki, "Rzeka", strona 250 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Rzeka (ang. River) - pierwsza książka z serii "Bezgwiezdny klan". Na angielskiej okładce znajdują się Mglista Gwiazda, Słoneczny Promień, Nocne Serce i Mroźna Łapa[3].

Opis

Mroczne czasy ustąpiły erze pokoju w pięciu klanach wojowników, a wraz z nią nadchodzi obietnica nadziei. Podczas gdy ich przywódcy dyskutują nad priorytetowymi zmianami w Kodeksie Wojownika, trzech młodych wojowników stawia swoje łapy na ścieżkach, które zadecydują o ich przyszłości.
W Klanie Pioruna, uczeń wojownika Płomienna Łapa, potomek legendarnego przywódcy Ognistej Gwiazdy, zmaga się z popularnością rodu jego krewnych, podczas gdy młoda wojowniczka Klanu Cienia, Słoneczny Promień, ma wątpliwości co do siebie samej. Jednak w Klanie Rzeki, uczennica medyka Mroźna Łapa z zapałem patrzy przed siebie, czekając na dzień, w którym zostanie wezwana na pomoc swojemu klanowi - dzień, który może nadejść szybciej, niż sobie wyobrażała.

Edelweiss

Świt nowej ery nadchodzi w wojowniczych klanach: pokoju, jedności i zmian. Teraz, gdy wzrasta nowe pokolenie wojowników – w tym młody uczeń Klanu Pioruna wywodzący się z rodu legendarnego Ognistej Gwiazdy – przywódcy pięciu Klanów zgadzają się, że kodeks wojownika musi zostać zreformowany, jeśli ta harmonia ma zostać utrzymana. Ale kiedy tragedia dotyka Klan Rzeki, stare obawy spowodują nowe napięcia – chyba że jedna młoda uczennica medyka wykorzysta swoje niezwykłe połączenie z Klanem Gwiazdy, aby uspokoić nadchodzącą burzę.

Dedykacja

Specjalne podziękowania dla Cherith Baldry.

Streszczenie

Emoji AshfurThinking.png

Ciekawostki

  • Cherith zaczęła pisać tę książkę wczesną wiosną 2021 roku[1].

Zobacz także

Galeria

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w emailu Jamesa Noble
  2. 2,0 2,1 Wyjawione na stronie Edelweiss
  3. Wyjawione na oficjalnej stronie

Advertisement