Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Disambig
Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia wyrażenia Skowronie Skrzydło.
Prędka Gwiazdo, jako twoja medyczka mogę ci powiedzieć, że Klan Gwiazdy nie będzie zadowolony, jeśli pozbędziemy się Klanu Nieba. W lesie od zawsze żyło pięć klanów,

—Skowronie Skrzydło do Prędkiej Gwiazdy, "Misja Ognistej Gwiazdy", strona 19

Skowronie Skrzydło (ang. Larkwing) - dawna medyczka starożytnego Klanu Wiatru. Obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Opis[]

Skowronie Skrzydło to srebrzysto-czarna kotka[1] z czarnymi pręgami[3].

Fabuła[]

Superedycje[]

Misja Ognistej Gwiazdy[]

Skowronie Skrzydło jest starożytną medyczką Klanu Wiatru w czasie rządów Prędkiej Gwiazdy.

Kiedy Czerwona Gwiazda, przywódca Klanu Pioruna, sugeruje, aby Klan Nieba odszedł z lasu, Prędka Gwiazda przytaknął na słowa przywódcy. Skowronie Skrzydło interweniuje, mówiąc, że Klan Gwiazdy nie byłby zadowolony, gdyby inne klany wypędziły stąd Klan Nieba. Prędka Gwiazda odpowiada jej, pytając, dlaczego księżyc nadal świeci na niebie, skoro Klan Gwiazdy nie zgodził się na wypędzenie Klanu Nieba. Chociaż Skowronie Skrzydło nie jest z tego zadowolona, nie kłóci się ze swoim przywódcą i tępo wpatruje się w niebo.

Nowele[]

Tułaczka Chmurnej Gwiazdy[]

Skowronie Skrzydło jest wspomniana, ale nie po imieniu, kiedy na zgromadzeniu Płowy Krok zabiera Chmurną Gwiazdę na bok i mówi mu, że wszyscy medycy śnili o zniszczeniu Klanu Nieba przez potwory Dwunożnych i o tym, co robią z lasem.

Na ostatnim zgromadzeniu Klanu Nieba przy Czterech Drzewach, Skowronie Skrzydło mówi Prędkiej Gwieździe, że Klan Gwiazdy nie będzie szczęśliwy, jeśli Klan Nieba zostanie wygnany, ponieważ zawsze w lesie mieszkało pięć klanów. Prędka Gwiazda spogląda na nią z Wielkiego Kamienia i pyta ją, czy naprawdę zna wolę Klanu Gwiazdy, skoro księżyc ciągle tak jasno lśni na niebie. Skowronie Skrzydło milczy i siada z powrotem.

Zemsta Klonowego Cienia[]

Skowronie Skrzydło jest jednym z medyków, który bierze udział w spotkaniu medyków.

Po tym, jak Klonowy Cień zamordowała Krucze Skrzydło, medyka Klanu Pioruna, inni medycy odnajdują jego ciało. Skowronie Skrzydło jest zszokowana odkryciem, pytając Tarninowe Futro, co się stało. Tarninowe Futro obwąchuje ciało medyka i z przerażeniem stwierdza, że nie żyje. Skowronie Skrzydło mówi kocurowi, że nie mogą tak go tutaj zostawić, więc wyciągają go i decydują się pochować Krucze Skrzydło przy Wysokich Skałach.

Ciekawostki[]

Galeria[]

Bazy postaci[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", spis klanów
  2. 2,0 2,1 Wyjawione przez Vicky na jej Facebooku (zrzut ekranu)
  3. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 19
Advertisement