FANDOM

Jak możesz żyć z tymi dzikimi, okrutnymi stworzeniami? Przyszliśmy, aby cię uratować!

—Skrzatka e do Rdzawej Łapy i Głazu w Tajemnica Żółtego Kła

Skrzatka (ang. Pixie) – jest samotniczką i również kotką domową, występującą w Sekrecie Żółtego Kła i Zemście Wysokiej Gwiazdy.

Wygląd

Jest puszystą, białą kotką o zżółkniętym, pozlepianym futrze. Posiada zielone oczy, cienki ogon oraz pobliźniony pysk. Nosi obrożę z dzwonkiem i ma poszarpane końcówki uszu.

Historia

Super Edycja

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Kiedy Wysoki Ogon i Kuba szukają Sójki, Skrzatka i Dżem, wychodzą im naprzeciw z cienia. Wysoki Ogon dostrzega ich futra i końcówki uszu, i myśli, że byli kotami nawykłymi do walki. Dżem twierdzi, że trafili na intruzów, a Skrzatka w odpowiedzi ukazuje odrazę i niechęć. Dżem poprawia ją, sugerując, że będą mieć z nimi trochę zabawy. Stwierdza, że trzeba zabrać ich do Sójki.

Tajemnica Żółtego Kła

Skrzatka jest kotką domową która mieszka z młodą Rudą i z zastraszającym Dżemem, w Miejscu Dwunożnych. Kotka jest po raz pierwszy gdy wychodzi z legowiska z Dżemem. Skrzatka, kiedy Postrzępiona Skóra przygotowuje się do walki, podnosi swój ogon i prosi go i Żółtą Łapę że jeśli pozwolą im zadać pytanie, oni odejdą później. Żółta Łapa zgadza się na to i wskakuje na ogrodzenie, zatrzymując się na chwilę, ale zostaje popchnięta przez Skrzatkę, która każe jej, aby się przesunęła. Pomimo utraty równowagi Żółta Łapa ląduje z wdziękiem.

Skrzatka bierze udział w bitwie przeciwko Klanowi Cienia. Atakuje ona Żółty Kieł, która przystępuje do przewrócenia i przyciśnięcia drugiej kotki do ziemi, domagając się wiedzy o tym, co się dzieje. Skrzatka syczy, że Klan Cienia ukradł Głaza i Rudą, a kiedy Żółty Kieł jest zdezorientowana tym, co ma na myśli, biała kotka zrzuca ją z siebie i znika w walczącej masie kotów.

Po zakończeniu bitwy Skrzatka pyta, dlaczego Rdzawa Łapa i Głaz wolą żyć z dzikimi, okrutnymi kotami, i że przybyli, by ich uratować. Gdy Dżem pyta się gdzie jest Hal Rdzawa Łapa dławiąc się mówi że nie żyje, a Dżem i Skrzatka wymieniają między sobą przerażone spojrzenia.

Gdy koty domowe opuszczają ich, podchodzi do Rdzawej Łapy i Głaza i mówi im, że zawsze zostaną powitani z powrotem, aby zmienić ich zdanie. Kiedy Głaz odpowiada, że teraz są wojownikami, Skrzatka ze smutkiem potrząsa głową, mówiąc, że Hal zapłacił za to swoim życiem, i wszystko poszło na marne.

Galeria

Bazy postaci