FANDOM

Z tym życiem daję ci nadzieję. Nawet w najciemniejsza noc, będę tutaj, czekając na ciebie.

—Słodka Łapa do Błękitnego Futra, Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Słodka Łapa (ang. Sweetpaw) - dawniej uczennica, należąca do Klanu Pioruna. Zmarła na wskutek ciężkiego zatrucia pokarmowego, a po śmierci trafiła do Klanu Gwiazdy.

Wygląd

Słodka Łapa jest małą białą kotką z szylkretowymi łatami i małymi uszami.

Charakter

Historia

Fabuła

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Kilka księżyców po narodzinach Błękitki oraz Śnieżynki, na świat przychodzą kocięta Makowego Świtu - Osetek , Różyczka i Słodyczka. Makowy Świt wyjaśnia , że Słodyczka otrzymała swoje imię, aby upamiętnić Słodki Wrzos, zmarłą matkę Sosnowej Gwiazdy.

Błękitna Łapa i Śnieżna Łapa zostają mianowane uczennicami wcześniej niż trójka rodzeństwa, co denerwuje Osetka. Natomiast Słodyczka i Różyczka gratulują starszym koleżankom. Po śmierci nieudanym ataku Klanu Pioruna na obóz Klanu Wiatru, szylkretowa koteczka nie może uwierzyć w śmierć Księżycowego Kwiatu. Próbuje zapytać pogrążoną w smutku, Błękitną Łapę, jednak bezskutecznie.

Niedługo po przykrych wydarzeniach wraz ze swoim rodzeństwem zostaję mianowana nową uczennicą. Jej trening ma poprowadzić Małe Ucho. Razem z nim i Różaną Łapą wychodzi na swój pierwszy patrol.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Słodka Łapa jest wspomniana przez Makowy Świt gdy Krzywa Szczęka pyta, gdzie jest uczennica. Kocica wyjaśnia, że Ostowa Łapa wpadł w problemy z Małym Uchem i jego siostry zostały w obozie by dotrzymać mu towarzystwa.

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Ciekawostki

  • Ma krew Klanu Wiatru po swoim ojcu.
  • Została nazwana na cześć Słodkiego Wrzosu.
  • Jest pierwszą kotką w serii, która w swoim imieniu posiada przymiotnik "Słodka".

Galeria

Bazy postaci