FANDOM

Warning

Słoneczny Ogon (ang. Sunnytail) – rudo-biała kotka, dawna zastępczyni ze starożytnego Klanu Cienia.

Wygląd

Słoneczny Ogon to rudo-biała kotka z jasnorudym ogonem i oczami o nieznanym kolorze.[1]

Charakter

Słoneczny Ogon jest dobrą, jednakże czasem ostrą zastępczynią. Pilnuje harmonii i zasad w klanie i swoje obowiązki traktuje na poważnie. Jest rozsądna i swoich opinii nie owija w bawełnę, co dało się zauważyć, gdy skarciła kociaki.

Historia

Gdy pewnego dnia Słoneczny Ogon zobaczyła że kociaki Pluskającego Nosa Płowek i Dryfka bawią się resztką zdobyczy zwróciła im uwagę. Kocica zapytała co robią i powiedziała że teraz klan będzie głodny, bo ostatni kawałek zwierzyny wzięli sobie do zabawy. Zaraz do rozmowy dołączyła Pluskający Nos która zaczęła się sprzeczać z Słonecznym Ogonem. Zastępczymi mówi karmicielke, że dopóki nie wróci inny patrol myśliwski, klan będzie głodny. Słoneczny Ogon protestuje gdy Pluskający Nos mówi iż jej dzieci nie zdawała sobie z tego sprawy. Zastępczymi miauczy że kociaki powinły zauważyć że jest to ostatnia zdobycz.

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Słoneczny Ogon to zastępczyni w starożytnym Klanie Cienia pod przywódctwem Liliowej Gwiazdy.

Ona jako pierwsza skarciła Dryfka i Płowego, gdy kocięta bawiły się resztkami zdobyczy. Słoneczny Ogon najpierw pyta ich, co robią, a później mówi im, że Klan będzie teraz musiał głodować, bo to był ostatni kawałek zdobyczy. Słoneczny Ogon spiera się z matką kociąt, Pluskającym Nosem, która zaczęła bronić swojego potomstwa. Słoneczny Ogon przypomina Pluskającemu Nosowi, że dopóki nie wróci inny patrol myśliwski, klan będzie głodny. Zastępczyni protestuje, że karmicielka powinna wiedzieć, że był to ostatni kawałek zdobyczy. Kiedy Liliowa Gwiazda podchodzi do nich, patrzy na swojego zastępcę, a potem na Dryfka.

Cytaty

Słoneczny Ogon: Dryfku! Co na Klan Gwiazdy wyprawiasz z tą zwierzyną?

Dryfek: Ja tylko ćwiczyłem umiejętności wojownika, Słoneczny Ogonie.

Słoneczny Ogon: I teraz ta mysz nie nadaje się do spożycia! Czy Pluskający Nos wie, co ty wyczyniasz?

—Słoneczny Ogon karcąc kociaki

Pluskający Nos: Jestem pewna że nie wiedziały, że to ostatni kawałek zwierzyny.

Słoneczny Ogon: Musiały wiedzieć! Gdy ją wzięły, musiały zauważyć że nic nie zostało!

—Słoneczny Ogon kłócąca się z Pluskającym Nosem

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w Kodeksie Klanów