FANDOM

Warning
Nie wiemy, jak zdobyć własne jedzenie. Pomożesz nam, proszę?

—Skarpetka pytając Bicza o jedzenie, "Bicz: Początek Legendy", strona 72

Skarpetek (ang. Socks) – drugi syn Kuby i Pigwy, brat Bicza i Rubinki. Występował tylko w mandze Bicz: Początek Legendy, po wydarzeniach z mangi został samotnikiem wraz z jego siostrą Rubinką, dalsze jego losy są nieznane.

Wygląd

Skarpetek jest czarnym kotem z białymi łapami, pyskiem i końcówką ogona.

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Ostateczny przewodnik

Skarpetek jest tylko w krótko wspominany przez swego brata Bicza. Skarpetek i Rubinka pogardzają swoim bratem. Starając się udowodnić, że jest według swojego rodzeństwa równy, Bicz opuszcza dom za ogrodzeniem i rusza do lasu.

Manga

Bicz: Początek Legendy

Skarpetek i Rubinka często nękają swojego brata, Małego, popychając go i szydząc z jego małego rozmiaru, dając wrażenie, że nie lubią młodszego brata. Choć są karceni przez matkę tak często, jak go nękają, nadal drwią i obrażają go. Skarpetek nie wierzy mu, kiedy mówi, że poszedł do lasu i przypuszczalnie znalazł olbrzymią bestię, zaatakował ogromny liść, wspiął się na wielką wieżę i walczył z olbrzymim ptakiem, po czym złapał lisa i zjadł go. On i Rubinka zaczęli się śmiać, a potem zaczyna być bardzo zły na Małego, mówiąc, że okłamał go o swojej całej małej podróży.

Ciekawostki

  • Vicky potwierdziła że Skarpetek nadal żyje.

Cytaty

Ale mamo, z niego jest taka miernota!

—Skarpetek o Małym, "Bicz: Początek Legendy", strona 16

Galeria