FANDOM

Srebrny Płomień (ang. Silverflame) – była wojowniczka klanu Cienia, matka Jasnego Kwiatu. Aktualnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Srebrny Płomień jest pomarańczowo-szarą kotką z grubym futrem i bursztynowymi oczami.

Charakter

Historia

Super Edycje

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Tajemnica Żółtego Kła

Srebrny Płomień jest jedną ze starszych kotów Klanu Cienia. Zostaje przedstawiona jako matka Jasnego Kwiatu i babcia ŻółtkaOrzeszka i Jarzębinki. Powiedziane jest, że kotka często bawi się ze swoimi wnukami. Jedna z zabaw polega, że udaję wrogiego wojownika Klan Wiatru, natomiast kociaki, jako dzielni i silni wojownicy Klanu Cienia atakują ją i zwyciężają bitwę.

Kiedy Żółtko jest jeszcze kociakiem, Srebrny Płomień zaczyna chorować. Kotka bardzo mało je, natomiast pije dużo wody. Żółtko boi się o stan zdrowia babci. Dodatkowo irytują ją słowa szeptane przez innych starszych, odnośnie Srebrnego Płomienia. Żółtko próbuje sprawić, aby kotka zaczęła jeść. Koteczka wpada na pomysł aby przynieść jej ulubioną zdobycz - żabę. Mimo to Srebrny Płomień i tak nie zjada jej w całości, ale docenia wysiłek wnuczki. Żółtko decyduje się również, aby przynosić jej mech, nasiąknięty wodą, by kotka mogła ją z niego zlizywać. Srebrny Płomień jest wzruszona, kiedy widzi, jak Żółtko próbuje się nią opiekować, toteż nie pije zbyt wiele, a jedynie wodę przyniesioną jej przez wnuczkę. Pozostałych starszych irytują poczynania szarej kotki, toteż syczą na nią i każą się trzymać z daleka od ich legowiska. Mimo to Srebrny Płomień jest wdzięczna wnuczce i instruuje ją, gdzie położyć wilgotny mech, aby nie zniszczyć wyściółki w legowisku.

Błędy

Galeria

Bazy postaci