Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Przepraszam, Wierzbowy Blasku. Wiem, że to było głupie. Czy mogę prosić o zioła na moje zadrapania?

—Sójczy Pazur do Wierzbowego Blasku po walce z Sowim Nosem, "Rzeka ognia", rozdział 1 (scena dodatkowa, tłumaczenie nieoficjalne)

Sójczy Pazur (ang. Jayclaw) – dawny wojownik Klanu Rzeki. Obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Opis[]

Sójczy Pazur to szary kocur[3].

Fabuła[]

Mroczna wizja[]

Misja ucznia[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Piorun i cień[]

Niebo w strzępach[]

Bezkres nocy[]

Rzeka ognia[]

Sójczy Pazur krzyczy do Wierzbowego Blasku ze szczytu wzgórza, przerywając wizję medyczki. Skacze w dół, aby do niej dołączyć, a ona zauważa zadrapania i krew w jego futrze, co ją zaskakuje. Kotka pyta go, co się stało, zastanawiając się czy spotkał lisa lub borsuka, co sprawia, że kocur pochyla głowę w zakłopotaniu. Szary kocur odpowiada, że to Sowi Nos, a medyczka z niedowierzaniem pyta, czy naprawdę kot ich klanu mu to zrobił. Wciąż nie patrząc na nią, wojownik wyjaśnia, że mieli coś w rodzaju dyskusji nad jego posłaniem w legowisku wojowników, ponieważ jego brat rozrzucił mech i paprocie po całym legowisku, kiedy na nim stał. Wierzbowy Blask przewraca oczami w odpowiedzi i pyta, czy są kociakami, więc Sójczy Pazur przeprasza ją i w końcu patrzy jej w oczy. Prosi o trochę ziół na swoje zadrapania i chociaż medyczka beszta go jeszcze bardziej, zgadza się zdobyć trochę nagietka, podczas gdy on siedzi i oczyszcza rany.

Podczas gdy ona zbiera zioła, zastanawia się, co mogło sprawić, że Sójczy Pazur i Sowi Nos walczyli ze sobą o coś tak błahego, skoro obaj są rozsądnymi kocurami. Wraca i zaczyna wciskać sok z nagietka w jego rany, co powoduje, że narzeka, więc ripostuje, że zachowuje się jak mysi móżdżek. Kocur próbuje się bronić, ale przestaje, gdy widzi wzrok medyczki, a zamiast tego obiecuje, że to się nie powtórzy. Kotka odpowiada, że tak by było lepiej, dodając, że może iść i lepiej niech nie wdaje się już w bójki. Kocur dziękuje jej i odchodzi. Szara, pręgowana medyczka mówi swojej mentorce, Ćmiemu Skrzydłu, o konflikcie między dwoma braćmi i że uleczyła jego rany nagietkiem. Kotka komentuje, że mają już wystarczająco kłopotów, podczas gdy młodsza kotka uznaje, że lepiej porozmawiać także z Sowim Nosem.

Gniew burzy[]

Złamany kodeks[]

Zaginione gwiazdy[]

Cicha odwilż[]

Skryte cienie[]

Mroczna otchłań[]

Bezgwiezdna ziemia[]

Mglista Gwiazda wysyła Sójczego Pazura po Wierzbowy Blask zauważając, że jest on szybkim kotem.

Światło we mgle[]

Bezgwiezdny klan[]

Rzeka[]

Zakręcone Pióro wspomina Mroźnej Łapie, że jest wyjątkowa, ponieważ śniła, że jej ojciec, Sójczy Pazur zostawia ją samą na krótko przed jego śmiercią. Mroźna Łapa zastanawia się, czy jej matka zawsze byłaby zaciekle opiekuńcza wobec niej i jej rodzeństwa, gdyby ich ojciec żył.

Niebo[]

Gdy Sowi Nos zostaje wybrany na nowego przywódcę Klanu Rzeki, Mroźna Łapa wspomina że jest on bratem jej ojca.

Superedycje[]

Cień Tygrysiego Serca[]

Burza Jeżynowej Gwiazdy[]

Podczas zgromadzenia, Mglista Gwiazda ogłasza, że Płatkowe Futro urodziła zdrowe kociaki.

Nadzieja Wiewiórczego Lotu[]

Przysięga Szarej Pręgi[]

Nowele[]

Klan Brunatnej Skóry[]

Rebelia Plamistego Futra[]

Krewni Stokrotki[]

Ciekawostki[]

  • Początkowo nosił imię Sójcze Skrzydło[2].

Zobacz także[]

Galeria[]

Bazy postaci[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Wyjawione przez Kate na jej blogu
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Misji ucznia", spis klanów
  4. Wyjawione w "Niebie", strona 141 (angielskie wydanie)
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 Wyjawione w "Rzece", strona 18 (angielskie wydanie)
  6. Wyjawione w "Burzy Jeżynowej Gwiazdy", strona 56 (angielskie wydanie)
  7. Wyjawione w "Rzece", rozdział 2
Advertisement