Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Trójkąt ostrzegawczy.png
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Brzoza the drzewokrzew. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego.

Serce Nakrapianego Liścia (ang. Spottedleaf's Heart) - dziesiąta książka z serii nowel. Opowiada ona o życiu Nakrapianego Liścia, zanim jeszcze została medyczką. Wraz z "Wyborem Sosnowej Gwiazdy" oraz "Echem Piorunowej Gwiazdy" tworzy zbiór nowel zatytułowany "Legendy Klanów".

Opis

Młoda uczennica, Nakrapiana Łapa, jest zdeterminowana, aby zostać wojowniczką... dopóki nie uświadamia sobie, żeby uratować Klan Pioruna, musi zostać jego następną medyczką.

Streszczenie

UWAGA! Książka zawiera dowody na związek między Ostowym Pazurem a Nakrapianą Łapą, która ma niezwykle sugestywny charakter. Jeśli relacje tego typu są dla ciebie nieprzyjemne oraz odpychające, natychmiast opuść tę stronę.

Listek bawi się z przyjaciółmi z legowiska na polanie, udając przywódcę klanu. Mówi, że Klan Pioruna jest o wiele lepszy od włóczęgów, a Rudasek skacze, by zaatakować. Listek protestuje, że nie dała jeszcze sygnału, ale Szronik wspomina, że nikt nie wie, co to ma być. Szylkretowa kotka denerwuje się, że Rudasek zepsuł jej zabawę i odbiera mu stanowisko zastępcy. Wierzbka oferuje zajęcie tego miejsca, ale Listek twierdzi, że nie może tego zrobić. W końcu jej towarzysze mają dość jej przywództwa i zaczynają bawić się w inną zabawę. Listek jest zniechęcona i drepcze do Prędkiej Bryzy. Matka pociesza kocię, mówiąc, że czasami dobrze jest dawać moc innym. Kotki patrzą na Ostowego Pazura i Tygrysią Łapę, którzy właśnie wrócili z patrolu. Prędka Bryza stwierdza, że tak młody uczeń nie powinien trenować tak intensywnie, jednak mała kotka się nie zgadza.

Emoji AshfurThinking.png

Ciekawostki

Daty publikacji

  • Legends of the Clans (EN), HarperCollins (Miękka okładka) (Zawiera produkt), 26 stycznia 2016
  • Spottedleaf's Heart (EN), HarperCollins (E-book), 26 stycznia 2016

Zobacz także

Galeria

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych

Advertisement