FANDOM

To jest Ciemny Las. Tutaj trafisz, jeśli Klan Gwiazdy Cię nie przyjmie.

—Srebrny Jastrząb do Krzywej Szczęki, "Obietnica Krzywej Gwiazdy"

Srebrny Jastrząb (ang. Silverhawk) – kocur, który jest w Ciemnym Lesie. Nie wiadomo z jakiego Klanu pochodził i pojawił się tylko w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy". Trenował Ostowego Pazura.

Wygląd

Srebrny Jastrząb jest jasnoszarym, pręgowanym kocurem z postrzępionym futrem[1].

Charakter

Nie jest znany jego charakter, jednak wiadomo, że był bardzo agresywny. Uważał, że liczy się tylko wygrana.

Historia

Nie wiadomo nic o jego pochodzeniu czy życiu przed śmiercią, jednak trafił do Ciemnego Lasu. Był raczej doświadczonym w walce wojownikiem i trenował z Ostowym Pazurem.

Fabuła

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Kiedy Klonowy Cień przyprowadza Krzywą Szczękę do Ciemnego Lasu, Srebrny Jastrząb trenuje brutalnie wraz z Ostowym Pazurem. Szary kocur pyta się, kim jest Krzywa Szczęka i Klonowy Cień mówi mu, żeby zaczął trenować. Srebrny Jastrząb atakuje swojego ucznia, jednak ten unika ciosu. Wojownik Klanu Rzeki jest zszokowany, jak okrutni są podczas treningów.

Ostowy Pazur drwi z swojego mentora, mówiąc mu, że nie dostanie go tak łatwo. Kocur każe mu powtórzyć to, co powiedział i kiedy ten to robi, atakuje go. Srebrny Jastrząb zatapia bezlitośnie swoje pazury w ramionach ucznia. Kocur z Klanu Pioruna próbuje się wyrwać i ucieć, szarpiąc się z szarym kocurem. Krzywa Szczęka jest zszokowany tym widokiem i chce ich powstrzymać, jednak przeszkadza mu w tym Klonowy Cień. Srebrny Jastrząb w końcu puszcza swojego ucznia i pozwala mu odejść.

Krzywa Szczęka jest przerażony faktem, że Ostowy Pazur nauczany jest zabijania. Szary kocur podchodzi do niego, mówiąc, że wygrana to wszystko, co się liczy. Kiedy wojownik z Klanu Rzeki pyta się, czy jest w Klanie Gwiazdy, Srebrny Jastrząb warczy na niego i, ku zdziwieniu kocura, odpowiada, że jest to Miejsce, gdzie brak gwiazd.

Kiedy Krzywa Szczęka zostaje zastępcą, Ostowy Pazur pyta się swojego mentora, czy on również zostanie zastępcą. Ten odpowiada mu, że wciąż mu się jeszcze dużo nauczyć.

Cytaty

Liczy się jedynie wygrana. Nikt cię nie będzie chwalił, kiedy się poddasz.

—Srebrny Jastrząb do Krzywej Szczęki, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 391

Srebrny Jastrząb: Czy to on?
Klonowy Cień: Po prostu zacznij trenować, Srebrny Jastrzębiu.
Krzywa Szczęka: Po co oni tutaj są?
Klonowy Cień: Żeby pomóc ci się nauczyć, to chyba jasne! Patrz!

—Rozmowa pomiędzy Srebrnym Jastrzębiem, Klonowym Cieniem oraz Krzywą Szczęką, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 390

Ostowy Pazur: Czy naprawdę myślisz, że oddam Ci się tak łatwo?
Srebrny Jastrząb: Powtórz to.
Ostowy Pazur: Czy naprawdę myślisz-
Narrator: Zanim Ostowy Pazur mógł dokończyć, Srebrny Jastrząb skoczył na niego i zatopił swoje pazury w jego ramionach. Krzywa Szczęka sapnął ze zdziwienia, gdy zobaczył, jak krew spływa po szaro-białym futrze. Ostowy Pazur zawył, drapiąc po ziemi, próbując chwycić swojego mentora, jednak Srebrny Jastrząb przewraca go na plecy. Oddech Krzywej Szczęki zatrzymał się, kiedy Srebrny Jastrząb rzucił się na Ostowego Pazura. Otwierając szeroko szczęki, chwycił w nie szyję swojego ucznia, ściskając ją mocno.

—Opis walki Srebrnego Jastrzębia z Ostowym Pazurem, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 391

Ostowy Pazur: Jest zastępcą? Czy ja również nim zostanę?
Srebrny Jastrząb: Wciąż musisz się wiele nauczyć! Twój czas na chwałę przyjdzie, kiedy ja tak powiem, młodziaku!

—Zazdrosny Ostowy Pazur pyta się mentora, czy on również zostanie zastępcą, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 393

Galeria

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 390