FANDOM

Z tym życiem daję ci nadzieję. Nawet w najciemniejszą noc, będę tutaj, czekając na ciebie.

—Słodka Łapa do Błękitnego Futra, Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Słodka Łapa (ang. Sweetpaw) - dawniej uczennica, należąca do Klanu Pioruna. Zmarła wskutek ciężkiego zatrucia pokarmowego, a po śmierci trafiła do Klanu Gwiazdy.

Wygląd

Słodka Łapa jest małą białą kotką z szylkretowymi łatami i małymi uszami.

Charakter

Historia

Fabuła

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Kilka księżyców po narodzinach Błękitki oraz Śnieżynki, na świat przychodzą kocięta Makowego Świtu - Osetek , Różyczka i Słodyczka. Makowy Świt wyjaśnia, że Słodyczka otrzymała swoje imię, aby upamiętnić Słodki Wrzos, zmarłą matkę Sosnowej Gwiazdy.

Błękitna Łapa i Śnieżna Łapa zostają mianowane uczennicami wcześniej niż trójka rodzeństwa, co denerwuje Osetka. Natomiast Słodyczka i Różyczka gratulują starszym koleżankom. Po nieudanym ataku Klanu Pioruna na obóz Klanu Wiatru, szylkretowa koteczka nie może uwierzyć w śmierć Księżycowego Kwiatu. Próbuje zapytać pogrążoną w smutku, Błękitną Łapę, jednak bezskutecznie.

Niedługo po przykrych wydarzeniach wraz ze swoim rodzeństwem zostaję mianowana nową uczennicą. Jej trening ma poprowadzić Małe Ucho. Razem z nim i Różaną Łapą wychodzi na swój pierwszy patrol.

Niestety kotka zaczyna chorować. Po paru dniach Makowy Świt mówi, że gdy obok niej leżała, poczuła, że kotka jest zimna. Wieść roznosi się po obozie, a jej najbliższa rodzina żegna ją ze smutkiem, zwłaszcza jej matka Makowy Świt, oraz rodzeństwo.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Słodka Łapa jest wspomniana przez Makowy Świt gdy Krzywa Szczęka pyta, gdzie jest uczennica. Kocica wyjaśnia, że Ostowa Łapa wpadł w problemy z Małym Uchem i jego siostry zostały w obozie by dotrzymać mu towarzystwa.

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Ciekawostki

  • Ma krew Klanu Wiatru po swoim ojcu.
  • Została nazwana na cześć Słodkiego Wrzosu.
  • Jest pierwszą kotką w serii, która w swoim imieniu posiada przymiotnik "Słodka".

Galeria

Bazy postaci