FANDOM

Rzeka Ognia (ang. River of Fire) – piąta książka z Wizja Cieni. Jarzębinowy Pazur jest kotem przedstawionym po lewej stronie okładki, zaś Liściasta Gwiazda po prawej stronie.

Reklama Wydawnictwa

Erin Hunter #1 Wojownicy najlepiej sprzedająca się seria trwa ! Odkryj więcej epickich przygód w tej piątej książce w szóstym zatłoczonej historii. Każda książka z twardą okładką, zawiera również dwustronną kartkę z plakatem bonusowym.
Las jest wolny od Ciemnego Ogona i jego okrutnych włóczęgów, a od dawna zaginiony Klan Nieba powrócił na swoje miejsce wśród pozostałych czterech Klanów wojowników. Po spełnieniu się przepowiedni Klanu Gwiazdy wiele kotów wierzy, że niebezpieczeństwo minęło. Ale po księżycach podziałów i walk, Klan Cienia jest w niebezpieczeństwie rozpadu na zawsze...

Po sprzedaniu ponad dwudziestu milionów egzemplarzy seria Wojownicy od czternastu lat latała z półek i liczyła. Wizja Cieni to idealne wprowadzenie dla czytelników nowych w świecie Wojowników, a obecni fani będą zachwyceni, aby powrócić do czasów Jeżynowej Gwiazdy i Klanu Pioruna po wydarzeniach Omenu Gwiazd.

Każda twarda okładka z serii Wizja Cieni będzie również zawierała dwustronną kartkę z dodatkowym plakatem!

Podsumowanie/Streszczenie

W Klanie Gwiazdy, grupa byłych kotów Klanu Cienia siedzi przy sadzawce, rozmawiając o ich smutku i przerażeniu w rozwiązaniu Klanu Cienia. Gdy koty spierają się o to, czyją wadą jest to, że Klan Cienia został zniszczony, Cienista Gwiazda wyskakuje do środka, powstrzymując kłótnię. Ostrzega, aby nie przekazywać winy tak łatwo, a jeśli Klan Cienia nie zostanie uratowany, klany dobiegną końca, włączając w to samo Klan Gwiazdy.

Rosochata Łapa i Płetwiasta Łapa wędrują do obozu.
Emoji AshfurThinking

Daty Publikacji

  • Rzeka Ognia (EN), HarperCollins (gruba okładka), 18 Kwietnia 2018.
  • Rzeka Ognia (EN), HarperCollins (książka biblioteczna), 10 Kwietnia 2018.
  • Rzeka Ognia (EN), HarperCollins (książka elektroniczna), 10 Kwietnia 2018.

Zobacz Więcej

Galeria