Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Żegnaj, Szara Pręgo. Kocham Cię. Zajmij się naszymi kociętami.

—Srebrny Strumień do Szarej Pręgi podczas porodu, "Las tajemnic", strona 261

Srebrny Strumień (ang. Silverstream) – dawniej wojowniczka Klanu Rzeki. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Opis

Srebrny Strumień to szczupła kotka[10] o gładkiej, miękkiej, grubej, jasnej i pręgowanej srebrno[10]-szarej[11] sierści, niebieskich oczach[12] i długich pazurach[13].

Charakter

Srebrny Strumień była lojalną, bojową i zaciętą w walce wojowniczką. Wykazywała się także odwagą. Bardzo kochała Szarą Pręgę. Uważała, że szczęście i miłość ich dwojga są ważniejsze od kodeksu wojownika i jego zasad. Pozwoliła mu związać się z Milką, mając na uwadze jego dobro. Tą ogromną miłość przelała na kociaki, których nie miała szansy zobaczyć za życia. Miała też bliską więź z ojcem.

Historia

Srebrny Strumień była jedyną ocalałą kotką z trzech kociaków Wierzbowej Bryzy i Krzywej Gwiazdy, które wraz z matką zmarły na zielony kaszel. W młodości uratowała Szarą Pręgę przed utonięciem na terytorium Klanu Rzeki, wkrótce zaczęli się potajemnie spotykać, do czasu gdy przyłapał ich Ogniste Serce. Byli zakochani na zabój, czego skutkiem była ciąża kotki. Podczas porodu zmarła z powodu powikłań i zbyt dużej utraty krwi, zostawiając partnera z dwójką kociąt. Rozżarzona Łapa, która przyjmowała poród kotki bardzo długo obwiniała się jej śmiercią.

Fabuła

Wojownicy

Ogień i lód

Srebrny Strumień jest córką Krzywej Gwiazdy, przywódcy Klanu Rzeki i Wierzbowej Bryzy, karmicielki Klanu Rzeki. Po raz pierwszy pojawia się gdy ratuje Szarą Pręgę, który topi się w zimnej rzece. Po uratowaniu pyta kocura, dlaczego jest na terytorium Klanu Rzeki, Szara Pręga odpowiada jej, że tonął. Ich znajomość zaczyna przeradzać się w coś więcej, gdyż oba koty zaczynają się wymykać na potajemne spotkania, aby ze sobą pobyć, aż w końcu zakochują się w sobie.

Las tajemnic

Srebrny Strumień spodziewa się młodych. Gdy pewnego dnia przychodzi na spotkanie z Szarą Pręgą, zaczyna wcześnie rodzić. Kociaki przyszły na świat zdrowe i żywe, lecz ich matka nie przeżyła z powodu zbyt dużej utraty krwi, przez co medyczka obecna przy porodzie, Rozżarzona Łapa, ma wyrzuty sumienia. Obwinia się, że przez nią kotka nie żyje.

Niebezpieczna ścieżka

Kiedy Szara Pręga i Ogniste Serce patrzą na martwe ciało Prędkiej Łapy, Ogniste Serce wie, że Szara Pręga wciąż pamięta o śmierci Srebrnego Strumienia.

Czarna godzina

Srebrny Strumień daje Ognistej Gwieździe jedno z żyć podczas ceremonii nadania dziewięciu żywotów, wraz z daniem mu życia kocur dostaje też lojalność, żeby wiedział, co jest dobre dla wszystkich. Po tym Ognista Gwiazda pyta się Srebrnego Strumienia, czy ma jakąś wiadomość dla Szarej Pręgi, ale Srebrny Strumień tylko patrzy na niego z wielkim bólem i miłością, którą zwykła wiadomość nie mogłaby opisać. Ognista Gwiazda nie mówi swojemu przyjacielowi o tym, że jego ukochana dała mu jedno z żyć, ponieważ to jest zabronione przez kodeks. Później razem z innymi kotami, które dały życia Ognistej Gwieździe, biegnie razem z nimi, aby pomóc mu w pokonaniu Bicza.

Nowa przepowiednia

Wschód księżyca

Pojawia się we śnie Burzowego Futra. On pyta, kim ona jest, na co Srebrny Strumień odpowiada, że jest matką jego i Pierzastego Ogona. Później gdy umiera Pierzasty Ogon, która bohatersko ocaliła Plemię Płynącej Wody i Wronią Łapę przed Ostrym Kłem, Burzowe Futro widzi delikatny zarys matki i jego siostry, które razem odchodzą do Klanu Gwiazdy.

Zachód słońca

Pokazuje się, gdy Liściasta Sadzawka jest obok Księżycowej Sadzawki. Liściasta Sadzawka widzi ją razem z jej córką Pierzastym Ogonem i z wieloma innymi kotami z Klanu Gwiazdy, którzy witają ją jako nowego medyka Klanu Pioruna.

Potęga trójki

Zaćmienie

Sójcza Łapa widzi Srebrny Strumień w wizji, gdzie Milka ma w sobie kocięta Szarej Pręgi. Sójcza Łapa nie wie, kim ona jest, ale czuje, że jest przywiązana do Szarej Pręgi, tak samo jak on do niej. W międzyczasie Szara Pręga czeka na zewnątrz, podczas gdy Milka ma urodzić kocięta, Sójcza Łapa wykorzystując okazje, pyta go, czy zna Srebrny Strumień. Szara Pręga odpowiada mu, że ją znał i zaczął, opowiadać mu o niej i o jej śmierci, kiedy rodziła ich kocięta. Sójcza Łapa wydaje się być szczęśliwy, że Szara Pręga troszczy się o swoją nową partnerkę i martwi się o nią i o jej kocięta.

Długie cienie

Srebrny Strumień pojawia się krótko w jednej z wizji Sójczej Łapy, przed spotkaniem Jasnej Duszy. Martwi się, dlaczego i czym Szara Pręga zasłużył na to, żeby jego serce było ponownie złamane, kiedy Milka jest niebezpiecznie chora na zielony kaszel i jest bliska, wstąpienia do Klanu Gwiazdy. Sójcza Łapa mówi Szarej Prędze o tym, a Szara Pręga odpowiada mu, że to jest prawie tak samo jak u Srebrnego Strumienia.

Omen gwiazd

Przemijające echa

Kiedy Sójcze Pióro i Żółty Kieł kierują się w stronę Bezgwiezdnej Ziemii, przekraczają niektóre części terytorium Klanu Gwiazdy. Srebrny Strumień biegnie im na spotkanie i pyta, czy Żółty Kieł widziała gdzieś Pierzasty Ogon, na co Żółty Kieł odpowiada, że widziała ją wcześniej na Ciepłych Skałach. Srebrny Strumień szybko jej dziękuje i biegnie, aby ją znaleźć.

Ostatnia nadzieja

Srebrny Strumień pokazuje się, kiedy Sójcze Pióro pokazuje i mówi, jakie koty dały Ognistej Gwieździe dziewięć żyć. Jeszcze przed śmiercią Ognistej Gwiazdy, Szara Pręga widzi ją i wzywa ją do siebie, Srebrny Strumień podchodzi do niego i mówi mu, że będzie oczekiwała na niego, kiedy dołączy do Klanu Gwiazdy.

Wizja cieni

Rzeka ognia

Srebrny Strumień jest wspomniana przez Jeżynową Gwiazdę. Przywódca wyjaśnia Rosochatej Łapie, że na starym terytorium Szara Pręga miał z nią kociaki, ale kiedy kotka umarła, Klan Rzeki zagarnął je dla siebie i Szara Pręga uważał, że jego obowiązkiem jest pójście z nimi i ich wychowanie. W końcu, Szara Pręga został wygnany z Klanu Rzeki, ale Klan Pioruna przyjął go z powrotem.

Szara Pręga

Zagubiony wojownik

Kotka pojawia się w snach Szarej Pręgi, oraz zostaje wspomniana przez niego, gdy mówi Milce, kim była.

Mangi

Cień w Klanie Rzeki

Srebrny Strumień oficjalnie się nie pojawia, ale zostaje wspomniana przez jej córkę - Pierzasty Ogon, kiedy ta wspomina swoich rodziców.

Superedycje

Wizja Lotu Ćmy

Pomimo tego, że nie jest nazwana po imieniu, Lot Ćmy widzi jak daje Ognistej Gwieździe jedno z jego dziewięciu żyć.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Sreberko, Wierzbka i Płotka rodzą się Wierzbowej Bryzie i Krzywej Gwieździe. Krótko po narodzinach, jej matka i siostry łapią zielony kaszel i umierają, czyniąc ją jedyną żywą siostrą w ich miocie. Wtedy opiekę nad nią przejmuje Słoneczna Ryba.

Emoji AshfurThinking.png

Misja Ognistej Gwiazdy

We śnie, Srebrny Strumień mówi Ognistej Gwieździe, żeby robił to co uważa za słuszne dla Klanu Nieba, a jednocześnie przypomina mu jedno z żyć, które ona mu dała podczas jego ceremonii. Srebrny Strumień łapie rybę dla niego i daje mu ją aby ją zjadł, po tym jak zjadł tą rybę doznał ciepłego i przyjemnego uczucia. Po tym jak Błękitna Gwiazda mówi mu, że Klan Nieba nie jest jego sprawą, Srebrny Strumień na to, że musi zrobić, co jest dobre i co uważa za słuszne. Ognista Gwiazda wie, że to co powiedziała Srebrny Strumień znaczy że musi pomóc zaginionemu Klanowi Nieba.

Przewodniki po terenie

Sekrety Klanów

Emoji AshfurThinking.png

Ostateczny przewodnik

Emoji AshfurThinking.png

Cytaty

Sreberka jest dość łapczywa, ale taka słodka!

—Żukowy Nos o Sreberku, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 487 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Sreberka: Naprawdę tylko trenujecie? Obiecujesz?
Krzywa Gwiazda: Obiecuję. Jestem twoim ojcem, Sreberko, a to oznacza, że zawsze dotrzymuję obietnic.

—Krzywa Gwiazda i Sreberko, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 491 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Jak mogę ją kochać, kiedy umiera każdy kot, którego kocham?

—Krzywa Gwiazda do Dębowego Serca o Sreberku, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 490 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Masz obsesję na punkcie kodeksu wojownika. Gdybyś mógł spojrzeć poza swój nos, zorientowałbyś się, że... życie to o wiele więcej niż to, co mamy w jednym, małym klanie. Szara Pręga jest wspaniałym i godnym wojownikiem. Jeśli kodeks wojownika nie może sobie z tym poradzić...może musi się zmienić. Wiem, że martwisz się, bo mnie kochasz. I ja też Cię kocham. Zawsze będę twoją córką. Ale musisz pozwolić mi wybrać własną przyszłość.

—Srebrny Strumień do Krzywej Gwiazdy, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", manga (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Szara Pręga: Srebrny Strumieniu!
Srebrny Strumień: Będę czekała.

—Srebrny Strumień i Szara Pręga, "Ostatnia nadzieja", strona 326 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Kiedy Szara Pręga prawie utonął w rzece, uratowała go ta śliczna, wygadana młoda wojowniczka. Od chwili ich spotkania wydawało się, że są sobie przeznaczeni. Jako jedyny ocalały kociak Krzywej Gwiazdy, Srebrny Strumień miała całą pewność siebie i tupet córki przywódcy. Jej uparta odmowa zerwania związku z Szarą Pręgą nadwyrężyła jej relacje z tymi, którzy wiedzieli o tajnym romansie. Ale mimo całej jej okazjonalnej arogancji i sprzeciwu wobec kodeksowi wojownika, żaden kot nigdy nie mógłby wątpić w jej oddanie do jej ukochanego Szarej Pręgi - oddanie, które może udowodnić jej ostateczną zgubę.

—Opis z oficjalnej strony, tłumaczenie nieoficjalne

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Alternatywne wyglądy

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Potrzebny przypis
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Ogniu i lodzie", spis klanów
  3. Wyjawione w "Lesie tajemnic", strona 234
  4. Wyjawione w "Lesie tajemnic", strona 223 (angielskie wydanie)
  5. Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strona 194
  6. 6,0 6,1 6,2 Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 474 (angielskie wydanie)
  7. Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 486 (angielskie wydanie)
  8. 8,0 8,1 Wyjawione w "Lesie tajemnic", strona 173
  9. 9,0 9,1 Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy" (angielskie wydanie), strona 486
  10. 10,0 10,1 Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strona 163 (wersja nieilustrowana)
  11. Wyjawione w "Las tajemnic", spis klanów
  13. Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strona 378 (wersja nieilustrowana)
  14. Wyjawione na Twitterze Kate
  16. 16,0 16,1 Wyjawione w "Obietnicy Krzywej Gwiazdy", strona 491 (angielskie wydanie)
Advertisement