Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki

SunningrocksLoc.jpg

Słoneczne Skały (ang. Sunningrocks) – to skupisko kamieni na krańcu lasu. Biorą swą nazwę od odpowiedniego położenia, gdyż zawsze pada na nie słońce, pozwalając się na nich wygrzewać. O to miejsce bezustannie walczył Klan Pioruna i Klan Rzeki, zmarło i zginęło tu wiele wojowników. Koty z Klanu Pioruna miały tam swój tymczasowy obóz we Wschodzie Księżyca i Świcie.

Opis

Lokalizacja

Słoneczne Skały znajdują się na granicy terytorium Klanu Rzeki i Klanu Pioruna w starym lesie nad rzeką. Jest to duża, płaska formacja skalna, które w pełnym świetle słońca bardzo się nagrzewa, dlatego owe miejsce jest bardzo pożądane przez oba klany. Wojownicy mogą odpocząć, a starszyzna wyjść ze swego obozu, rozprostować stawy i wygrzewać się na nich pod ciepłymi promieniami słońca. Prostopadła strona skał zacienia rzekę. W pobliżu jest także wiele zwierząt służących za zdobycz i pożywienie dla kotów.

Fabuła

Wojownicy

Ucieczka w dzicz

Tygrysi Pazur rzuca wyzwanie Dębowemu Sercu po tym, jak zastępca Klanu Rzeki i jego koty przekraczają granicę. Rozpoczyna się bitwa między Klanem Pioruna a Klanem Rzeki, ale Klan Pioruna wycofuje się po przybyciu kolejnych wojowników Klanu Rzeki. Rudy Ogon sygnalizuje patrolowi Klanu Pioruna, aby się wycofał, pozwalając Klanowi Rzeki zdobyć Słoneczne Skały.

Później, Klan Pioruna próbuje odzyskać Słoneczne Skały. Patrol Klanu Pioruna walczy z kolejnym patrolem Klanu Rzeki. Dębowe Serce i Rudy Ogon giną w bitwie, a Tygrysi Pazur twierdzi, że zabił Dębowe Serce, by pomścić poległego zastępcę Klanu Pioruna. Lwie Serce i Tygrysi Pazur pokazują później Ognistej Łapie terytorium Klanu Pioruna, identyfikując Słoneczne Skały jako granicę Klanu Rzeki.

Ogień i lód

Ogniste Serce i Szara Pręga zabierają swoich uczniów: Rozżarzoną Łapę i Paprociową Łapę na polowanie na Słonecznych Skałach. Grupa kotów odpoczywa chwilę na skałach, a dwa młode koty pytają o śmierć Rudego Ogona i Dębowego Serca. Później Tygrysi Pazur mówi Ognistemu Sercu, aby wysłał Rozżarzoną Łapę, do Wysokich Sosen zamiast na Słoneczne Skały, na jej ocenę. Zastępca twierdzi, że znaleziono tam zapach Klanu Rzeki i że muszą zostać ostrzeżeni, zanim nastąpi tam jakikolwiek trening.

Później, Ogniste Serce skrzycza Szarą Pręgę, za spotykanie się ze Srebrnym Strumieniem, co zmienia się w kłótnię o polowanie Klanu Rzeki na Słonecznych Skałach. Później, Biała Burza patroluje okolicę z Piaskową Łapą i Mysim Futrem. Później, Ogniste Serce i Piaskowa Łapa odwiedzają Słoneczne Skały i odkrywają, że rzeka jest zamarznięta. Uczennica proponuje, aby wykorzystali to i zaatakowali Klan Rzeki. Dwa koty wracają do obozu Klanu Pioruna i po namyśle, patrol zostaje wysłany na Słoneczne Skały.

Emoji AshfurThinking.png

Cisza przed burzą

W drodze do Wysokich Skał, Ogniste Serce i Błękitna Gwiazda omijają Słoneczne Skały. Później, Ogniste Serce udaje się do Słonecznych Skał w nadziei, że zobaczy Szarą Pręgę. Zamiast niego, znajduje tam dwójkę kotów Klanu Cienia: Małą Chmurę i Białą Szyję, których leczy Rozżarzona Skóra.

Kiedy ogień niszczy obóz Klanu Pioruna, koty ewakuują się na Słonecznych Skałach. Jednak, ogień zaczyna się zbliżać się w kierunku skał. Aby zachować bezpieczeństwo, Klan Pioruna przekracza rzekę i spotyka się z Lamparcim Futrem, która im pomaga. Klan Rzeki pozwala schronić się im w swoim obozie, a Ogniste Serce zauważa, że napewno będą chcieli coś w zamian za ich gościnność. Kocur myśli, że zażądają Słonecznych Skał.

Nowa przepowiednia

Wschód księżyca

Ćmie Skrzydło uczy Liściastą Łapę, jak łowić ryby, podczas gdy uczennica powinna zbierać zioła. Rozżarzona Skóra wspomina, że gwiazdnica rośnie w pobliżu Słonecznych Skał, kiedy zbiera zioła z Liściastą Łapą.

Zmierzch

Patrol kotów zaczyna eksplorować nowe terytoria, a Jesionowe Futro komentuje, że nie znaleźli niczego podobnego do Słonecznych Skał na nowym terytorium Klanu Pioruna.

Potęga trójki

Wschód słońca

Mysie Futro wspomina Pięknisiowi, że Słoneczne Skały były wystarczająco duże, aby wszystkie koty z klanu mogły razem wygrzewać się na słońcu.

Omen gwiazd

Zapomniana wojowniczka

Rozżarzone Serce wspomina Słoneczne Skały, a także inne punkty orientacyjne ze starego terytorium, kiedy dowiaduje się, że jest reinkarnacją Rozżarzonej Skóry.

Ostatnia nadzieja

Ognista Gwiazda śni o bitwie na Słonecznych Skałach, kiedy pojawia się Sójcze Pióro, by powiedzieć mu, że jest czwartym kotem z przepowiedni.

Nowele

Zemsta Klonowego Cienia

Klonowy Cień wspomina ostatnią walkę o Słoneczne Skały między Klanem Pioruna i Klanem Rzeki i jak Brzozowy Pysk ześlizgnął się ze skał do rzeki, a jego uczennica, Kwiecista Łapa, podążyła za nim. Kotka rozmawia o tym z Jabłkowym Zmierzchem o tym zdarzeniu, kiedy wyjawia mu, że oczekuje jego kociąt.

Sekret Ćmiego Skrzydła

Kiedy Muliste Futro choruje, Ćmie Skrzydło prosi swoją przywódczynię, czy mogłaby poprosić o pomoc medyczkę Klanu Pioruna, Rozżarzoną Skórę. Lamparcia Gwiazda się zgadza, mówiąc, że obóz Klanu Pioruna znajduje się na Słonecznych Skałach, z powodu zniszczenia lasu.

Omen Mglistej Gwiazdy

Po śmierci Lamparciej Gwiazdy, Mglista Stopa wspomina, że piaszczyste zbocze w Klanie Rzeki jest miejscem wygrzewania się starszych, podobnie jak Słoneczne Skały, na starym terytorium. Odwiedza to miejsce, by porozmawiać ze starszymi, aby znaleźć miejsce, w którym można pochować zmarłą przywódczynię.

Koty, które umarły na Słonecznych Skałach:

Galeria

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w Zemście Klonowego Cienia, rozdział 1.
  2. Wyjawione w Lesie tajemnic, strona 57 (angielskie wydanie)
  3. Wyjawione w Ucieczce w dzicz, strona 241 (angielskie wydanie).
Advertisement