FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Słoneczna Gwiazda (ang. Sunstar) – dawny przywódca Klanu Pioruna. Mentor Błękitnej Gwiazdy.

Wygląd

Słoneczna Gwiazda jest dużym kocurem z długim, jasnorudym futrem, żółtymi oczami oraz rozdartym uchem.

Fabuła

Super Edycja

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Słoneczny Zmierzch proponuje Błękitce wyjście poza teren obozu. Zabiera ją do wąwozu i uczy jak wspinać się po jego stromych skałach. Później, po tym jak Kamienna Skóra postanawia przejść do starszyzny, Słoneczny Zmierzch zostaje wybrany na drugiego mentora Błękitnej Łapy. Kotka jest zirytowana tą zmianą, ale Makowy Świt i Prędka Bryza zapewniają ją, że powinna być dumna z tego, że szkoli ją zastępca przywódcy. Słoneczny Zmierzch nie toleruje zachowania Błękitnej Łapy po stracie Księżycowego Kwiatu. Wyznaje jej, że sam tęskni za srebrzystą wojowniczką, a smutny ton jego głosu zaskakuje uczennicę.

Ciekawostki

  • Słoneczna Gwiazda zakochał się w Księżycowym Kwiecie.
  • Oryginalnie miał być mentorem Lwiego Serca. Jednak w "Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy" zostało to zmienione, a mentorem Lwiej Łapy została Prędka Bryza.
  • Słoneczna Gwiazda dostał od Klanu Gwiazdy tylko 8 żyć, ponieważ Sosnowa Gwiazda wciąż żył jako pieszczoch dwunożnych.

Galeria

Bazy postaci