Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Disambig.png
Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia wyrażenia Skowronie Skrzydło.
Ale załóżmy, że członkowie naszego klanu powrócą jako duchy. Jak myślicie, co byśmy im powiedzieli?

—Skowronie Skrzydło o poległych członkach Klanu Wiatru, "Próba Wroniego Pióra", strona 45 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Skowronie Skrzydło (ang. Larkwing) - karmicielka w Klanie Wiatru.

Opis

Skowronie Skrzydło to bladobrązowa, pręgowana kotka[1].

Historia

Skowronie Skrzydło jest wojowniczką Klanu Wiatru pod przywództwem Pojedynczej Gwiazdy i Zajęczej Gwiazdy na terytoriach jezior. Urodziła się dla Turzycowego Wąsa i Żarzącej Stopy z jej siostrą Pierzastą Skórą, a jako uczennica Skowronia Łapa była szkolona przez Kolcolistną Skórę. Trenowała w Mrocznej Puszczy, ale walczyła dla klanów podczas Wielkiej Bitwy i za swoją odwagę zdobyła imię wojownika Skowronie Skrzydło. Jednak ona i inni byli praktykanci Mrocznej Puszczy nie byli darzeni ufnością, dopóki nie udowodnili swojej lojalności w walce z gronostajami.

Fabuła

Omen gwiazd

Zapomniana wojowniczka

Skowronia Łapa i Przyczajona Łapa na zgromadzeniu zostają ogłoszeni nowymi uczniami Klanu Wiatru. Wiwatuje im tylko ich klan, ponieważ wcześniej Pojedyncza Gwiazda niesprawiedliwie pokłócił się z Ognistą Gwiazdą o koty z Klanu Pioruna przekraczające ich granicę co spowodowało, że reszta klanów jest na nich wściekła. Bluszczowa Sadzawka myśli o tym, jak smutne jest to, że Pojedyncza Gwiazda zniszczył ich wyjątkowy moment.

Ostatnia nadzieja

Wspomina o niej Mysi Wąs i Brzozowy Zachód kiedy donoszą, że umówili się na spotkanie ze Słonecznym Ciosem, Zajęczym Brykiem i nią na granicy. Skowronia Łapa jest widziana z wymienionymi wcześniej kocurami Klanu Wiatru czekającymi na spotkanie z kotami Klanu Pioruna. Zostają złapani przez inny patrol składający się z Lisiego Susa, Szarej Pręgi i Paprociowego Futra, który oskarża ich o przejście granicy Klanu Pioruna.

Wizja cieni

Misja ucznia'

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów.

Piorun i cień

Rozbite niebo

Skowronie Skrzydło jest częścią patrolu granicznego Klanu Wiatru. Ona, wraz z Wronim Piórem, Żarzącą Stopą i Dymną Mgłą są wrogo nastawieni na koty z Klanu Pioruna i chcą wiedzieć, co Jeżynowa Gwiazda i jego wojownicy robią na terytorium Klanu Wiatru.

Najciemniejsza noc

Rzeka ognia

Skowronie Skrzydło jest na patrolu z Pohukującym Wąsem i Pierzastą Skórą, kiedy Olchowe Serce przybył ze swoim patrolem aby wspólnie z Klanem Wiatru zebrać miętę wodną z granicy Klanu Rzeki żeby walczyć z chorobą, która występuje w obu Klanach. Ona i członkowie jej Klanu towarzyszą patrolowi Klanu Pioruna i razem zbierają zioła. Mijają siedlisko koni i przestraszone przez źrebaka koty rozpraszają się. Po przegrupowaniu, Skowronie Skrzydło kuleje ponieważ postawiła łapę na ostry kamyk. Kiedy docierają do granicznego strumienia, Skowronie Skrzydło z Pohukującym Wąsem obserwują terytorium Klanu Rzeki, podczas gdy Dymna Łapa zbiera miętę wodną.

Wściekła burza

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Pustułkowy Lot wspomina podczas spotkania medyków, że musiał nastawić zwichnięte ramię Skowroniego Skrzydła gdy wpadła do wąwozu.

Cicha odwilż

Skryte cienie

Mroczna otchłań

Bezgwiezdna ziemia

Światło we mgle

Bezgwiezdny klan

Rzeka

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Skowronie Skrzydło to teraz karmicielka i matka dwójki kociąt, Pręguska i Potoczka.

Superedycje

Próba Wroniego Pióra

Skowronie Skrzydło pojawia się, gdy Pojedyncza Gwiazda zwołuje spotkanie w środku nocy i udaje się, by dołączyć do Żarzącej Stopy i Turzycowego Wąsa, ale odwraca się, gdy dwa koty spoglądają na nią lodowato, a ona kuca obok Wąsatego Nosa. Po tym, jak Pohukająca Łapa mówi klanowi o świecącym białym kocie, którego widział w wejściu do tunelu, Przyczajona Stopa sugeruje, że mogą to być koty z Mrocznej Puszczy, które wracają, by szukać zemsty, Wąsaty Nos strzepuje to, myśląc, że biel jest jak Klan Gwiazdy, a nie Mroczna Puszcza, i pyta Pustułkowy Lot czy wszystkie koty, które zginęły w Wielkiej Bitwie, były widziane w Klanie Gwiazdy. Pustułkowy Lot odpowiada, że ​​nie, a Skowronie Skrzydło z podekscytowaniem sugeruje, że może istnieje sposób, aby można je było przywrócić. Wronie Pióro mówi, że martwe koty nie wracają do życia, z wyjątkiem przywódców klanów z dziewięcioma życiami, i pyta, czy Skowronie Skrzydło w ogóle rozumie śmierć. Ona syczy na niego, ale odwraca wzrok i nic więcej nie mówi. Wronie Pióro czuje się źle, myśląc, że najwyraźniej ma ciężki okres w klanie, a on nie zamierzał tego pogarszać.

Odkryto, że w tunelach mieszkają gronostaje, a podczas patrolu, który je bada, Nocna Chmura znika podczas ataku. Skowronie Skrzydło dołącza do Wroniego Pióra, Wrzosowego Ogona, Bryzowej Skóry i Przyczajonej Stopy, aby jej szukać. Kiedy Wronie Pióro ostrzega ich, że nie będzie łatwo, ponieważ gronostaje są na ich terytorium, Skowronie Skrzydło przerywa im, protestując, że tunele należą do Klanu Wiatru. Przyczajona Stopa prycha, że Klan Pioruna może się z nią nie zgodzić, a Skowronie Skrzydło odpowiada, że to ich terytorium aż do podziemnej rzeki i nie należy do gronostajów.

Gdy w tunelach gronostaj skacze na Wronie Pióro, Skowronie Skrzydło i Przyczajona Stopa ściągają go z jego ramion. Bryzowa Skóra szarżuje do przodu, a Skowronie Skrzydło pomaga Wroniemu Piórze zaciągnąć go z powrotem korytarzem.

Bryzowa Skóra szarżuje z powrotem, by znaleźć Wrzosowy Ogon, a Wronie Pióro mówi Skowroniemu Skrzydłu i Przyczajonej Stopie, że muszą iść za nim. Dwaj wojownicy wymieniają niespokojne spojrzenia, po czym kiwają głową i stają nieco wyżej. Jednak tuż przed wejściem do środka Skowronie Skrzydło wrzeszczy, żeby poczekali, i wskazuje miejsce, gdzie Wrzosowy Ogon wyłania się z innego otworu tunelu. Wącha jej futro, aby upewnić się, że wszystko z nią w porządku, i wskazuje, że powinna wrócić do obozu, aby Pustułkowy Lot mógł ją sprawdzić. Przyczajona Stopa zastanawia się, czy to w ogóle gronostaje, skoro są białe, a Skowronie Skrzydło sugeruje, że może jednak są duchami. Wronie Pióro pyta, czy jeśli były duchami, jak mogli ich dotknąć. Skowronie Skrzydło i Przyczajona Stopa wymieniają spojrzenia, ale nie odpowiadają. Dwóch wojowników pomaga następnie wesprzeć Wrzosowy Ogon, gdy wracają do obozu.

Skowronie Skrzydło dołącza do patrolu myśliwskiego z Janowcowym Ogonem, Wronim Piórem i ich uczniami. Na zgromadzeniu Jagodowy Nos źle mówi o dawnych kotach Mrocznej Puszczy, a Skowronie Skrzydło siedzi samotnie z oczami utkwionymi w jej łapach. Aby pozbyć się gronostajów, Skowronie Skrzydło i Janowcowy Ogon mają umieścić króliki poza tunelami, aby spróbować je wywabić, aby mogły zaatakować. Podczas ostatecznej bitwy z gronostajami Skowronie Skrzydło, pomimo długiej rany na boku, nadal stoi i walczy dla swojego klanu. Bitwa kończy się sukcesem i wszystkie gronostaje zostają wyparte. Na kolejnym zgromadzeniu Pojedyncza Gwiazda dziękuje kotom, które walczyły ze szczególną odwagą, a jednym z kotów z Klanu Wiatru, o którym wspomina, jest Skowronie Skrzydło.

Cień Tygrysiego Serca

Nadzieja Wiewiórczego Lotu

Jeżynowa Gwiazda i Wiewiórczy Lot czekają na granicy Klanu Wiatru i widzą Lekką Stopę, Owsianego Pazura oraz Skowronie Skrzydło. Koty z Klanu Wiatru zgadzają się zabrać ich do Zajęczej Gwiazdy, Skowronie Skrzydło prowadzi koty z Klanu Pioruna do obozu, a w obozie prowadzi ona i Owsiany Pazur.

Przysięga Szarej Pręgi

Nowele

Milczenie Gołębiego Skrzydła

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Po Wielkiej Bitwie dostała imię wojowniczki, Skowronie Skrzydło.

Klan Brunatnej Skóry

Rebelia Plamistego Futra

Krewni Stokrotki

Cytaty

[...] Reszta kotów Mrocznej Puszczy - Zajęczy Bryk, Skowronie Skrzydło, Kolcolistna Skóra i Wąsaty Nos schodziły razem w dół, jakby dalej czuły, że nie pasują do reszty członków swojego klanu.

—Skowronie Skrzydło odizolowana od klanu, "Próba Wroniego Pióra", strona 12 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Wąsaty Nos: Pustułkowy Locie, nie każdy kot który zginął w Wielkiej Bitwie był już widziany w Klanie Gwiazdy, prawda?
Pustułkowy Lot: Nie, nie każdy.
Skowronie Skrzydło: Więc może istnieje sposób, aby je przywrócić!
Wronie Pióro: Martwe koty nie wracają. Z wyjątkiem przywódców, którym zostanie życie. Na Klan Gwiazdy, Skowronie Skrzydło, czy nie rozumiesz śmierci?

—Skowronie Skrzydło zbesztana przez Wronie Pióro, "Próba Wroniego Pióra", strona 40-41 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Wronie Pióro od razu poczuł się winny; młoda kotka miała ciężki okres w klanie, a on nie chciał tego pogarszać.

—Wronie Pióro współczuje Skowroniemu Skrzydłu, "Próba Wroniego Pióra", strona 41 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Ciekawostki

  • Ma krew Klanu Rzeki przez Bukowe Futro[7].
  • Dostała imię wojowniczki dzięki odwadze jaką wykazała się w Wielkiej Bitwie[8].
  • Początkowo została opisana przez Kate na blogu jako szara. Od tego czasu zostało to zmienione na blado-brązowy z pręgami[1].
  • W początkowych planach Kate Paprotkowa Pręga została wymieniona jako jej siostra[4].

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Burzy Jeżynowej Gwiazdy", spis klanów
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Rzece", spis klanów
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Zapomnianej wojowniczce", strona 107
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione przez Kate na jej blogu
  5. Wyjawione w "Próbie Wroniego Pióra", rozdział 15
  6. Wyjawione w "Piorunie i cieniu", spis klanów
  7. Wyjawione przez Kate na jej blogu

Advertisement